O eventach w biznesie i biznesie w eventach - konferencja

O eventach w biznesie i biznesie w eventach - konferencja

Brief.pl / Patronaty

Ruszyła rejestracja na pierwszą w Polsce rozbudowaną i kompleksową konferencję branżową poświęconą tematyce event marketingu. Jak skutecznym narzędziem marketingowym jest event? W jaki sposób może być wykorzystany do osiągnięcia celów biznesowych? Jakie korzyści wizerunkowe i sprzedażowe przynosi jego organizacja?

-

Na te i inne pytania odpowiedzą goście I Konferencji Event-Biznes, organizowanej przez Stowarzyszenie Branży Eventowej we współpracy z Klubem Agencji Eventowych. Wydarzenie odbędzie się w dniach 23-24 czerwca 2014 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w podwarszawskim Ożarowie Mazowieckim. Rejestracja na konferencję odbywa się za pośrednictwem strony: eventbiznes.syskonf.pl.

I Konferencja Event-Biznes poświęcona jest w pełni tematyce eventu, jako jednego z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, pozwalających dotrzeć bezpośrednio do grup docelowych realizowanych projektów i z powodzeniem realizować cele biznesowe. Dwudniowe spotkanie ma na celu zapoznanie uczestników z nowoczesnymi formami promocji służącymi budowaniu marki oraz ukazanie możliwości i korzyści sprzedażowych i wizerunkowych płynących z wykorzystania event marketingu. Konferencja adresowana jest do kadry menedżerskiej reprezentującej działy marketingu, HR i zakupów, przedstawicieli zarządów, a także osób związanych zawodowo lub zainteresowanych tematyką eventów na poziomie profesjonalnym.

Wśród prelegentów pierwszej edycji wydarzenia znajdą się m.in. Andrzej Blikle, Elling Hamso z Event RIO Institute, dr hab. Magdalena Kachniewska, prof. Szkoły Głównej Handlowej, a także znane postaci polskiej branży eventowej. 

- Event jest jednym z najmniej docenianych narzędzi marketingowych na polskim rynku. Sytuacja ta wynika z niedostatecznej ilości badań oraz informacji o eventach, a tym samym z braku świadomości i wiedzy na temat korzyści, jakie niesie ze sobą organizacja wydarzeń. Program konferencji Event-Biznes został skonstruowany tak, by w sposób kompleksowy przedstawić uczestnikom wartość biznesową eventu jako najskuteczniejszej formy bezpośredniego dotarcia do dowolnie wybranej grupy docelowej gwarantującej jednocześnie natychmiastową informację zwrotną ze strony odbiorców – mówi Adam Zagajewski, wiceprezes zarządu SBE ds. Rozwoju.

Konferencja odbędzie się w dniach 23-24 czerwca 2014 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim. Rejestracji na konferencję można dokonywać poprzez stronę: eventbiznes.syskonf.pl.

Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Branży Eventowej, partnerem merytorycznym wydarzenia – Klub Agencji Eventowych, partnerem branżowym – Meetingplanner.pl, a jego pierwszymi patronami medialnymi magazyny BRIEF i MICE Poland. Twórcami programu konferencji są Anna Nowakowska (SBE) oraz Magdalena Kondas (Meetingplanner.pl). Partnerami konferencji są firmy: Triangoo (zapewniająca oprawę scenograficzną wydarzenia), Brill AV Media i Aram (które odpowiadają za stronę techniczną konferencji), Rent Design (odpowiedzialna za dostarczenie mebli eventowych), IIA (dostarczająca nowoczesne ekrany multiTouch), MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel, agencja Mea Group (odpowiedzialna za obsługę PR konferencji), a także internetowa platforma rejestracyjna Syskonf.pl, która wspiera prowadzenie rejestracji uczestników wydarzenia. Organizację konferencji wspierają także M duo Models, LexCare i Studio Fotograficzne Maciaga.pl.

Więcej informacji na temat konferencji można uzyskać na stronie: www.eventbiznes.pl.

Tagi:

Biznes event SBE

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.