E-komunikacja: podsumowanie

E-komunikacja: podsumowanie

Brief.pl / Eventy

Druga edycja konferencji e-komunikacja już za nami. Po raz kolejny udało nam się zgromadzić ekspertów ds. marketingu i reklamy, którzy podzielili się z naszymi gośćmi wiedzą na temat nowych trendów w komunikacji z klientami. Konferencję zwieńczyła debata na temat content marketingu.

-

Konferencja została podzielona na cztery obszary tematyczne: social media, mobile, performacne marketing oraz content marketing. Warto zauważyć, że w sumie mieliśmy zaszczyt gościć na E-komunikacji 2014, aż 173 osoby!

Album ze zdjęciami dostępny na naszym fan page'u -> obejrzyj

::

Social media

W temacie mediów społecznościowych jako pierwsza zabrała głos Magdalena Szmidt z MOSQI.TO. Wystąpiła z prezentacją, o kontrowersyjnym tytule „Nie warto prowadzić profilu na Facebooku!". Następnie Ewa Betkier z Business Ad Network opowiedziała na pytanie:  "Jak efektywnie promować marki za pomocą LinkedIn". Co ciekawe, LinkedIn zadebiutował w tegorocznym rankingu 100 najcenniejszych marek świata, wyprzedając KFC, Pepsi czy Forda. To świadczy o olbrzymim potencjale tego serwisu.

 

Mobile

Nie bez przyczyny od kilku lat temat mobile marketingu nie schodzi z afisza. Smarftony i tablety stały się częścią naszej rzeczywistości. Przeniesie się ruchu w sieci z klasycznych stron WWW,  na urządzenia mobilne wymaga dopasowania interfejsu do ekranów o różnych parametrach. O responsywnym designie oraz znaczeniu mobile w budowaniu i rozwoju firmy opowiedział Wincenty Kokot z agencji marketingu interaktywnego GoldenSubmarine oraz Norbert Cieślikowski, przedstawiciel iTaxi.

 

Performance marketing

W roli prelegentów w części poświęconej performance marketingowi wystąpili: Michał Kreczmar  managing director w iProspect Polska, Ilona Peszko-Biskupska – dyrektor działu marketingu w firmie Grupon oraz Weronika Sobolak z serwisu Facebook. 

 

Content marketing

Ostatnim, a zarazem bardzo aktualnym tematem, który poruszyliśmy podczas konferencji był content marketing. Maciej Woźniak z agencji Whites wygłosił prelekcję, podczas której opowiedział o efektywnym wykorzystaniu tej formy marketingu. Podczas będącej kontynuacją tematu debaty, nasi goście podjęli się między innymi próby zdefiniowania pojęcia content marketing, a także postawienia granic między content marketingiem i brand contentem. Cała debata będzie dostępna na kanale Briefu w serwisie Youtube.

W roli ekspertów wystąpili:

Włas Chorowiec, CEO Lead Bullet

Tomasz Pudlis, CEO Business Ad Network

Maciek Nowicki - Managing Creative Director, Isobar

Maciej Woźniak, Agencja Whites

::

W wakacyjnym numerze Brief zamieścimy raport dotyczący zagadnień omawianych na konferencji.

Dziękujemy wszystkim za przybycie i do zobaczenia za rok!

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.