wp - grudzien 2016

Nowy team kreatywny w OS3

Nowy team kreatywny w OS3

Brief.pl / Ludzie

Do działu kreacji w OS3 dołączyli: Maciej Rakowski, art director, oraz Agnieszka Kamieniecka, creative digital copywriter. Powiększenie teamu kreatywnego wiąże się z pozyskaniem nowych Klientów, takich jak: Rimmel, Tarczyński, Lux Med.

-

Maciej Rakowski jest związany z reklamą od ponad pięciu lat. Pracował m.in. w Havas Worldwide Warsaw Digital, Netizens Peppermint, a także jako freelancer. Realizował m.in. projekty dla: 5’asec, Bank Pekao, Coca-Cola, Kompania Piwowarska, Nescafé, Orange, Panasonic, Peugeot, Powerade, Rexona Women, Unilever.

Maciej rakowski os3

Agnieszka Kamieniecka posiada pięcioletnie doświadczenie, które zdobywała, pracując m.in. w Netizens Peppermint, Vacaloca, Ogilvy czy Mather Communications. Realizowała projekty dla takich marek, jak: Avon, Bank BPH, Ford, NESCAFÉ Dolce Gusto, Millennium Bank, Sodexo, TUI.

Agnieszka Kamieniecka os3

– Dołączenie nowych osób do jednego z dwóch zespołów kreatywnych agencji jest kolejnym etapem długofalowego procesu budowy kompetencji graficzno-copywriterskich w Warszawie – wyjaśnia Sławomir Wala, Production Director OS3. 

Jednym z pierwszych wspólnych projektów Kamienieckiej i Rakowskiego była kampania BMW ConnectedDrive, której strona www.connecteddrive.pl otrzymała tytuł „Website of the day” CSS Design Awards. 

Tagi:

OS3

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.