Nowy team kreatywny w OS3

Nowy team kreatywny w OS3

Brief.pl / Ludzie

Do działu kreacji w OS3 dołączyli: Maciej Rakowski, art director, oraz Agnieszka Kamieniecka, creative digital copywriter. Powiększenie teamu kreatywnego wiąże się z pozyskaniem nowych Klientów, takich jak: Rimmel, Tarczyński, Lux Med.

-

Maciej Rakowski jest związany z reklamą od ponad pięciu lat. Pracował m.in. w Havas Worldwide Warsaw Digital, Netizens Peppermint, a także jako freelancer. Realizował m.in. projekty dla: 5’asec, Bank Pekao, Coca-Cola, Kompania Piwowarska, Nescafé, Orange, Panasonic, Peugeot, Powerade, Rexona Women, Unilever.

Maciej rakowski os3

Agnieszka Kamieniecka posiada pięcioletnie doświadczenie, które zdobywała, pracując m.in. w Netizens Peppermint, Vacaloca, Ogilvy czy Mather Communications. Realizowała projekty dla takich marek, jak: Avon, Bank BPH, Ford, NESCAFÉ Dolce Gusto, Millennium Bank, Sodexo, TUI.

Agnieszka Kamieniecka os3

– Dołączenie nowych osób do jednego z dwóch zespołów kreatywnych agencji jest kolejnym etapem długofalowego procesu budowy kompetencji graficzno-copywriterskich w Warszawie – wyjaśnia Sławomir Wala, Production Director OS3. 

Jednym z pierwszych wspólnych projektów Kamienieckiej i Rakowskiego była kampania BMW ConnectedDrive, której strona www.connecteddrive.pl otrzymała tytuł „Website of the day” CSS Design Awards. 

Tagi:

OS3

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.