Polacy nie znają wartości

Polacy nie znają wartości

Magazyn / Wiedza

Jak wynika z badania „Corporate Values Index 2013”, 44 proc. Polaków zatrudnionych w firmach nie wie, czy ich pracodawcy posiadają określone wartości korporacyjne.

-

W badaniu uczestniczyli pracownicy z Francji, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Szwajcarii i Polski. W Polsce odsetek osób nieświadomych faktu, czy ich firma posiada zdefiniowane wartości korporacyjne jest najwyższy spośród wszystkich wymienionych krajów. Najlepiej poinformowani w tym zakresie są Szwajcarzy, z których tylko 12 proc. nie posiada wiedzy na temat wartości firmy.

Mimo iż wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jakimi wartościami kierują się ich firmy, według 83 proc. z nich określenie ich jest przydatne. W tej kategorii Polacy także wypadli najgorzej spośród wszystkich badanych krajów, gdyż pogląd ten podziela 72 proc. pracowników, podczas gdy we Francji 88 proc., a w Szwajcarii – 96 proc.

Raport „Corporate Values Index 2013” został przygotowany przez sieć firm doradczych ECCO Network, którą w Polsce reprezentuje agencja On Board PR.

Źródło: On Board PR

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?