E-komunikacja: podsumowanie

E-komunikacja: podsumowanie

Brief.pl / Eventy

Druga edycja konferencji e-komunikacja już za nami. Po raz kolejny udało nam się zgromadzić ekspertów ds. marketingu i reklamy, którzy podzielili się z naszymi gośćmi wiedzą na temat nowych trendów w komunikacji z klientami. Konferencję zwieńczyła debata na temat content marketingu.

-

Konferencja została podzielona na cztery obszary tematyczne: social media, mobile, performacne marketing oraz content marketing. Warto zauważyć, że w sumie mieliśmy zaszczyt gościć na E-komunikacji 2014, aż 173 osoby!

Album ze zdjęciami dostępny na naszym fan page'u -> obejrzyj

::

Social media

W temacie mediów społecznościowych jako pierwsza zabrała głos Magdalena Szmidt z MOSQI.TO. Wystąpiła z prezentacją, o kontrowersyjnym tytule „Nie warto prowadzić profilu na Facebooku!". Następnie Ewa Betkier z Business Ad Network opowiedziała na pytanie:  "Jak efektywnie promować marki za pomocą LinkedIn". Co ciekawe, LinkedIn zadebiutował w tegorocznym rankingu 100 najcenniejszych marek świata, wyprzedając KFC, Pepsi czy Forda. To świadczy o olbrzymim potencjale tego serwisu.

 

Mobile

Nie bez przyczyny od kilku lat temat mobile marketingu nie schodzi z afisza. Smarftony i tablety stały się częścią naszej rzeczywistości. Przeniesie się ruchu w sieci z klasycznych stron WWW,  na urządzenia mobilne wymaga dopasowania interfejsu do ekranów o różnych parametrach. O responsywnym designie oraz znaczeniu mobile w budowaniu i rozwoju firmy opowiedział Wincenty Kokot z agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine oraz Norbert Cieślikowski, przedstawiciel iTaxi.

 

Performance marketing

W roli prelegentów w części poświęconej performance marketingowi wystąpili: Michał Kreczmar  managing director w iProspect Polska, Ilona Peszko-Biskupska – dyrektor działu marketingu w firmie Grupon oraz Weronika Sobolak z serwisu Facebook. 

 

Content marketing

Ostatnim, a zarazem bardzo aktualnym tematem, który poruszyliśmy podczas konferencji był content marketing. Maciej Woźniak z agencji Whites wygłosił prelekcję, podczas której opowiedział o efektywnym wykorzystaniu tej formy marketingu. Podczas będącej kontynuacją tematu debaty, nasi goście podjęli się między innymi próby zdefiniowania pojęcia content marketing, a także postawienia granic między content marketingiem i brand contentem. Cała debata będzie dostępna na kanale Briefu w serwisie Youtube.

W roli ekspertów wystąpili:

Włas Chorowiec, CEO Lead Bullet

Tomasz Pudlis, CEO Business Ad Network

Maciek Nowicki - Managing Creative Director, Isobar

Maciej Woźniak, Agencja Whites

::

W wakacyjnym numerze Brief zamieścimy raport dotyczący zagadnień omawianych na konferencji.

Dziękujemy wszystkim za przybycie i do zobaczenia za rok!

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.