Kiszmasz #1

Kiszmasz #1

Magazyn / Inspiracje

Grzegorz Kiszluk, naczelny magazynu "Brief" pisze o swoich dziwactwach.

-

Jestem dziwakiem

Jestem zdeklarowanym, upartym jak wół dziwakiem... Nie mogę się wciąż nadziwić, że całkiem spora grupa tzw. profesjonalistów uważa, że PR firmy nie jest częścią jej marketingu. Mimo, że zaliczają oni do marketingu firmy produkt, cenę, dystrybucję i promocję. Nie mogę się nadziwić, dlaczego PR miałby być poza promocją?

Moje dziwactwo polega też na tym, że o ile rozumiem co to jest marketing sportu (produktem tego marketingu jest sport) czy marketing miejsca (produktem jest miejsce), o tyle nie rozumiem co to jest marketing internetowy - chyba, że mamy na myśli budowanie marki samego internetu... Podobna bzdura to marketing szeptany! Czy w tym wypadku produktem działań internetowych jest szept? Moje dziwactwo sięga jeszcze daleko dalej - rozumianym co to jest promocja internetowa oraz promocja szeptana!

Lista moich dziwactw jest dłuższa. Co to jest: marketing kontentowy? Marketing mobilny? Marketing sieciowy? Email marketing? Marketing automation?

Jeśli to tylko semantyka, to zapytajmy lekarzy, czy definicja serca, nerek czy płuc ma znaczenie w ich pracy...

 

Grzegorz Kiszluk

::

Obserwuj: Twitter, Facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.