Ośmiocyfrowa transakcja na rynku e-commerce

Ośmiocyfrowa transakcja na rynku e-commerce

Brief.pl / Aktualności

Grupa Secret Escapes, jeden z największych międzynarodowych klubów podróżniczych, 16 maja 2014 roku podpisała umowę inwestycyjną z polską spółką Travelist Sp. z o. o. Kontrahenci nie ujawniają sumy, którą Secret Escapes zapłaciło za 100 proc. udziałów polskiej firmy, informują jedynie, że kwota transakcji jest ośmiocyfrowa i opiewa na ponad 10 mln. zł. Travelist w Grupie Secret Escapes będzie działał pod swoją obecną nazwą, a dotychczasowy prezes firmy – Tomasz Nowiński, pozostanie na stanowisku i będzie odpowiadał za dalszy rozwój klubu w Polsce.

-

Przygotowania do transakcji trwały pół roku – uwzględniały analizę działań i sytuacji biznesowej Travelist oraz określenie formy współpracy i nowej strategii rozwoju serwisu.

-To duży sukces dla nas, twórców serwisu Travelist. W ciągu roku zbudowaliśmy wyróżniający się na polskim rynku klub travelowy, który zdążył już zdobyć rzeszę stałych klientów, a jego prężny rozwój wciąż przyciąga nowych. W klubie zarejestrowanych jest około 600 000 użytkowników, a całkowity dochód firmy wynosi ponad 20 mln złotych– mówi Tomasz Nowiński, CEO Travelist. Cieszy nas, że potencjał dalszego rozwoju zarówno rynku jak i serwisu Travelist w Polsce dostrzegli liderzy branży e-travelowej na świecie. Jesteśmy przekonani, że dobre praktyki płynące z międzynarodowych rynków, na których działa Grupa Secret Escapes pozytywnie wpłyną na wizerunek naszej marki, zwiększenie udziału w rynku oraz zadowolenie naszych klientów – dodaje.

Travelist działa od marca 2013 roku, obecnie zatrudnia 20 pracowników, w tym zespół marketingowy składający się: z analityków, specjalistów do spraw on-site, copywriterów i fotoedytorów, zespół sprzedażowy oraz do działań post-sales, dział obsługi klienta, a także dział finansowy.

Aktualnie klub współpracuje z 500 obiektami noclegowymi, z których większość znajduje się w Polsce. Każdy promowany obiekt musi spełniać szereg warunków, takich jak: odpowiednia jakość, stosowna ilość pozytywnych opinii pozostawionych przez klientów, atrakcyjna prezentacja wizualna hotelu, a także relatywnie dobra dostępność przy jednocześnie najniższej cenie na rynku. Dla każdego obiektu doświadczeni revenue managerowie przygotowują odpowiednie pakiety noclegowe, biorąc pod uwagę ich  potencjał oraz sytuację rynkową. Dopiero po przejściu powyższej procedury Travelist rozpoczyna promocję danego obiektu w kanałach tematycznych oraz newsletterach.

Zobacz inne polecane artykuły

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Brief.pl / Aktualności

Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA
Cannes breaking news: Polak ponownie na czele europejskich struktur IAA

Paweł Kowalewski, pełniący stanowisko Global Vice President objął dodatkowo stanowisko VP Area Director Europe. Paweł jest jedynym Polakiem w globalnych strukturach IAA i w dalszym ciągu odpowiadać będzie za rozwój stowarzyszenia na świecie. Nowe obowiązki objął w niedzielę podczas IAA Executive Committee Meeting w Cannes.