Lubelskie na mapie Polski

Lubelskie  na mapie Polski

Brief for Poland / Aktualności

Marszałek Krzysztof Hetman o inwestorach i rodzimych przedsiębiorcach. Piotr Franaszek o budowaniu marki regionu. Lubelskie zaprasza.

-

Zabiegamy o inwestorów, wspieramy rodzimych przedsiębiorców

Krzysztof Hetman, Marszałek Województwa Lubelskiego opowiada o tym, co wyróżnia Lubelskie na tle innych regionów, jak wygląda współpraca samorządu z nauką i biznesem, a także o tym, dlaczego porzucił mandat poselski i Warszawę na rzecz Lublina.

 

Traktujemy region jak markę

O procesie budowania marki województwa lubelskiego i strategicznych kierunkach rozwoju tego regionu opowiada Piotr Franaszek, dyrektor departamentu promocji i turystyki urzędu marszałkowskiego województwa lubelskiego w Lublinie, prezes Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

 

 

Region zaprasza

Dorota Lachowska, dyrektor biura zarządu, Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna o atrakcjach atutach regionu. Zaproszenie na Lubelszczyznę.

 

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.