Lubelskie na mapie Polski

Lubelskie  na mapie Polski

Brief for Poland / Aktualności

Marszałek Krzysztof Hetman o inwestorach i rodzimych przedsiębiorcach. Piotr Franaszek o budowaniu marki regionu. Lubelskie zaprasza.

-

Zabiegamy o inwestorów, wspieramy rodzimych przedsiębiorców

Krzysztof Hetman, Marszałek Województwa Lubelskiego opowiada o tym, co wyróżnia Lubelskie na tle innych regionów, jak wygląda współpraca samorządu z nauką i biznesem, a także o tym, dlaczego porzucił mandat poselski i Warszawę na rzecz Lublina.

 

Traktujemy region jak markę

O procesie budowania marki województwa lubelskiego i strategicznych kierunkach rozwoju tego regionu opowiada Piotr Franaszek, dyrektor departamentu promocji i turystyki urzędu marszałkowskiego województwa lubelskiego w Lublinie, prezes Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

 

 

Region zaprasza

Dorota Lachowska, dyrektor biura zarządu, Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna o atrakcjach atutach regionu. Zaproszenie na Lubelszczyznę.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.