Ruszył konkurs Young Bloods

Ruszył konkurs Young Bloods

Brief.pl / Patronaty

Ruszyła druga edycja konkursu Young Bloods organizowanego przez agencje z TBWA \ GROUP POLAND: TBWA \ TEQUILA oraz TBWA PR. Nagrodą jest płatny staż w wybranym dziale, który może otworzyć drzwi do przyszłej kariery. W tym roku na kandydatów czeka niestandardowy proces rekrutacji. Konkurs potrwa do 10 czerwca 2014.

-

TBWA\Group Poland w nieszablonowy sposób szuka stażystów do działów: Strategii, Kreacji, Client Service (w oddziałach poznańskim i warszawskim) i PR (w oddziale warszawskim). Agencje chcą przewrotnie podkreślić, że aby dostać staż, nie wystarczą znajomości (jak uważa wielu młodych adeptów reklamy) – potrzebna jest jeszcze wiedza. Aby wziąć udział w procesie rekrutacji, kandydaci powinni zamieścić kreatywny post na wybranej platformie social media, w którym pokażą, jak znają się na aspektach związanych z pracą w wybranym przez nich obszarze. Do wyboru mają dowolną platformę social media (Twitter, Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest). Każdy postnależy oznaczyć tagiem dedykowanym wybranemu działowi, co umożliwi jego odnalezienie w celu przekazania briefu zainteresowanym. Następnie uczestnicy powinni przygotować propozycję działań w formie prezentacji, zgodnie z otrzymanymi wytycznymi. Autorzy najciekawszych pomysłów zaprezentują je przed przedstawicielami agencji. Jury weźmie pod uwagę zarówno umiejętność przedstawienia swojej koncepcji, jak i aspekty merytoryczne.

Udział w Young Bloods to szansa na rozpoczęcie kariery zawodowej – najlepsi będą mieli możliwość dołączenia do zespołu TBWA\Group Poland na stałe. W tej chwili w agencji pracuje pięciu laureatów dwóch poprzednich edycji konkursu.

Young Bloods pozwala nam wyłonić młodych, zdolnych i pełnych pasji ludzi, którzy potrafią myśleć nieszablonowo. Tegoroczny konkurs jest też wyjątkowy ze względu na to, że to właśnie laureaci poprzednich edycji, są odpowiedzialni za działania związane z jego organizacją – mówi Alena Suszycka, dyrektor zarządzająca TBWA\Tequila

Uczestnicy poprzednich edycji konkursu pozytywnie zaskakiwali nas swoimi prezentacjami i niestandardowymi pomysłami. Mamy nadzieję, że w tym roku kandydaci również zaprezentują się w ciekawy sposób i wyłonimy kolejne młode talenty. Chcemy dawać im szansę zdobycia doświadczenia i sprawdzenia swoich umiejętności w praktyce – dodajeJoanna Andrzejewska, dyrektor zarządzająca TBWA PR.

Wszelkie informacje i regulamin konkursu znajdują się na stronach internetowych agencji oraz na profilach na Facebooku. Young Bloods wspierają magazyn Brief, warszawskie Radio Kampus i poznańskie Radio Afera oraz portal Mediarun.

Materiały dostępne są na stronach:

www.facebook.com/TBWA-PR

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.