Hypermedia wprowadza platformę usług e-commerce

Hypermedia wprowadza platformę usług e-commerce

Brief.pl / Aktualności

Hypermedia rozwija struktury programistyczne w obszarze IT Marketing Solutions i wprowadza na rynek zintegrowaną platformę usług dla e-commerce. Spółka jest częścią sieci Isobar, która zatrudnia w Polsce 350 specjalistów. W ramach Hypermedia z początkiem czerwca został stworzony zespół odpowiedzialny za doradztwo e- i m-commerce’owe. Działać będzie pod wodzą Michała Kreczmara, który objął stanowisko E-commerce Director.

-

- Nasza oferta jest skierowana do firm, które już posiadają rozwiązania e-commerce i tych, które dopiero wchodzą na rynek sprzedaży online. W  oparciu o dostępną wiedzę i zasoby Hypermedia oraz spółek z grupy Dentsu Aegis Network jesteśmy w stanie oferować Klientom pełen ekosystem wsparcia w różnych kanałach komunikacji - od pozyskiwania klientów, przez implementację systemów sprzedaży, optymalizację konwersji i domykanie procesów transakcji, po wsparcie posprzedażowe – komentuje Michał Kreczmar, E-commerce Director w Hypermedia linked by Isobar.

W związku z dynamicznym rozwojem skali działań na rynku usług IT i zakresu współpracy z globalnymi klientami, jak Procter&Gamble oraz Kellogg’s, a także pozyskaniem nowych projektów regionalnych takich klientów jak: Turner, Lego, Huawei czy Scottish Power, w ostatnich miesiącach Hypermedia zreorganizowała struktury.Obecnie agencja dysponuje działem produkcji, developmentu i utrzymania, w którym pracuje 90 programistów operujących w technologiach: .Net, Java, PHP, SQL, Javascript i HTML. Ponadto wydzielony został wyspecjalizowany dział Technology Development Center, odpowiedzialny za procesy R&D, linię drugiego wsparcia w obszarach mobile i social, business intelligence, usługi hostingowe oraz Quality Assurance (Q/A). Jednocześnie, jako hub technologiczny sieci w regionie EMEA, Hypermedia kładzie duży nacisk na dalszy rozwój struktur programistycznych również w białostockim biurze, których celem jest tworzenie i utrzymanie narzędzi, w tym badawczych i analitycznych, dla grupy Dentsu Aegis Network oraz development projektów wew. z sieci.

W związku z coraz wyraźniejszą specjalizacją IT i rozbudową technologicznego zaplecza agencji, Paweł Wiśniewski, dotychczasowy dyrektor zarządzający Hypermedia, opuści struktury firmy, za obopólną zgodą stron. Obecnie prowadzona jest rekrutacja nowego menadżera. Do tego czasu agencją pokieruje Krzysztof Andrzejczak, president Isobar Poland.

::

Michał Kreczmar był jednym z prelegentów 3 czerwca na konferencji "E-komunikacja" organizowanej przez magazyn "Brief".

Zobacz relację

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.