Polacy nie znają wartości

Polacy nie znają wartości

Magazyn / Wiedza

Jak wynika z badania „Corporate Values Index 2013”, 44 proc. Polaków zatrudnionych w firmach nie wie, czy ich pracodawcy posiadają określone wartości korporacyjne.

-

W badaniu uczestniczyli pracownicy z Francji, Wielkiej Brytanii, Niemiec, Szwajcarii i Polski. W Polsce odsetek osób nieświadomych faktu, czy ich firma posiada zdefiniowane wartości korporacyjne jest najwyższy spośród wszystkich wymienionych krajów. Najlepiej poinformowani w tym zakresie są Szwajcarzy, z których tylko 12 proc. nie posiada wiedzy na temat wartości firmy.

Mimo iż wiele osób nie zdaje sobie sprawy z tego, jakimi wartościami kierują się ich firmy, według 83 proc. z nich określenie ich jest przydatne. W tej kategorii Polacy także wypadli najgorzej spośród wszystkich badanych krajów, gdyż pogląd ten podziela 72 proc. pracowników, podczas gdy we Francji 88 proc., a w Szwajcarii – 96 proc.

Raport „Corporate Values Index 2013” został przygotowany przez sieć firm doradczych ECCO Network, którą w Polsce reprezentuje agencja On Board PR.

Źródło: On Board PR

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.