Kiszmasz #1

Kiszmasz #1

Magazyn / Inspiracje

Grzegorz Kiszluk, naczelny magazynu "Brief" pisze o swoich dziwactwach.

-

Jestem dziwakiem

Jestem zdeklarowanym, upartym jak wół dziwakiem... Nie mogę się wciąż nadziwić, że całkiem spora grupa tzw. profesjonalistów uważa, że PR firmy nie jest częścią jej marketingu. Mimo, że zaliczają oni do marketingu firmy produkt, cenę, dystrybucję i promocję. Nie mogę się nadziwić, dlaczego PR miałby być poza promocją?

Moje dziwactwo polega też na tym, że o ile rozumiem co to jest marketing sportu (produktem tego marketingu jest sport) czy marketing miejsca (produktem jest miejsce), o tyle nie rozumiem co to jest marketing internetowy - chyba, że mamy na myśli budowanie marki samego internetu... Podobna bzdura to marketing szeptany! Czy w tym wypadku produktem działań internetowych jest szept? Moje dziwactwo sięga jeszcze daleko dalej - rozumianym co to jest promocja internetowa oraz promocja szeptana!

Lista moich dziwactw jest dłuższa. Co to jest: marketing kontentowy? Marketing mobilny? Marketing sieciowy? Email marketing? Marketing automation?

Jeśli to tylko semantyka, to zapytajmy lekarzy, czy definicja serca, nerek czy płuc ma znaczenie w ich pracy...

 

Grzegorz Kiszluk

::

Obserwuj: Twitter, Facebook

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.