Google Campus - centrum dla startupów w Warszawie

Google Campus - centrum dla startupów w Warszawie

Brief.pl / Aktualności

Eric Schmidt, prezes rady Google, podczas spotkania z Premierem Donaldem Tuskiem, omówił plan uruchomienia w Warszawie Google Campus, nowoczesnego ośrodka dla startupów technologicznych. Warszawski Campus zostanie otwarty w pierwszej połowie 2015 r. i będzie trzecim takim ośrodkiem na świecie, po Londynie i Tel Awiwie.

-

Google Campus Warszawa to inicjatywa Google w ramach programu innowacyjności i przedsiębiorczości w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. W styczniu 2013 r. Google uruchomił w Krakowie program Google for Entreprenurs.  W kwietniu br. Google nawiązał również współpracę z Uniwersytetem Warszawskim, który dzięki grantowi w wysokości 1 mln USD uruchomił Digital Economy Lab, interdyscyplinarny ośrodek badawczy zajmujący się badaniami nad gospodarką cyfrową i budowaniem nowoczesnych kompetencji cyfrowych Polaków

- Jesteśmy dumni z tego, że społeczność startupowa tak dynamicznie rozwija się w Polsce, a przede wszystkim w Warszawie. Mamy nadzieję, że warszawski Campus pomoże w rozwoju technologicznych przedsiębiorstw, wzmocni ekosystem startupów i zachęci do rozwoju innowacyjności w Polsce - powiedział Eric Schmidt, prezes Google.

::

Przeczytaj też:

Google najcenniejszą marką świata

::

Dzisiaj firma Google ogłosiła również, wraz z Res Publiką oraz Funduszem Wyszehradzkim i dziennikiem Financial Times, kampanię New Europe 100 Challengers, mającą na celu wyłonienie setki inspirujących innowatorów, którzy zmieniają oblicze Europy Środkowo-Wschodniej.

Eric Schmidt odwiedził Polskę w związku z obchodami 25-lecia wolnej Polski. Była to jego pierwsza wizyta w Polsce. 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.