The winner is...

The winner is...

Brief.pl / Aktualności

No i stało się. Zakończyła się 60 edycja międzynarodowego festiwalu kreatywności Cannes Lions.

-

Jak na okrągłą rocznicę dużo się działo. Ten rok okazał się rekordowy w liczbach – 9000 uczestników, 35,765 zgłoszeń z 92 krajów. Najbardziej utytułowanym krajem w tym roku ponownie zostają Stany Zjednoczone z zapierająca dech w piersiach liczbą 175 statuetek: 6 Grand Prix, 29 złotych, 60 srebrnych, 76 brąz, 2 Titanium, 1 Innovation Lion i 1 Effectiveness Lion.

Zobaczcie nagrodzone prace i sami oceńcie:

http://www.canneslions.com/winners/

 

Tagi:

Cannes

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.