60 Złote Lwy jak co roku w Cannes

60 Złote Lwy jak co roku w Cannes

Brief.pl / Aktualności

W tym roku cały festiwal zdominowały urocze, animowane postacie z "Dump Ways to Die " agencji McCann Melbourne wygrywając rekordowa ilość pięciu Grand Prix i tym samym deklasując poprzednich gigantów jak „Najlepsza praca na świecie” Tourism Queensland.

-

Niezdarne postacie, które umierają w głupi sposób nucąc przy tym chwytliwą piosnkę zdobyły główna nagrodę w kategoriach: film, kampania zintegrowana, marketing bezpośredni, PR i reklama radiowa.

Kampania wymiotła również konkurentów zdobywając dodatkowo : 18 złotych Lwów, 3 srebrne i 2 brązy w pięciu kategoriach takich jak: Cyber, Promo & Activation i planowanie mediów.

Cannes Lions 2013

Australijski pomysł jak zachować się bezpiecznie w metrze wyprzedził takich gigantów z poprzednich festiwali jak wspominana już „Najlepsza praca na świecie”. Wartym wspomnienia jest twórca tej kampanii Pereira & O'Dell, który zdobył trzy Grand Prix.

Jeżeli chodzi o sieci reklamowe to dobrze się dzieje w Ogilvy & Mather, która zdobyła cztery Grand Prix w kategorii ogólnej – Brazylia, nagrodę Titanium w kategorii Promo& Activation poleciał do Paryża a Amsterdam otrzymał nagrodę za media.

Ale dobrze się również dzieje w Stanach Zjednoczonych. Oprócz trzech Grand Prix , były również wyróżnienia w Cyber ​​( Draftfcb dla Oreo ), w Princie ( TBWA \ Media Arts Lab dla Apple) i Innowacji.

Cannes Lions 2013

 

Tagi:

Cannes Lions

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.