Maciej Wernicki w GoldenSubmarine

 Maciej Wernicki w GoldenSubmarine

Brief.pl / Aktualności

Do zespołu agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine dołączył Maciej Wernicki. Zajmie się on stworzeniem działu Product PR w firmie. Do jego obowiązków będzie też należał nadzór nad komunikacją zewnętrzną samej agencji.

-

Maciej Wernicki od siedmiu lat związany jest z komunikacją w obszarach nowych technologii, elektroniki użytkowej oraz e-commerce. Pracował między innymi w agencji Ciszewski PR (obecnie MSL Group) oraz w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Ostatnio pracował w Glaubicz Garwolińska Consultants, gdzie realizował projekty objęte klauzulą poufności. W czasie swojej kariery współpracował z takimi firmami jak: Microsoft, Kingston, LG Electronics, Mobilking, Verbatim oraz Stopklatka TV.

 W 2012 roku został laureatem nagrody PRotony na rzecz pracy dla IAB Polska.

::

Zobacz również

GoldenSubmarine z nowym klientem

::

 Poza PR-em, Maciej Wernicki angażuje się także w obszarze start-upów. W kwietniu br. stworzył serwis Hopbox.pl - platformę subskrypcyjną oferującą regionalne piwa z Polski i całego świata. Projekt zdobył III miejsce podczas majowego wydarzenia Startup Sprint, organizowanego na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

 – Stworzenie działu Product PR w naturalny sposób poszerza ofertę naszej agencji – powiedział Grzegorz Krzemień, prezes zarządu GoldenSubmarine. – W dobie Internetu wszelkie działania komunikacyjne opierają się na dwukierunkowym przepływie informacji. Efektywny dialog na linii marka-konsument wymaga przede wszystkim odpowiedniego doboru narzędzi, a PR staje się jednym z ważniejszych. Dołączenie Macieja do zespołu znacząco wzmocni nasze kompetencje w tym zakresie – dodał Grzegorz Krzemień.

Poza stworzeniem nowej jednostki w GoldenSubmarine, Wernicki zajmie się działaniami komunikacyjnymi w firmie, zastępując czasowo na stanowisku PR Managera Alicję Niewęgłowską, która z końcem miesiąca odchodzi na urlop macierzyński

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.