Maciej Wernicki w GoldenSubmarine

 Maciej Wernicki w GoldenSubmarine

Brief.pl / Aktualności

Do zespołu agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine dołączył Maciej Wernicki. Zajmie się on stworzeniem działu Product PR w firmie. Do jego obowiązków będzie też należał nadzór nad komunikacją zewnętrzną samej agencji.

-

Maciej Wernicki od siedmiu lat związany jest z komunikacją w obszarach nowych technologii, elektroniki użytkowej oraz e-commerce. Pracował między innymi w agencji Ciszewski PR (obecnie MSL Group) oraz w Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska. Ostatnio pracował w Glaubicz Garwolińska Consultants, gdzie realizował projekty objęte klauzulą poufności. W czasie swojej kariery współpracował z takimi firmami jak: Microsoft, Kingston, LG Electronics, Mobilking, Verbatim oraz Stopklatka TV.

 W 2012 roku został laureatem nagrody PRotony na rzecz pracy dla IAB Polska.

::

Zobacz również

GoldenSubmarine z nowym klientem

::

 Poza PR-em, Maciej Wernicki angażuje się także w obszarze start-upów. W kwietniu br. stworzył serwis Hopbox.pl - platformę subskrypcyjną oferującą regionalne piwa z Polski i całego świata. Projekt zdobył III miejsce podczas majowego wydarzenia Startup Sprint, organizowanego na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych.

 – Stworzenie działu Product PR w naturalny sposób poszerza ofertę naszej agencji – powiedział Grzegorz Krzemień, prezes zarządu GoldenSubmarine. – W dobie Internetu wszelkie działania komunikacyjne opierają się na dwukierunkowym przepływie informacji. Efektywny dialog na linii marka-konsument wymaga przede wszystkim odpowiedniego doboru narzędzi, a PR staje się jednym z ważniejszych. Dołączenie Macieja do zespołu znacząco wzmocni nasze kompetencje w tym zakresie – dodał Grzegorz Krzemień.

Poza stworzeniem nowej jednostki w GoldenSubmarine, Wernicki zajmie się działaniami komunikacyjnymi w firmie, zastępując czasowo na stanowisku PR Managera Alicję Niewęgłowską, która z końcem miesiąca odchodzi na urlop macierzyński

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?