Nowy team kreatywny w OS3

Nowy team kreatywny w OS3

Brief.pl / Ludzie

Do działu kreacji w OS3 dołączyli: Maciej Rakowski, art director, oraz Agnieszka Kamieniecka, creative digital copywriter. Powiększenie teamu kreatywnego wiąże się z pozyskaniem nowych Klientów, takich jak: Rimmel, Tarczyński, Lux Med.

-

Maciej Rakowski jest związany z reklamą od ponad pięciu lat. Pracował m.in. w Havas Worldwide Warsaw Digital, Netizens Peppermint, a także jako freelancer. Realizował m.in. projekty dla: 5’asec, Bank Pekao, Coca-Cola, Kompania Piwowarska, Nescafé, Orange, Panasonic, Peugeot, Powerade, Rexona Women, Unilever.

Maciej rakowski os3

Agnieszka Kamieniecka posiada pięcioletnie doświadczenie, które zdobywała, pracując m.in. w Netizens Peppermint, Vacaloca, Ogilvy czy Mather Communications. Realizowała projekty dla takich marek, jak: Avon, Bank BPH, Ford, NESCAFÉ Dolce Gusto, Millennium Bank, Sodexo, TUI.

Agnieszka Kamieniecka os3

– Dołączenie nowych osób do jednego z dwóch zespołów kreatywnych agencji jest kolejnym etapem długofalowego procesu budowy kompetencji graficzno-copywriterskich w Warszawie – wyjaśnia Sławomir Wala, Production Director OS3. 

Jednym z pierwszych wspólnych projektów Kamienieckiej i Rakowskiego była kampania BMW ConnectedDrive, której strona www.connecteddrive.pl otrzymała tytuł „Website of the day” CSS Design Awards. 

Tagi:

OS3

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.