60 Złote Lwy jak co roku w Cannes

60 Złote Lwy jak co roku w Cannes

Brief.pl / Aktualności

W tym roku cały festiwal zdominowały urocze, animowane postacie z "Dump Ways to Die " agencji McCann Melbourne wygrywając rekordowa ilość pięciu Grand Prix i tym samym deklasując poprzednich gigantów jak „Najlepsza praca na świecie” Tourism Queensland.

-

Niezdarne postacie, które umierają w głupi sposób nucąc przy tym chwytliwą piosnkę zdobyły główna nagrodę w kategoriach: film, kampania zintegrowana, marketing bezpośredni, PR i reklama radiowa.

Kampania wymiotła również konkurentów zdobywając dodatkowo : 18 złotych Lwów, 3 srebrne i 2 brązy w pięciu kategoriach takich jak: Cyber, Promo & Activation i planowanie mediów.

Cannes Lions 2013

Australijski pomysł jak zachować się bezpiecznie w metrze wyprzedził takich gigantów z poprzednich festiwali jak wspominana już „Najlepsza praca na świecie”. Wartym wspomnienia jest twórca tej kampanii Pereira & O'Dell, który zdobył trzy Grand Prix.

Jeżeli chodzi o sieci reklamowe to dobrze się dzieje w Ogilvy & Mather, która zdobyła cztery Grand Prix w kategorii ogólnej – Brazylia, nagrodę Titanium w kategorii Promo& Activation poleciał do Paryża a Amsterdam otrzymał nagrodę za media.

Ale dobrze się również dzieje w Stanach Zjednoczonych. Oprócz trzech Grand Prix , były również wyróżnienia w Cyber ​​( Draftfcb dla Oreo ), w Princie ( TBWA \ Media Arts Lab dla Apple) i Innowacji.

Cannes Lions 2013

 

Tagi:

Cannes Lions

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?