Ruszył konkurs Young Bloods

Ruszył konkurs Young Bloods

Brief.pl / Patronaty

Ruszyła druga edycja konkursu Young Bloods organizowanego przez agencje z TBWA \ GROUP POLAND: TBWA \ TEQUILA oraz TBWA PR. Nagrodą jest płatny staż w wybranym dziale, który może otworzyć drzwi do przyszłej kariery. W tym roku na kandydatów czeka niestandardowy proces rekrutacji. Konkurs potrwa do 10 czerwca 2014.

-

TBWA\Group Poland w nieszablonowy sposób szuka stażystów do działów: Strategii, Kreacji, Client Service (w oddziałach poznańskim i warszawskim) i PR (w oddziale warszawskim). Agencje chcą przewrotnie podkreślić, że aby dostać staż, nie wystarczą znajomości (jak uważa wielu młodych adeptów reklamy) – potrzebna jest jeszcze wiedza. Aby wziąć udział w procesie rekrutacji, kandydaci powinni zamieścić kreatywny post na wybranej platformie social media, w którym pokażą, jak znają się na aspektach związanych z pracą w wybranym przez nich obszarze. Do wyboru mają dowolną platformę social media (Twitter, Facebook, Instagram, Snapchat, Pinterest). Każdy postnależy oznaczyć tagiem dedykowanym wybranemu działowi, co umożliwi jego odnalezienie w celu przekazania briefu zainteresowanym. Następnie uczestnicy powinni przygotować propozycję działań w formie prezentacji, zgodnie z otrzymanymi wytycznymi. Autorzy najciekawszych pomysłów zaprezentują je przed przedstawicielami agencji. Jury weźmie pod uwagę zarówno umiejętność przedstawienia swojej koncepcji, jak i aspekty merytoryczne.

Udział w Young Bloods to szansa na rozpoczęcie kariery zawodowej – najlepsi będą mieli możliwość dołączenia do zespołu TBWA\Group Poland na stałe. W tej chwili w agencji pracuje pięciu laureatów dwóch poprzednich edycji konkursu.

Young Bloods pozwala nam wyłonić młodych, zdolnych i pełnych pasji ludzi, którzy potrafią myśleć nieszablonowo. Tegoroczny konkurs jest też wyjątkowy ze względu na to, że to właśnie laureaci poprzednich edycji, są odpowiedzialni za działania związane z jego organizacją – mówi Alena Suszycka, dyrektor zarządzająca TBWA\Tequila

Uczestnicy poprzednich edycji konkursu pozytywnie zaskakiwali nas swoimi prezentacjami i niestandardowymi pomysłami. Mamy nadzieję, że w tym roku kandydaci również zaprezentują się w ciekawy sposób i wyłonimy kolejne młode talenty. Chcemy dawać im szansę zdobycia doświadczenia i sprawdzenia swoich umiejętności w praktyce – dodajeJoanna Andrzejewska, dyrektor zarządzająca TBWA PR.

Wszelkie informacje i regulamin konkursu znajdują się na stronach internetowych agencji oraz na profilach na Facebooku. Young Bloods wspierają magazyn Brief, warszawskie Radio Kampus i poznańskie Radio Afera oraz portal Mediarun.

Materiały dostępne są na stronach:

www.facebook.com/TBWA-PR

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Brief.pl / Aktualności

Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych
Rola prezentów w budowaniu relacji biznesowych

Zbudowanie długotrwałych relacji z pracownikami, klientami czy partnerami biznesowymi, przekłada się na realizację celów założonych przez przedsiębiorstwa. Z kolei drobne upominki wręczane podczas spotkań biznesowych i prezenty dla pracowników, mają bezpośredni wpływ na stosunki międzyludzkie. Podpowiadamy, kiedy i jakie upominki wręczać, by odnieść sukces w biznesie.