Ruszył konkurs Young Bloods

Ruszył konkurs Young Bloods

Brief.pl / Patronaty

Ruszyła druga edycja konkursu Young Bloods organizowanego przez agencje z TBWA \ GROUP POLAND: TBWA \ TEQUILA oraz TBWA PR. Nagrodą jest płatny staż w wybranym dziale, który może otworzyć drzwi do przyszłej kariery. W tym roku na kandydatów czeka niestandardowy proces rekrutacji. Konkurs potrwa do 10 czerwca 2014.

-

TBWA\Group Poland w nieszablonowy sposób szuka stażystów do działów: Strategii, Kreacji, Client Service (w oddziałach poznańskim i warszawskim) i PR (w oddziale warszawskim). Agencje chcą przewrotnie podkreślić, że aby dostać staż, nie wystarczą znajomości (jak uważa wielu młodych adeptów reklamy) – potrzebna jest jeszcze wiedza. Aby wziąć udział w procesie rekrutacji, kandydaci powinni zamieścić kreatywny post na wybranej platformie social media, w którym pokażą, jak znają się na aspektach związanych z pracą w wybranym przez nich obszarze. Do wyboru mają dowolną platformę social media (Twitter, Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest). Każdy postnależy oznaczyć tagiem dedykowanym wybranemu działowi, co umożliwi jego odnalezienie w celu przekazania briefu zainteresowanym. Następnie uczestnicy powinni przygotować propozycję działań w formie prezentacji, zgodnie z otrzymanymi wytycznymi. Autorzy najciekawszych pomysłów zaprezentują je przed przedstawicielami agencji. Jury weźmie pod uwagę zarówno umiejętność przedstawienia swojej koncepcji, jak i aspekty merytoryczne.

Udział w Young Bloods to szansa na rozpoczęcie kariery zawodowej – najlepsi będą mieli możliwość dołączenia do zespołu TBWA\Group Poland na stałe. W tej chwili w agencji pracuje pięciu laureatów dwóch poprzednich edycji konkursu.

Young Bloods pozwala nam wyłonić młodych, zdolnych i pełnych pasji ludzi, którzy potrafią myśleć nieszablonowo. Tegoroczny konkurs jest też wyjątkowy ze względu na to, że to właśnie laureaci poprzednich edycji, są odpowiedzialni za działania związane z jego organizacją – mówi Alena Suszycka, dyrektor zarządzająca TBWA\Tequila

Uczestnicy poprzednich edycji konkursu pozytywnie zaskakiwali nas swoimi prezentacjami i niestandardowymi pomysłami. Mamy nadzieję, że w tym roku kandydaci również zaprezentują się w ciekawy sposób i wyłonimy kolejne młode talenty. Chcemy dawać im szansę zdobycia doświadczenia i sprawdzenia swoich umiejętności w praktyce – dodajeJoanna Andrzejewska, dyrektor zarządzająca TBWA PR.

Wszelkie informacje i regulamin konkursu znajdują się na stronach internetowych agencji oraz na profilach na Facebooku. Young Bloods wspierają magazyn Brief, warszawskie Radio Kampus i poznańskie Radio Afera oraz portal Mediarun.

Materiały dostępne są na stronach:

www.facebook.com/TBWA-PR

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.