Maciej Wernicki w GoldenSubmarine

 Maciej Wernicki w GoldenSubmarine

Brief.pl / Aktualności

Do zespołu agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine dołączył Maciej Wernicki. Zajmie się on stworzeniem działu Product PR w firmie. Do jego obowiązków będzie też należał nadzór nad komunikacją zewnętrzną samej agencji.

-

Maciej Wernicki od siedmiu lat związany jest z komunikacją w obszarach nowych technologii, elektroniki użytkowej oraz e-commerce. Pracował między innymi w agencji Ciszewski PR (obecnie MSL Group) oraz w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Ostatnio pracował w Glaubicz Garwolińska Consultants, gdzie realizował projekty objęte klauzulą poufności. W czasie swojej kariery współpracował z takimi firmami jak: Microsoft, Kingston, LG Electronics, Mobilking, Verbatim oraz Stopklatka TV.

 W 2012 roku został laureatem nagrody PRotony na rzecz pracy dla IAB Polska.

::

Zobacz również

GoldenSubmarine z nowym klientem

::

 Poza PR-em, Maciej Wernicki angażuje się także w obszarze start-upów. W kwietniu br. stworzył serwis Hopbox.pl - platformę subskrypcyjną oferującą regionalne piwa z Polski i całego świata. Projekt zdobył III miejsce podczas majowego wydarzenia Startup Sprint, organizowanego na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

 – Stworzenie działu Product PR w naturalny sposób poszerza ofertę naszej agencji – powiedział Grzegorz Krzemień, prezes zarządu GoldenSubmarine. – W dobie Internetu wszelkie działania komunikacyjne opierają się na dwukierunkowym przepływie informacji. Efektywny dialog na linii marka-konsument wymaga przede wszystkim odpowiedniego doboru narzędzi, a PR staje się jednym z ważniejszych. Dołączenie Macieja do zespołu znacząco wzmocni nasze kompetencje w tym zakresie – dodał Grzegorz Krzemień.

Poza stworzeniem nowej jednostki w GoldenSubmarine, Wernicki zajmie się działaniami komunikacyjnymi w firmie, zastępując czasowo na stanowisku PR Managera Alicję Niewęgłowską, która z końcem miesiąca odchodzi na urlop macierzyński

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?