Maciej Wernicki w GoldenSubmarine

 Maciej Wernicki w GoldenSubmarine

Brief.pl / Aktualności

Do zespołu agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine dołączył Maciej Wernicki. Zajmie się on stworzeniem działu Product PR w firmie. Do jego obowiązków będzie też należał nadzór nad komunikacją zewnętrzną samej agencji.

-

Maciej Wernicki od siedmiu lat związany jest z komunikacją w obszarach nowych technologii, elektroniki użytkowej oraz e-commerce. Pracował między innymi w agencji Ciszewski PR (obecnie MSL Group) oraz w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Ostatnio pracował w Glaubicz Garwolińska Consultants, gdzie realizował projekty objęte klauzulą poufności. W czasie swojej kariery współpracował z takimi firmami jak: Microsoft, Kingston, LG Electronics, Mobilking, Verbatim oraz Stopklatka TV.

 W 2012 roku został laureatem nagrody PRotony na rzecz pracy dla IAB Polska.

::

Zobacz również

GoldenSubmarine z nowym klientem

::

 Poza PR-em, Maciej Wernicki angażuje się także w obszarze start-upów. W kwietniu br. stworzył serwis Hopbox.pl - platformę subskrypcyjną oferującą regionalne piwa z Polski i całego świata. Projekt zdobył III miejsce podczas majowego wydarzenia Startup Sprint, organizowanego na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

 – Stworzenie działu Product PR w naturalny sposób poszerza ofertę naszej agencji – powiedział Grzegorz Krzemień, prezes zarządu GoldenSubmarine. – W dobie Internetu wszelkie działania komunikacyjne opierają się na dwukierunkowym przepływie informacji. Efektywny dialog na linii marka-konsument wymaga przede wszystkim odpowiedniego doboru narzędzi, a PR staje się jednym z ważniejszych. Dołączenie Macieja do zespołu znacząco wzmocni nasze kompetencje w tym zakresie – dodał Grzegorz Krzemień.

Poza stworzeniem nowej jednostki w GoldenSubmarine, Wernicki zajmie się działaniami komunikacyjnymi w firmie, zastępując czasowo na stanowisku PR Managera Alicję Niewęgłowską, która z końcem miesiąca odchodzi na urlop macierzyński

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.