O eventach w biznesie i biznesie w eventach - konferencja

O eventach w biznesie i biznesie w eventach - konferencja

Brief.pl / Patronaty

Ruszyła rejestracja na pierwszą w Polsce rozbudowaną i kompleksową konferencję branżową poświęconą tematyce event marketingu. Jak skutecznym narzędziem marketingowym jest event? W jaki sposób może być wykorzystany do osiągnięcia celów biznesowych? Jakie korzyści wizerunkowe i sprzedażowe przynosi jego organizacja?

-

Na te i inne pytania odpowiedzą goście I Konferencji Event-Biznes, organizowanej przez Stowarzyszenie Branży Eventowej we współpracy z Klubem Agencji Eventowych. Wydarzenie odbędzie się w dniach 23-24 czerwca 2014 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w podwarszawskim Ożarowie Mazowieckim. Rejestracja na konferencję odbywa się za pośrednictwem strony: eventbiznes.syskonf.pl.

I Konferencja Event-Biznes poświęcona jest w pełni tematyce eventu, jako jednego z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, pozwalających dotrzeć bezpośrednio do grup docelowych realizowanych projektów i z powodzeniem realizować cele biznesowe. Dwudniowe spotkanie ma na celu zapoznanie uczestników z nowoczesnymi formami promocji służącymi budowaniu marki oraz ukazanie możliwości i korzyści sprzedażowych i wizerunkowych płynących z wykorzystania event marketingu. Konferencja adresowana jest do kadry menedżerskiej reprezentującej działy marketingu, HR i zakupów, przedstawicieli zarządów, a także osób związanych zawodowo lub zainteresowanych tematyką eventów na poziomie profesjonalnym.

Wśród prelegentów pierwszej edycji wydarzenia znajdą się m.in. Andrzej Blikle, Elling Hamso z Event RIO Institute, dr hab. Magdalena Kachniewska, prof. Szkoły Głównej Handlowej, a także znane postaci polskiej branży eventowej. 

- Event jest jednym z najmniej docenianych narzędzi marketingowych na polskim rynku. Sytuacja ta wynika z niedostatecznej ilości badań oraz informacji o eventach, a tym samym z braku świadomości i wiedzy na temat korzyści, jakie niesie ze sobą organizacja wydarzeń. Program konferencji Event-Biznes został skonstruowany tak, by w sposób kompleksowy przedstawić uczestnikom wartość biznesową eventu jako najskuteczniejszej formy bezpośredniego dotarcia do dowolnie wybranej grupy docelowej gwarantującej jednocześnie natychmiastową informację zwrotną ze strony odbiorców – mówi Adam Zagajewski, wiceprezes zarządu SBE ds. Rozwoju.

Konferencja odbędzie się w dniach 23-24 czerwca 2014 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim. Rejestracji na konferencję można dokonywać poprzez stronę: eventbiznes.syskonf.pl.

Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Branży Eventowej, partnerem merytorycznym wydarzenia – Klub Agencji Eventowych, partnerem branżowym – Meetingplanner.pl, a jego pierwszymi patronami medialnymi magazyny BRIEF i MICE Poland. Twórcami programu konferencji są Anna Nowakowska (SBE) oraz Magdalena Kondas (Meetingplanner.pl). Partnerami konferencji są firmy: Triangoo (zapewniająca oprawę scenograficzną wydarzenia), Brill AV Media i Aram (które odpowiadają za stronę techniczną konferencji), Rent Design (odpowiedzialna za dostarczenie mebli eventowych), IIA (dostarczająca nowoczesne ekrany multiTouch), MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel, agencja Mea Group (odpowiedzialna za obsługę PR konferencji), a także internetowa platforma rejestracyjna Syskonf.pl, która wspiera prowadzenie rejestracji uczestników wydarzenia. Organizację konferencji wspierają także M duo Models, LexCare i Studio Fotograficzne Maciaga.pl.

Więcej informacji na temat konferencji można uzyskać na stronie: www.eventbiznes.pl.

Tagi:

Biznes event SBE

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.