Pierwsza edycja #hackpizza

Pierwsza edycja #hackpizza

Brief.pl / Aktualności

W dniach 20-22 czerwca odbędzie się pierwszy hackathon, czyli maraton kodowania dla programistów. Pomysłodawcą i twórcą przedsięwzięcia jest PizzaPortal.pl, lider na polskim rynku wśród serwisów oferujących jedzenie online. Uczestnicy będą musieli zmierzyć się z niełatwym zdaniem. Wygra ten, kto stworzy najlepszy prototyp produktu, którego wdrożenie uatrakcyjni korzystanie z serwisu. Może to być usługa webowa, aplikacja lub gra.

-

Hackathony programistyczne cieszą się coraz większą popularnością na całym świecie. Dla uczestników to okazja do sprawdzenia swoich umiejętności developerskich, zdolności do pracy w większym zespole i pod presją czasu. To także szansa na komercjalizację pomysłów, ponieważ oceniane są one pod kątem potencjału biznesowego. Z drugiej strony, dla samych organizatorów, hackathony są doskonałym sposobem na szukanie i wdrażanie ciekawych rozwiązań w ramach swojej działalności. Potencjał tego rodzaju eventów wykorzystują globalne marki, takie jak MasterCard czy Facebook. 

PizzaPortal.pl to obecnie największy w Polsce serwis pozwalający zamówić jedzenie online. Jest zintegrowany z ponad 2 000 restauracjami na terenie całej Polski. Jako pierwszy w swojej kategorii wprowadził możliwość płatności bitcoinami oraz obsługę klientów niesłyszących. 

Podczas 3-dniowej imprezy uczestnicy #hackpizza zapoznają się ze specyfiką działania serwisu. Przez cały czas pracować będą pod okiem mentorów, by stworzyć najlepszy produkt dedykowany PizzaPortal.pl. Organizatorzy nie stawiają żadnych ograniczeń co do jego charakteru: może być to usługa webowa lub mobilna, aplikacja czy gra, w której nagrodą będą vouchery do zrealizowania w serwisie. 

::

Pizzaportal.pl z Migam.pl

::

- Od początku swojego istnienia PizzaPortal.pl stara się wdrażać wszelkie rozwiązania ułatwiające codzienne życie klientów. Dlatego zdecydowaliśmy się m.in. na współpracę z Migam.pl i obsługę osób głuchych. Jesteśmy przekonani, że uczestnicy #hackpizza zainspirują nas nowymi pomysłami. Najciekawsze z zaprezentowanych projektów zostaną skomercjalizowane – komentuje Lech Kaniuk, pomysłodawca i założyciel PizzaPortal.pl.

Na przygotowanie produktu uczestnicy będą mieli dokładnie 41 godzin – od godz. 21.00 w piątek 20 czerwca do godziny 14.00 w niedzielę 22 czerwca br. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni podczas finału imprezy. Otrzymają nagrody rzeczowe oraz propozycję wdrożenia i komercjalizacji swojego pomysłu. Organizator zapewni im udział w zyskach rozliczany - w zależności od specyfiki projektu - na zasadzie revenue share (podział procentowy od zrealizowanego zamówienia) lub pay per acquisition (stała stawka za każdego nowego użytkownika). 

 

Wszystkich zainteresowanych wzięciem udziału w wydarzeniu zapraszamy tutaj

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.