Lubelskie na mapie Polski

Lubelskie  na mapie Polski

Brief for Poland / Aktualności

Marszałek Krzysztof Hetman o inwestorach i rodzimych przedsiębiorcach. Piotr Franaszek o budowaniu marki regionu. Lubelskie zaprasza.

-

Zabiegamy o inwestorów, wspieramy rodzimych przedsiębiorców

Krzysztof Hetman, Marszałek Województwa Lubelskiego opowiada o tym, co wyróżnia Lubelskie na tle innych regionów, jak wygląda współpraca samorządu z nauką i biznesem, a także o tym, dlaczego porzucił mandat poselski i Warszawę na rzecz Lublina.

 

Traktujemy region jak markę

O procesie budowania marki województwa lubelskiego i strategicznych kierunkach rozwoju tego regionu opowiada Piotr Franaszek, dyrektor departamentu promocji i turystyki urzędu marszałkowskiego województwa lubelskiego w Lublinie, prezes Lubelskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

 

 

Region zaprasza

Dorota Lachowska, dyrektor biura zarządu, Lubelska Regionalna Organizacja Turystyczna o atrakcjach atutach regionu. Zaproszenie na Lubelszczyznę.

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.