Isobar i Vizeum dla marki Tic Tac

Isobar i Vizeum dla marki Tic Tac

Brief.pl / Inspiracje

W poszukiwaniu porcji świeżych informacji warto zajrzeć na nowo powstałą platformę What’s FRESH NOW? uruchomioną przez markę Tic Tac. Znajdziemy tam zarówno nowości dotyczące technologii, jak i newsy sportowe. Prócz serwisu internetowego, możemy korzystać z platformy za pomocą aplikacji mobilnej. Treści będą dostarczane także przez nośniki digital OOH. Działania obejmują trzy rynki – polski, niemiecki i szwajcarski. Co ważne, za koncepcję i realizację kampanii odpowiadają polskie oddziały agencji Isobar oraz domu mediowego Vizeum.

-

Centralnym elementem platformy What’s FRESH NOW? jest serwis whatsfreshnow.pl, w którym odbiorcy znajdą najświeższe informacje m.in. na temat sportu, technologii, czy lifestyle’u. Każdy z nich jest opatrzony żartobliwym komentarzem pastylek Tic Tac. Marka, reagując na aktualne wydarzenia na świecie, wykorzystuje w komunikacji element „fresh”.Za tworzenie treści do serwisu  odpowiada redakcja MSN.com.

 

 

Treści pochodzące z serwisu What’s FRESH NOW? wykorzystywane są także w innych kanałach i służą do automatycznego generowania kreacji reklam display emitowanych m.in. na portalach i w sieci Google. W ten sposób na bannerach codziennie pojawiają się inne newsy i grafiki, każdorazowo opatrzone komentarzem brand heroes – pastylek Tic Tac. Serwis What’s FRESH NOW? projektowany był z myślą o użytkownikach urządzeń mobilnych i wykorzystuje rozwiązania z zakresu responsive web design. Stworzona została również aplikacja mobilna dostępna za darmo na smartfony z systemami iOS, Android i Windows Phone, która promowana jest w telewizji. Ponadto kampania obejmie reklamę na nośnikach digital OOH, gdzie również wykorzystane zostaną dynamicznie generowane treści. 

– Strategia stojąca za platformą What’s FRESH NOW? zakłada dostarczanie konsumentom różnymi kanałami wartościowego i dynamicznie zmieniającego się branded content. Dzięki temu możliwe staje się długofalowe zaangażowanie konsumentów i obecność marki w ich codziennym życiu, analogicznie do pastylek Tic Tac, które zawsze można mieć się przy sobie. –mówi Patryk Grzeszczuk, head of strategy w agencji Isobar Poland.

Kampania What’s FRESH NOW? prowadzona jest równocześnie na rynku polskim, niemieckim i szwajcarskim. Dla Ferrero, właściciela marki Tic Tac, realizują ją polskie oddziały Vizeum i Isobar, wchodzące w skład grupy Dentsu Aegis Network. Za tworzenie treści do serwisu  odpowiada redakcja MSN.com. Ferrero nie wyklucza rozszerzenia kampanii o kolejne europejskie rynki.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.