Tegoroczny Kongres Morski już w czerwcu

Brief.pl / Patronaty

W czerwcu Szczecin zostanie morską stolicą Polski. W dniach 12-14 czerwca odbędzie się druga edycja Międzynarodowego Kongresu Morskiego. O randze tego wydarzenia świadczą jego goście. Będą nimi m.in. Elżbieta Bieńkowska - wiceprezes Rady Ministrów i Minister Infrastruktury i Rozwoju oraz Jan Krzysztof Bielecki - przewodniczący Rady Gospodarczej przy Prezesie Rady Ministrów.

-

W przeciągu trzech dni setki osób ze świata biznesu, polityki oraz mediów z kraju i zzagranicy będzie dyskutowało o kondycji oraz przyszłości gospodarki morskiej. Kongres otworzy wykład Elżbietety Bieńkowskiej - wicepremier, Minister Infrastruktury i Rozwoju. Głównym elementem Kongresu będą panele dyskusyjne podzielone na cztery, równolegle odbywające się, bloki tematyczne. W ich ramach odbędą się wykłady oraz prelekcje dotyczące takich sfer jak: “Polska gospodarka morska - wyzwania i szanse rozwoju”, “Gospodarka morska - badania, nauka i rozwój”, “Wykorzystanie zasobów morza” oraz “Ekologia i bezpieczeństwo na morzu”.

Oprócz panelów dyskusyjnych podczas Kongresu odbędą się interdyscyplinarne warsztaty. Wykład plenarny pt. “Zabezpieczenie bezpieczeństwa energetycznego Europy” wygłosi Jan Krzysztof Bielecki - przewodniczący Rady Gospodarczej przy Prezesie Rady Ministrów. Ponadto odbędzie się debata byłych Premierów Rzeczypospolitej Polskiej – “25 lat Wolnej Polski”.

Kongres Morski logo

To wydarzene, pretendujące do najważniejszego wydarzenia na temat gospodarki morskiej w Polsce, zostało objęte patronatem honorowym Elżbiety Bieńkowskiej – wiceprezes Rady Ministrów i Minister Infrastruktury i Rozwoju oraz Janusza Piechocińskiego - wiceprezesa Rady Ministrów i Ministra Gospodarki. Tytuły Członka Komitetu Honorowego 2. Międzynarodowego Kongresu przyjęła także prof. Dorota Pyć (Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Infrastruktury i Rozwoju), Marszałkowie Województw Zachodniopomorskiego i Pomorskiego, Prezydent Miasta Szczecin oraz Prezydent organizacji Pracodawcy Rzeczypospolitej Polskiej.

- Szczecin jest szczególnie predestynowany do kreślenia kierunków rozwoju gospodarki morskiej naszego kraju. Ta gałąź gospodarki odpowiada za 12% eksportu naszego regionu. Zatrudnia ona 25 tysięcy ludzi. 27% krajowej energii odnawalniej pochodzi z Pomorza Zachodniego. Większość czeskiego, słowackiego i austriackiego importu idzie przez porty w Świnoujściu i Szczecinie - to powinno dać obraz skali potencjału morskiego naszego regionu - wylicza Dariusz Więcaszek, prezes Północnej Izby Gospodarczej, jeden z pomysłodawców 2. Międzynarodowego Kongresu Morskiego w Szczecinie.

Podsumowanie Kongresu odbędzie się 14 czerwca w Sali RycerskiejZachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego.

::

Więcej informacji na: kongresmorski.pl

12-14.06.2014 - 2. Międzynarodowy Kongres Morski w Szczecinie

Miejsce: Centrum Dydaktyczno-Badawczym Nanotechnologii ZUT, Wydział Budownictwa i Architektury ZUT, Wydział Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki ZUT, Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej ZUT, Wydział Techniki Morskiej i Transportu ZUT

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.