60 Złote Lwy jak co roku w Cannes

60 Złote Lwy jak co roku w Cannes

Brief.pl / Aktualności

W tym roku cały festiwal zdominowały urocze, animowane postacie z "Dump Ways to Die " agencji McCann Melbourne wygrywając rekordowa ilość pięciu Grand Prix i tym samym deklasując poprzednich gigantów jak „Najlepsza praca na świecie” Tourism Queensland.

-

Niezdarne postacie, które umierają w głupi sposób nucąc przy tym chwytliwą piosnkę zdobyły główna nagrodę w kategoriach: film, kampania zintegrowana, marketing bezpośredni, PR i reklama radiowa.

Kampania wymiotła również konkurentów zdobywając dodatkowo : 18 złotych Lwów, 3 srebrne i 2 brązy w pięciu kategoriach takich jak: Cyber, Promo & Activation i planowanie mediów.

Cannes Lions 2013

Australijski pomysł jak zachować się bezpiecznie w metrze wyprzedził takich gigantów z poprzednich festiwali jak wspominana już „Najlepsza praca na świecie”. Wartym wspomnienia jest twórca tej kampanii Pereira & O'Dell, który zdobył trzy Grand Prix.

Jeżeli chodzi o sieci reklamowe to dobrze się dzieje w Ogilvy & Mather, która zdobyła cztery Grand Prix w kategorii ogólnej – Brazylia, nagrodę Titanium w kategorii Promo& Activation poleciał do Paryża a Amsterdam otrzymał nagrodę za media.

Ale dobrze się również dzieje w Stanach Zjednoczonych. Oprócz trzech Grand Prix , były również wyróżnienia w Cyber ​​( Draftfcb dla Oreo ), w Princie ( TBWA \ Media Arts Lab dla Apple) i Innowacji.

Cannes Lions 2013

 

Tagi:

Cannes Lions

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.