Blogerzy najbardziej pożądani

Blogerzy najbardziej pożądani

Brief.pl / Aktualności

Serwis ZaadoptujFaceta.pl po raz kolejny przygotował ranking najbardziej pożądanych mężczyzn. W tegorocznej edycji internautki zaskoczyły organizatorów, oddając najwięcej głosów na przedstawiciela vlogosfery. Kuba Jankowski, kojarzony przez wielu, jako prowadzący vlog Matura to Bzdura, a obecnie autor własnego programu w serwisie YouTube pokonał m.in Maciej Stuhra, Radzimira Dębkiego, Maćka Musiała, czy Kubę Wojewódzkiego. Zdetronizował także aktora Marcina Dorocińskiego, zdecydowanego lidera ubiegłorocznego rankingu.

-

Kogo pożądają Polki?

 

 

Po raz pierwszy ranking 100 Facetów do Zaadoptowania powstał w 2013 r. W tym roku na swoich ulubieńców głosowały klientki ZaadoptujFaceta.pl oraz czytelniczki Papilot.pl. Przez 5 tygodni wszystkie panie mogły głosować na swojego kandydata – mężczyznę, którego najchętniej by przygarnęły. Przystojni kandydaci byli podzieleni na 5 kategorii: muzycy, aktorzy, dziennikarze/blogerzy, sportowcy oraz politycy/biznesmeni. W sumie na swoich faworytów głosowało ponad 30 000 internautek. Tak powstał ranking 100 Facetów do Zaadoptowania.

Na podium znalazł się Maciej Zakościelny, zdobywając trzecie miejsce. Drugie miejsce zajął charyzmatyczny, polski aktor Marcin Dorociński. Największa liczba głosów przypadła już wyżej wspomnianemu Kubie Jankowskiemu, który został niekwestionowanym zwycięzcą rankingu. 

 

Warto być blogerem

 

Jak się okazuje, to do blogerów należą kobiece serca. W kategorii TOP20  dziennikarzy i blogerów, ci drudzy zdecydowanie się wyróżnili. Tuż za Kubą Jankowskim, na drugim miejscu znalazł się Karol Paciorek, a trzecie miejsce zajął Włodek Markowicz. Tych dwóch panów robi obecnie karierę, jako duet Lekko Stronniczy w serwisie Youtube. Co ważne, konkurencja była duża. Trzech polskich vlogerów pokonało w swojej kategorii między innymi takich znanych dziennikarzy, jak Kuba Wojewódzki, Tomasz Lis i Marcin Prokop. W ogólnym rankingu Lekko Stronniczy również zajęli wysokie pozycje. Karol Paciorek 20. , a Włodek Markowicz 23. miejsce.

Wszystkim panom serdecznie gratulujemy, a brak dziennikarzy Briefu w rankignu uznajemy za niedopatrzenie !

Więcej informacji znajdziecie tutaj

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.