Hypermedia wprowadza platformę usług e-commerce

Hypermedia wprowadza platformę usług e-commerce

Brief.pl / Aktualności

Hypermedia rozwija struktury programistyczne w obszarze IT Marketing Solutions i wprowadza na rynek zintegrowaną platformę usług dla e-commerce. Spółka jest częścią sieci Isobar, która zatrudnia w Polsce 350 specjalistów. W ramach Hypermedia z początkiem czerwca został stworzony zespół odpowiedzialny za doradztwo e- i m-commerce’owe. Działać będzie pod wodzą Michała Kreczmara, który objął stanowisko E-commerce Director.

-

- Nasza oferta jest skierowana do firm, które już posiadają rozwiązania e-commerce i tych, które dopiero wchodzą na rynek sprzedaży online. W  oparciu o dostępną wiedzę i zasoby Hypermedia oraz spółek z grupy Dentsu Aegis Network jesteśmy w stanie oferować Klientom pełen ekosystem wsparcia w różnych kanałach komunikacji - od pozyskiwania klientów, przez implementację systemów sprzedaży, optymalizację konwersji i domykanie procesów transakcji, po wsparcie posprzedażowe – komentuje Michał Kreczmar, E-commerce Director w Hypermedia linked by Isobar.

W związku z dynamicznym rozwojem skali działań na rynku usług IT i zakresu współpracy z globalnymi klientami, jak Procter&Gamble oraz Kellogg’s, a także pozyskaniem nowych projektów regionalnych takich klientów jak: Turner, Lego, Huawei czy Scottish Power, w ostatnich miesiącach Hypermedia zreorganizowała struktury.Obecnie agencja dysponuje działem produkcji, developmentu i utrzymania, w którym pracuje 90 programistów operujących w technologiach: .Net, Java, PHP, SQL, Javascript i HTML. Ponadto wydzielony został wyspecjalizowany dział Technology Development Center, odpowiedzialny za procesy R&D, linię drugiego wsparcia w obszarach mobile i social, business intelligence, usługi hostingowe oraz Quality Assurance (Q/A). Jednocześnie, jako hub technologiczny sieci w regionie EMEA, Hypermedia kładzie duży nacisk na dalszy rozwój struktur programistycznych również w białostockim biurze, których celem jest tworzenie i utrzymanie narzędzi, w tym badawczych i analitycznych, dla grupy Dentsu Aegis Network oraz development projektów wew. z sieci.

W związku z coraz wyraźniejszą specjalizacją IT i rozbudową technologicznego zaplecza agencji, Paweł Wiśniewski, dotychczasowy dyrektor zarządzający Hypermedia, opuści struktury firmy, za obopólną zgodą stron. Obecnie prowadzona jest rekrutacja nowego menadżera. Do tego czasu agencją pokieruje Krzysztof Andrzejczak, president Isobar Poland.

::

Michał Kreczmar był jednym z prelegentów 3 czerwca na konferencji "E-komunikacja" organizowanej przez magazyn "Brief".

Zobacz relację

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.