Kreatywny Lublin

Kreatywny Lublin

Brief for Poland / Inspiracje

Aerografik, twórcy brakującego ogniwa w rozwoju motoryzacji, producent muzyki low-fi, płatnerz, projektant świata równoległego oraz kreatorka różdżek to tylko niektórzy przedstawiciele lubelskiej klasy kreatywnej, którzy zostali wybrani do projektu Kreatywni 2014 - fotograficznej i filmowej opowieści o twórcach i przedsiębiorcach z Lublina działających na styku sztuki, rękodzieła oraz technologii.

-

Tegoroczną, drugą edycję projektu otworzyła wystawa zdjęć w Galerii Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej im. Hieronima Łopacińskiego, która zebrała ponad 200 osób. Ekspozycję tworzyły 24 plansze uzupełnione o krótki, werbalny opis postaci przedsiębiorców. Wizualną oś przekazu stanowiły portrety przedstawione w  kontekście miejsca pracy i ich produktów. Druga edycja została również wzbogacona o krótkie etiudy filmowe z udziałem Kreatywnych, którzy własnymi słowami przedstawili siebie oraz swoją pracę.

- Celem projektu jest identyfikacja kreatywnych lublinian prowadzących działalność oraz tworzących unikalne, nieszablonowe rozwiązania, a następnie prezentacja ich pracy jako przykładu dobrych, rynkowych praktyk inspirujących innych. Ich aktywność jest dowodem na istnienie ogromnego potencjału tkwiącego w małym biznesie, będącym naturalną przestrzenią rozwoju dla najbardziej pomysłowych i aktywnych. Przede wszystkim jednak jest to potencjalne źródło idei dla wielkich i bogatych - powiedział Mariusz Sagan, dyrektor Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów Miasta Lublin.   

Kreatywni 2014 Lublin

Za koncepcję i realizację materiału fotograficznego odpowiadają Maciej Rukasz i Marta Zgierska z Agencji BlowUp. Filmy wyreżyserowała i wyprodukowała Patrycja Płanik, Dyrektor Kreatywna MAAT Festival. Autorem graficznej oprawy projektu jest Paweł Batyra, niezależny lubelski grafik. Projekt został sfinansowany z budżetu Wydziału Strategii i Obsługi Inwestorów Urzędu Miasta, jest elementem promocji lubelskiej przedsiębiorczości. Cały materiał zdjęciowy i filmowy jest przekazywany uczestnikom projektu i może być wykorzystywany w promocji ich działalności. 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.