Isobar i Vizeum dla marki Tic Tac

Isobar i Vizeum dla marki Tic Tac

Brief.pl / Inspiracje

W poszukiwaniu porcji świeżych informacji warto zajrzeć na nowo powstałą platformę What’s FRESH NOW? uruchomioną przez markę Tic Tac. Znajdziemy tam zarówno nowości dotyczące technologii, jak i newsy sportowe. Prócz serwisu internetowego, możemy korzystać z platformy za pomocą aplikacji mobilnej. Treści będą dostarczane także przez nośniki digital OOH. Działania obejmują trzy rynki – polski, niemiecki i szwajcarski. Co ważne, za koncepcję i realizację kampanii odpowiadają polskie oddziały agencji Isobar oraz domu mediowego Vizeum.

-

Centralnym elementem platformy What’s FRESH NOW? jest serwis whatsfreshnow.pl, w którym odbiorcy znajdą najświeższe informacje m.in. na temat sportu, technologii, czy lifestyle’u. Każdy z nich jest opatrzony żartobliwym komentarzem pastylek Tic Tac. Marka, reagując na aktualne wydarzenia na świecie, wykorzystuje w komunikacji element „fresh”.Za tworzenie treści do serwisu  odpowiada redakcja MSN.com.

 

 

Treści pochodzące z serwisu What’s FRESH NOW? wykorzystywane są także w innych kanałach i służą do automatycznego generowania kreacji reklam display emitowanych m.in. na portalach i w sieci Google. W ten sposób na bannerach codziennie pojawiają się inne newsy i grafiki, każdorazowo opatrzone komentarzem brand heroes – pastylek Tic Tac. Serwis What’s FRESH NOW? projektowany był z myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych i wykorzystuje rozwiązania z zakresu responsive web design. Stworzona została również aplikacja mobilna dostępna za darmo na smartfony z systemami iOS, Android i Windows Phone, która promowana jest w telewizji. Ponadto kampania obejmie reklamę na nośnikach digital OOH, gdzie również wykorzystane zostaną dynamicznie generowane treści. 

– Strategia stojąca za platformą What’s FRESH NOW? zakłada dostarczanie konsumentom różnymi kanałami wartościowego i dynamicznie zmieniającego się branded content. Dzięki temu możliwe staje się długofalowe zaangażowanie konsumentów i obecność marki w ich codziennym życiu, analogicznie do pastylek Tic Tac, które zawsze można mieć się przy sobie. –mówi Patryk Grzeszczuk, head of strategy w agencji Isobar Poland.

Kampania What’s FRESH NOW? prowadzona jest równocześnie na rynku polskim, niemieckim i szwajcarskim. Dla Ferrero, właściciela marki Tic Tac, realizują ją polskie oddziały Vizeum i Isobar, wchodzące w skład grupy Dentsu Aegis Network. Za tworzenie treści do serwisu  odpowiada redakcja MSN.com. Ferrero nie wyklucza rozszerzenia kampanii o kolejne europejskie rynki.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.