O eventach w biznesie i biznesie w eventach - konferencja

O eventach w biznesie i biznesie w eventach - konferencja

Brief.pl / Patronaty

Ruszyła rejestracja na pierwszą w Polsce rozbudowaną i kompleksową konferencję branżową poświęconą tematyce event marketingu. Jak skutecznym narzędziem marketingowym jest event? W jaki sposób może być wykorzystany do osiągnięcia celów biznesowych? Jakie korzyści wizerunkowe i sprzedażowe przynosi jego organizacja?

-

Na te i inne pytania odpowiedzą goście I Konferencji Event-Biznes, organizowanej przez Stowarzyszenie Branży Eventowej we współpracy z Klubem Agencji Eventowych. Wydarzenie odbędzie się w dniach 23-24 czerwca 2014 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w podwarszawskim Ożarowie Mazowieckim. Rejestracja na konferencję odbywa się za pośrednictwem strony: eventbiznes.syskonf.pl.

I Konferencja Event-Biznes poświęcona jest w pełni tematyce eventu, jako jednego z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, pozwalających dotrzeć bezpośrednio do grup docelowych realizowanych projektów i z powodzeniem realizować cele biznesowe. Dwudniowe spotkanie ma na celu zapoznanie uczestników z nowoczesnymi formami promocji służącymi budowaniu marki oraz ukazanie możliwości i korzyści sprzedażowych i wizerunkowych płynących z wykorzystania event marketingu. Konferencja adresowana jest do kadry menedżerskiej reprezentującej działy marketingu, HR i zakupów, przedstawicieli zarządów, a także osób związanych zawodowo lub zainteresowanych tematyką eventów na poziomie profesjonalnym.

Wśród prelegentów pierwszej edycji wydarzenia znajdą się m.in. Andrzej Blikle, Elling Hamso z Event RIO Institute, dr hab. Magdalena Kachniewska, prof. Szkoły Głównej Handlowej, a także znane postaci polskiej branży eventowej. 

- Event jest jednym z najmniej docenianych narzędzi marketingowych na polskim rynku. Sytuacja ta wynika z niedostatecznej ilości badań oraz informacji o eventach, a tym samym z braku świadomości i wiedzy na temat korzyści, jakie niesie ze sobą organizacja wydarzeń. Program konferencji Event-Biznes został skonstruowany tak, by w sposób kompleksowy przedstawić uczestnikom wartość biznesową eventu jako najskuteczniejszej formy bezpośredniego dotarcia do dowolnie wybranej grupy docelowej gwarantującej jednocześnie natychmiastową informację zwrotną ze strony odbiorców – mówi Adam Zagajewski, wiceprezes zarządu SBE ds. Rozwoju.

Konferencja odbędzie się w dniach 23-24 czerwca 2014 r. w MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim. Rejestracji na konferencję można dokonywać poprzez stronę: eventbiznes.syskonf.pl.

Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Branży Eventowej, partnerem merytorycznym wydarzenia – Klub Agencji Eventowych, partnerem branżowym – Meetingplanner.pl, a jego pierwszymi patronami medialnymi magazyny BRIEF i MICE Poland. Twórcami programu konferencji są Anna Nowakowska (SBE) oraz Magdalena Kondas (Meetingplanner.pl). Partnerami konferencji są firmy: Triangoo (zapewniająca oprawę scenograficzną wydarzenia), Brill AV Media i Aram (które odpowiadają za stronę techniczną konferencji), Rent Design (odpowiedzialna za dostarczenie mebli eventowych), IIA (dostarczająca nowoczesne ekrany multiTouch), MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel, agencja Mea Group (odpowiedzialna za obsługę PR konferencji), a także internetowa platforma rejestracyjna Syskonf.pl, która wspiera prowadzenie rejestracji uczestników wydarzenia. Organizację konferencji wspierają także M duo Models, LexCare i Studio Fotograficzne Maciaga.pl.

Więcej informacji na temat konferencji można uzyskać na stronie: www.eventbiznes.pl.

Tagi:

Biznes event SBE

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.