E-komunikacja: prelegenci

E-komunikacja: prelegenci

Brief.pl / Eventy

Już 3 czerwca odbędzie się konferencja E-komunikacja 2014! Zapraszamy do zapoznania się z sylwetkami naszych specjalistów, którzy podzielą się z Wami swoją wiedzą.

-

Program konferencji

Rejestracja

::

Weronika Sobolak Facebook

Weronika Sobolak – Client Partner CEE, Facebook 

Weronika jest odpowiedzialna za budowanie relacji z kluczowymi klientami w regionie Europy Środkowo - Wschodniej i opracowywanie strategicznych działań. Posiada 7 - letnie doświadczenie w branży online. We wcześniejszych latach, Weronika była współautorem raportów rocznych IAB Polska oraz członkiem grup roboczych IAP Polska specjalizujących się w social media oraz performance marketingu.

::

Ewa Betkier

Ewa Betkier, dyrektor sprzedaży BAN

Dyrektor sprzedaży w sieci reklamy premium BAN.pl, która reprezentuje wydawców takich jak LinkedIn, Endomondo, Money.pl, Menshealth.pl czy serwisy biznesowe Agory. Z branżą reklamy internetowej związana od 12 lat, wprowadzała ofertę LinkedIn na polski rynek oraz brała udział we współtworzeniu BAN.pl. Entuzjastka content marketingu i komunikacji B2B w social mediach.

::

Tomasz Pudlis

Tomasz Pudlis, CEO BAN.pl i BusinessClick

Od 14 lat związany z branżą internetową, obecnie CEO reklamowej sieci audience targetingowej Business Click oraz sieci reklamowej premium BAN.pl reprezentującej takie serwisy jak m.in. LinkedIn.com, Money.pl, Wyborcza.pl, Menshealth, Endomondo, Tokfm. W latach 2008-2011 dyrektor handlowy, a wcześniej dyrektor sprzedaży w Money.pl. W latach 2000-2003 związany z Getin SP SA. Absolwent Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Wrocławskim. Na tej samej uczelni ukończył również Prawo. Prywatnie entuzjasta 'desek' na wodzie i śniegu.

::

Włas Chorowiec

Włas Chorowiec, założyciel i akcjonariusz spółki LeadBullet S.A.

Na początku swojej kariery zajmował się serwisami tematycznymi oraz ich monetyzacją poprzez usługi dodane w GG Network S.A. Był pomysłodawcą i twórcą pierwszej platformy lokalizacyjnej, łączącej użytkowników Gadu-Gadu na podstawie miejsca przebywania.

Obecnie mocno zaangażowany w rozwój content marketingu w Polsce. Chorowiec jest pomysłodawcą i założycielem Nextclick.pl - pierwszego w Polsce narzędzia umożliwiającego behawioralną analizę treści i zachowań użytkowników we współpracy z czołowymi wydawcami m.in. Ringiel Axel Springer, Bonnier, Presspublica, MuratorDom etc. 

Spółka w ostatnim czasie rozszerza swoją działalność, otwierając nowe biura w Moskwie i Kijowie.

::

 Wncenty Kokot

Wincenty Kokot, business development manager, GoldenSubmarine

Entuzjasta technologii mobilnych i zapalony poszukiwacz aplikacji, zanurzony w Internecie od ponad 4 lat. Z wykształcenia humanista, który całym sobą podpisuje się pod równaniem: Internet = Mobile. Prelegent m.in. na Kongresie Online Marketingu w 2013 i 2014 roku, a także Kongresie Marketingu Mobilnego w 2013 roku. W agencji GoldenSubmarine odpowiada m.in. za organizację i prowadzenie warsztatów i spotkań, które przybliżają marketerom  mobilne technologie, inspirują i zachęcają do tworzenia nowych rozwiązań. Na co dzień doradza i współtworzy strategię promocji dla firm w Internecie.  Brał udział w realizacji aplikacji dla WWF Polska, a także Kopalni Soli „Wieliczka”, za które agencja GoldenSubmarine otrzymała międzynarodowe wyróżnienie Google Creative Sandbox, a także nagrodę Mixx Awards w kategorii Mobile/ Apps /Tablet.

::

 Woźniak Whites

Maciej Woźniak, partner zarządzający w agencji Whites,

Whites specjalizuje się we wdrażaniu strategii White Hat SEO i kampaniami Content Marketingowymi. Z marketingiem internetowym związany od 8 lat. Wcześniej związany z Agorą gdzie pracując na stanowisku Specjalista ds. SEM optymalizował i pozycjonował serwisy Gazeta.pl oraz prowadził kampanie AdWords. W latach 2009-2012 roku odpowiedzialny za rozwój SearchLabu - agencji marketingu w wyszukiwarkach działającej w ramach Agory.

::

Maciej Nowicki

Maciej Nowicki, managing creative director, jednej z największych agencji komunikacji reklamowej, Isobar Poland (Dentsu Aegis Network).

Ma ponad 18 letnie doświadczenie wyniesione z pracy dla prestiżowych klientów jak: Procter&Gamble, Casio, Peugeot, Citroen, Daewoo, Grupa Żywiec, Hochland, Phillips, General Motors, Nestle, Inteligo, Idea, 3M, Novartis, Unilever i wielu innych. Do Isobar trafił z Procter&Gamble Polska, gdzie w latach 2007 – 2010 pracował jako Dyrektor Kreatywny. Wcześniej pracował jako dyrektor kreatywny w Grey FCB w Polsce i Moskwie, JWT oraz Euro RSCG. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

::

Michał Kreczmer

Michał Kreczmar, managing director iProspect Polska (Dentsu Aegis Network)

Absolwent Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego. W IDG Poland pracował 14 lat. Zaczynał od pracy dziennikarza Computerworld. Był redaktorem naczelnym Cybera, kierował działem internetowym wydawnictwa. Zarządzał kilkunastoma redakcjami, działami sprzedaży i marketingu, community & audience managementu, webdevelopmetu i webmasteringu, kategoryzacji oraz administracji infrastrukturą. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na szeroko pojętym rynku IT. Wiceprezes rady nadzorczej IAB Polska (z ramienia IDG). W latach 2008-2012 pracował w Agorze jako dyrektor wydawniczy ds. serwisów biznesowych i technologicznych Gazeta.pl, dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing oraz dyrektor do spraw rozwoju produktu reklamowego. Obecnie Managing Director iProspect Polska, agencji marketingu efektywnościowego grupy AEGIS.

::

Magdalena Szmidt

Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca MOSQI.TO

Od 2001 związana z działem marketingu mBanku, od 2004 w zespole e-commerce CentralWings. Od 2005 w MOSQI.TO. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała za granicą: w Portugalii (Jeronimo Martins) oraz w Brazylii (SPR Administradora). Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego oraz podyplomowych studiów w SGH.

Podobnie jak cały zespół MOSQI.TO więcej robi niż mówi. Sternik jachtowy. Ma za sobą kilka wypraw morskich oraz lądowych. Najcieplej wspomina tę po oceanie Arktycznym i Morzu Barentsa. Prywatnie unika nadmiernego usieciowienia.

::

Mikołaj Nowak Fakty TVN

Mikołaj Nowak, Fakty TVN

Autor zawodowo związany ze społecznościami w Polsce od początku ich istnienia. Pracę zaczynał w Grono.net - pierwszym polskim serwisie społecznościowym, następnie współtworzył i koordynował komunikację poprzez projekty specjalne w Biurze Reklamy Onetu dla najbardziej wymagających klientów. Aktualnie związany z "Faktami" TVN, gdzie odpowiada za strategię komunikacji marki z wykorzystaniem internetu współtworząc unikatowy pomost między newsroomem a mediami społecznościowymi.

 

::

Kiedy: 3 czerwca 2014 godz. 9.00

Gdzie: Multikino Złote Tarasy, Warszawa, sala numer 5

Koszt: 150 zł netto (każdy kto dokona zakupu wejściówki otrzyma bezpłatną, 6 miesięczną prenumeratę magazynu "Brief")

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.