Nowy team kreatywny w OS3

Nowy team kreatywny w OS3

Brief.pl / Ludzie

Do działu kreacji w OS3 dołączyli: Maciej Rakowski, art director, oraz Agnieszka Kamieniecka, creative digital copywriter. Powiększenie teamu kreatywnego wiąże się z pozyskaniem nowych Klientów, takich jak: Rimmel, Tarczyński, Lux Med.

-

Maciej Rakowski jest związany z reklamą od ponad pięciu lat. Pracował m.in. w Havas Worldwide Warsaw Digital, Netizens Peppermint, a także jako freelancer. Realizował m.in. projekty dla: 5’asec, Bank Pekao, Coca-Cola, Kompania Piwowarska, Nescafé, Orange, Panasonic, Peugeot, Powerade, Rexona Women, Unilever.

Maciej rakowski os3

Agnieszka Kamieniecka posiada pięcioletnie doświadczenie, które zdobywała, pracując m.in. w Netizens Peppermint, Vacaloca, Ogilvy czy Mather Communications. Realizowała projekty dla takich marek, jak: Avon, Bank BPH, Ford, NESCAFÉ Dolce Gusto, Millennium Bank, Sodexo, TUI.

Agnieszka Kamieniecka os3

– Dołączenie nowych osób do jednego z dwóch zespołów kreatywnych agencji jest kolejnym etapem długofalowego procesu budowy kompetencji graficzno-copywriterskich w Warszawie – wyjaśnia Sławomir Wala, Production Director OS3. 

Jednym z pierwszych wspólnych projektów Kamienieckiej i Rakowskiego była kampania BMW ConnectedDrive, której strona www.connecteddrive.pl otrzymała tytuł „Website of the day” CSS Design Awards. 

Tagi:

OS3

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.