Hypermedia wprowadza platformę usług e-commerce

Hypermedia wprowadza platformę usług e-commerce

Brief.pl / Aktualności

Hypermedia rozwija struktury programistyczne w obszarze IT Marketing Solutions i wprowadza na rynek zintegrowaną platformę usług dla e-commerce. Spółka jest częścią sieci Isobar, która zatrudnia w Polsce 350 specjalistów. W ramach Hypermedia z początkiem czerwca został stworzony zespół odpowiedzialny za doradztwo e- i m-commerce’owe. Działać będzie pod wodzą Michała Kreczmara, który objął stanowisko E-commerce Director.

-

- Nasza oferta jest skierowana do firm, które już posiadają rozwiązania e-commerce i tych, które dopiero wchodzą na rynek sprzedaży online. W  oparciu o dostępną wiedzę i zasoby Hypermedia oraz spółek z grupy Dentsu Aegis Network jesteśmy w stanie oferować Klientom pełen ekosystem wsparcia w różnych kanałach komunikacji - od pozyskiwania klientów, przez implementację systemów sprzedaży, optymalizację konwersji i domykanie procesów transakcji, po wsparcie posprzedażowe – komentuje Michał Kreczmar, E-commerce Director w Hypermedia linked by Isobar.

W związku z dynamicznym rozwojem skali działań na rynku usług IT i zakresu współpracy z globalnymi klientami, jak Procter&Gamble oraz Kellogg’s, a także pozyskaniem nowych projektów regionalnych takich klientów jak: Turner, Lego, Huawei czy Scottish Power, w ostatnich miesiącach Hypermedia zreorganizowała struktury.Obecnie agencja dysponuje działem produkcji, developmentu i utrzymania, w którym pracuje 90 programistów operujących w technologiach: .Net, Java, PHP, SQL, Javascript i HTML. Ponadto wydzielony został wyspecjalizowany dział Technology Development Center, odpowiedzialny za procesy R&D, linię drugiego wsparcia w obszarach mobile i social, business intelligence, usługi hostingowe oraz Quality Assurance (Q/A). Jednocześnie, jako hub technologiczny sieci w regionie EMEA, Hypermedia kładzie duży nacisk na dalszy rozwój struktur programistycznych również w białostockim biurze, których celem jest tworzenie i utrzymanie narzędzi, w tym badawczych i analitycznych, dla grupy Dentsu Aegis Network oraz development projektów wew. z sieci.

W związku z coraz wyraźniejszą specjalizacją IT i rozbudową technologicznego zaplecza agencji, Paweł Wiśniewski, dotychczasowy dyrektor zarządzający Hypermedia, opuści struktury firmy, za obopólną zgodą stron. Obecnie prowadzona jest rekrutacja nowego menadżera. Do tego czasu agencją pokieruje Krzysztof Andrzejczak, president Isobar Poland.

::

Michał Kreczmar był jednym z prelegentów 3 czerwca na konferencji "E-komunikacja" organizowanej przez magazyn "Brief".

Zobacz relację

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Brief.pl / Aktualności

Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących
Poland Business Run – polskie firmy po raz szósty pobiegną dla potrzebujących

Szósta edycja największego charytatywnego biegu w kraju – Poland Business Run – startuje 3 września. Uczestnicy pobiegną w tym roku w 7 miastach: Krakowie, Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Katowicach. Rejestracja drużyn rusza już pod koniec kwietnia. Cel? Pomoc osobom z niepełnosprawnością ruchową w powrocie do normalnego życia.

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

Brief.pl / Aktualności

E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak
E-zakupy w niedzielę? 81 proc. Polaków jest na tak

W ostatnich latach przeciętne tempo życia wielu Polaków diametralnie się zmieniło. Większość rzeczy robimy w pośpiechu i cierpimy na nieustanny brak czasu. Wraz z rozwojem nowych technologii na popularności zyskały e-zakupy, które pozwalają zaoszczędzić czas. Z badań wynika, że 39 proc. Polaków robi zakupy przez internet w niedzielę z powodu braku czasu w tygodniu. Aż 78 proc. respondentów deklaruje, że nie powinno być żadnych ograniczeń w niedzielnym e-handlu. Rozwiązania z rynku e-commerce odzwierciedlają oczekiwania konsumentów, którzy coraz chętniej kupują przez internet. Co ciekawe konsumenci online nie tylko kupują ubrania czy elektronikę, ale również produkty spożywcze. Co na to ustawodawcy? Czy serwery e-sklepów zostaną wyłączone?