Ruszył konkurs Young Bloods

Ruszył konkurs Young Bloods

Brief.pl / Patronaty

Ruszyła druga edycja konkursu Young Bloods organizowanego przez agencje z TBWA \ GROUP POLAND: TBWA \ TEQUILA oraz TBWA PR. Nagrodą jest płatny staż w wybranym dziale, który może otworzyć drzwi do przyszłej kariery. W tym roku na kandydatów czeka niestandardowy proces rekrutacji. Konkurs potrwa do 10 czerwca 2014.

-

TBWA\Group Poland w nieszablonowy sposób szuka stażystów do działów: Strategii, Kreacji, Client Service (w oddziałach poznańskim i warszawskim) i PR (w oddziale warszawskim). Agencje chcą przewrotnie podkreślić, że aby dostać staż, nie wystarczą znajomości (jak uważa wielu młodych adeptów reklamy) – potrzebna jest jeszcze wiedza. Aby wziąć udział w procesie rekrutacji, kandydaci powinni zamieścić kreatywny post na wybranej platformie social media, w którym pokażą, jak znają się na aspektach związanych z pracą w wybranym przez nich obszarze. Do wyboru mają dowolną platformę social media (Twitter, Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest). Każdy postnależy oznaczyć tagiem dedykowanym wybranemu działowi, co umożliwi jego odnalezienie w celu przekazania briefu zainteresowanym. Następnie uczestnicy powinni przygotować propozycję działań w formie prezentacji, zgodnie z otrzymanymi wytycznymi. Autorzy najciekawszych pomysłów zaprezentują je przed przedstawicielami agencji. Jury weźmie pod uwagę zarówno umiejętność przedstawienia swojej koncepcji, jak i aspekty merytoryczne.

Udział w Young Bloods to szansa na rozpoczęcie kariery zawodowej – najlepsi będą mieli możliwość dołączenia do zespołu TBWA\Group Poland na stałe. W tej chwili w agencji pracuje pięciu laureatów dwóch poprzednich edycji konkursu.

Young Bloods pozwala nam wyłonić młodych, zdolnych i pełnych pasji ludzi, którzy potrafią myśleć nieszablonowo. Tegoroczny konkurs jest też wyjątkowy ze względu na to, że to właśnie laureaci poprzednich edycji, są odpowiedzialni za działania związane z jego organizacją – mówi Alena Suszycka, dyrektor zarządzająca TBWA\Tequila

Uczestnicy poprzednich edycji konkursu pozytywnie zaskakiwali nas swoimi prezentacjami i niestandardowymi pomysłami. Mamy nadzieję, że w tym roku kandydaci również zaprezentują się w ciekawy sposób i wyłonimy kolejne młode talenty. Chcemy dawać im szansę zdobycia doświadczenia i sprawdzenia swoich umiejętności w praktyce – dodajeJoanna Andrzejewska, dyrektor zarządzająca TBWA PR.

Wszelkie informacje i regulamin konkursu znajdują się na stronach internetowych agencji oraz na profilach na Facebooku. Young Bloods wspierają magazyn Brief, warszawskie Radio Kampus i poznańskie Radio Afera oraz portal Mediarun.

Materiały dostępne są na stronach:

www.facebook.com/TBWA-PR

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.