Przybora i Zaniewski odchodzą z PZL

Brief.pl / Aktualności

Kot Przybora oraz Iwo Zaniewski to jeden z najbardziej doświadczonych zespołów kreatywnych w Polsce. Razem z agencją PZL przez ostatnie 15 lat zdobyli wiele nagród w polskich i zagranicznych konkursach reklamy.

-

Ostatnio jednak agencja PZL, której założycielami i współwłaścicielami są Przybora i Zaniewski, utraciła kilku kluczowych klientów (Tesco, Plus, PZU). Również zespół liczący w najlepszym okresie 50 osób, skurczył się.

Tomasz Hilt, CEO Leo Burnett Group Polska, do której należy 51 proc. udziałów w PZL, poinformował, że „dzisiaj nadszedł ten dzień, w którym nasze wizje są różne”. Agencja jest obecnie częścią grupy Publicis, która skupia agencje reklamowe i domy mediowe na całym świecie.

::

Publicis Groupe i Omnicom odwołały fuzję

::

Jednak Przybora i Zaniewski nie odchodzą w trybie natychmiastowym. Obecnie negocjują tak zwany okres przejściowy, który może potrwać nawet kilka miesięcy. Nie wiadomo też czy wraz ze swoim odejściem pozbędą się udziałów w PZL. Obaj mają również w swoich umowach zakaz pracy z konkurencją po odejściu z agencji (oczywiście nie jest on dożywotni). Za wcześnie jest też na zastanawianie się kto może zastąpić Przyborę i Zaniewskiego. 

::

W 2011 roku Przybora i Zaniewski znaleźli się na 15 miejscu rankingu 50 kreatywnych w biznesie magazynu Brief.

Zapraszamy też do obejrzenia archiwalnego wywiadu z 2009 roku pod tytułem "Dobra reklama to ta, która nam się podoba".

::

Jakie jest Wasze zdanie na temat tej zaskakującej informacji?

 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.