Ośmiocyfrowa transakcja na rynku e-commerce

Ośmiocyfrowa transakcja na rynku e-commerce

Brief.pl / Aktualności

Grupa Secret Escapes, jeden z największych międzynarodowych klubów podróżniczych, 16 maja 2014 roku podpisała umowę inwestycyjną z polską spółką Travelist Sp. z o. o. Kontrahenci nie ujawniają sumy, którą Secret Escapes zapłaciło za 100 proc. udziałów polskiej firmy, informują jedynie, że kwota transakcji jest ośmiocyfrowa i opiewa na ponad 10 mln. zł. Travelist w Grupie Secret Escapes będzie działał pod swoją obecną nazwą, a dotychczasowy prezes firmy – Tomasz Nowiński, pozostanie na stanowisku i będzie odpowiadał za dalszy rozwój klubu w Polsce.

-

Przygotowania do transakcji trwały pół roku – uwzględniały analizę działań i sytuacji biznesowej Travelist oraz określenie formy współpracy i nowej strategii rozwoju serwisu.

-To duży sukces dla nas, twórców serwisu Travelist. W ciągu roku zbudowaliśmy wyróżniający się na polskim rynku klub travelowy, który zdążył już zdobyć rzeszę stałych klientów, a jego prężny rozwój wciąż przyciąga nowych. W klubie zarejestrowanych jest około 600 000 użytkowników, a całkowity dochód firmy wynosi ponad 20 mln złotych– mówi Tomasz Nowiński, CEO Travelist. Cieszy nas, że potencjał dalszego rozwoju zarówno rynku jak i serwisu Travelist w Polsce dostrzegli liderzy branży e-travelowej na świecie. Jesteśmy przekonani, że dobre praktyki płynące z międzynarodowych rynków, na których działa Grupa Secret Escapes pozytywnie wpłyną na wizerunek naszej marki, zwiększenie udziału w rynku oraz zadowolenie naszych klientów – dodaje.

Travelist działa od marca 2013 roku, obecnie zatrudnia 20 pracowników, w tym zespół marketingowy składający się: z analityków, specjalistów do spraw on-site, copywriterów i fotoedytorów, zespół sprzedażowy oraz do działań post-sales, dział obsługi klienta, a także dział finansowy.

Aktualnie klub współpracuje z 500 obiektami noclegowymi, z których większość znajduje się w Polsce. Każdy promowany obiekt musi spełniać szereg warunków, takich jak: odpowiednia jakość, stosowna ilość pozytywnych opinii pozostawionych przez klientów, atrakcyjna prezentacja wizualna hotelu, a także relatywnie dobra dostępność przy jednocześnie najniższej cenie na rynku. Dla każdego obiektu doświadczeni revenue managerowie przygotowują odpowiednie pakiety noclegowe, biorąc pod uwagę ich  potencjał oraz sytuację rynkową. Dopiero po przejściu powyższej procedury Travelist rozpoczyna promocję danego obiektu w kanałach tematycznych oraz newsletterach.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.