Przybora i Zaniewski odchodzą z PZL

Brief.pl / Aktualności

Kot Przybora oraz Iwo Zaniewski to jeden z najbardziej doświadczonych zespołów kreatywnych w Polsce. Razem z agencją PZL przez ostatnie 15 lat zdobyli wiele nagród w polskich i zagranicznych konkursach reklamy.

-

Ostatnio jednak agencja PZL, której założycielami i współwłaścicielami są Przybora i Zaniewski, utraciła kilku kluczowych klientów (Tesco, Plus, PZU). Również zespół liczący w najlepszym okresie 50 osób, skurczył się.

Tomasz Hilt, CEO Leo Burnett Group Polska, do której należy 51 proc. udziałów w PZL, poinformował, że „dzisiaj nadszedł ten dzień, w którym nasze wizje są różne”. Agencja jest obecnie częścią grupy Publicis, która skupia agencje reklamowe i domy mediowe na całym świecie.

::

Publicis Groupe i Omnicom odwołały fuzję

::

Jednak Przybora i Zaniewski nie odchodzą w trybie natychmiastowym. Obecnie negocjują tak zwany okres przejściowy, który może potrwać nawet kilka miesięcy. Nie wiadomo też czy wraz ze swoim odejściem pozbędą się udziałów w PZL. Obaj mają również w swoich umowach zakaz pracy z konkurencją po odejściu z agencji (oczywiście nie jest on dożywotni). Za wcześnie jest też na zastanawianie się kto może zastąpić Przyborę i Zaniewskiego. 

::

W 2011 roku Przybora i Zaniewski znaleźli się na 15 miejscu rankingu 50 kreatywnych w biznesie magazynu Brief.

Zapraszamy też do obejrzenia archiwalnego wywiadu z 2009 roku pod tytułem "Dobra reklama to ta, która nam się podoba".

::

Jakie jest Wasze zdanie na temat tej zaskakującej informacji?

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.