E-komunikacja: prelegenci

E-komunikacja: prelegenci

Brief.pl / Eventy

Już 3 czerwca odbędzie się konferencja E-komunikacja 2014! Zapraszamy do zapoznania się z sylwetkami naszych specjalistów, którzy podzielą się z Wami swoją wiedzą.

-

Program konferencji

Rejestracja

::

Weronika Sobolak Facebook

Weronika Sobolak – Client Partner CEE, Facebook 

Weronika jest odpowiedzialna za budowanie relacji z kluczowymi klientami w regionie Europy Środkowo - Wschodniej i opracowywanie strategicznych działań. Posiada 7 - letnie doświadczenie w branży online. We wcześniejszych latach, Weronika była współautorem raportów rocznych IAB Polska oraz członkiem grup roboczych IAP Polska specjalizujących się w social media oraz performance marketingu.

::

Ewa Betkier

Ewa Betkier, dyrektor sprzedaży BAN

Dyrektor sprzedaży w sieci reklamy premium BAN.pl, która reprezentuje wydawców takich jak LinkedIn, Endomondo, Money.pl, Menshealth.pl czy serwisy biznesowe Agory. Z branżą reklamy internetowej związana od 12 lat, wprowadzała ofertę LinkedIn na polski rynek oraz brała udział we współtworzeniu BAN.pl. Entuzjastka content marketingu i komunikacji B2B w social mediach.

::

Tomasz Pudlis

Tomasz Pudlis, CEO BAN.pl i BusinessClick

Od 14 lat związany z branżą internetową, obecnie CEO reklamowej sieci audience targetingowej Business Click oraz sieci reklamowej premium BAN.pl reprezentującej takie serwisy jak m.in. LinkedIn.com, Money.pl, Wyborcza.pl, Menshealth, Endomondo, Tokfm. W latach 2008-2011 dyrektor handlowy, a wcześniej dyrektor sprzedaży w Money.pl. W latach 2000-2003 związany z Getin SP SA. Absolwent Zarządzania i Marketingu na Uniwersytecie Wrocławskim. Na tej samej uczelni ukończył również Prawo. Prywatnie entuzjasta 'desek' na wodzie i śniegu.

::

Włas Chorowiec

Włas Chorowiec, założyciel i akcjonariusz spółki LeadBullet S.A.

Na początku swojej kariery zajmował się serwisami tematycznymi oraz ich monetyzacją poprzez usługi dodane w GG Network S.A. Był pomysłodawcą i twórcą pierwszej platformy lokalizacyjnej, łączącej użytkowników Gadu-Gadu na podstawie miejsca przebywania.

Obecnie mocno zaangażowany w rozwój content marketingu w Polsce. Chorowiec jest pomysłodawcą i założycielem Nextclick.pl - pierwszego w Polsce narzędzia umożliwiającego behawioralną analizę treści i zachowań użytkowników we współpracy z czołowymi wydawcami m.in. Ringiel Axel Springer, Bonnier, Presspublica, MuratorDom etc. 

Spółka w ostatnim czasie rozszerza swoją działalność, otwierając nowe biura w Moskwie i Kijowie.

::

 Wncenty Kokot

Wincenty Kokot, business development manager, GoldenSubmarine

Entuzjasta technologii mobilnych i zapalony poszukiwacz aplikacji, zanurzony w Internecie od ponad 4 lat. Z wykształcenia humanista, który całym sobą podpisuje się pod równaniem: Internet = Mobile. Prelegent m.in. na Kongresie Online Marketingu w 2013 i 2014 roku, a także Kongresie Marketingu Mobilnego w 2013 roku. W agencji GoldenSubmarine odpowiada m.in. za organizację i prowadzenie warsztatów i spotkań, które przybliżają marketerom  mobilne technologie, inspirują i zachęcają do tworzenia nowych rozwiązań. Na co dzień doradza i współtworzy strategię promocji dla firm w Internecie.  Brał udział w realizacji aplikacji dla WWF Polska, a także Kopalni Soli „Wieliczka”, za które agencja GoldenSubmarine otrzymała międzynarodowe wyróżnienie Google Creative Sandbox, a także nagrodę Mixx Awards w kategorii Mobile/ Apps /Tablet.

::

 Woźniak Whites

Maciej Woźniak, partner zarządzający w agencji Whites,

Whites specjalizuje się we wdrażaniu strategii White Hat SEO i kampaniami Content Marketingowymi. Z marketingiem internetowym związany od 8 lat. Wcześniej związany z Agorą gdzie pracując na stanowisku Specjalista ds. SEM optymalizował i pozycjonował serwisy Gazeta.pl oraz prowadził kampanie AdWords. W latach 2009-2012 roku odpowiedzialny za rozwój SearchLabu - agencji marketingu w wyszukiwarkach działającej w ramach Agory.

::

Maciej Nowicki

Maciej Nowicki, managing creative director, jednej z największych agencji komunikacji reklamowej, Isobar Poland (Dentsu Aegis Network).

Ma ponad 18 letnie doświadczenie wyniesione z pracy dla prestiżowych klientów jak: Procter&Gamble, Casio, Peugeot, Citroen, Daewoo, Grupa Żywiec, Hochland, Phillips, General Motors, Nestle, Inteligo, Idea, 3M, Novartis, Unilever i wielu innych. Do Isobar trafił z Procter&Gamble Polska, gdzie w latach 2007 – 2010 pracował jako Dyrektor Kreatywny. Wcześniej pracował jako dyrektor kreatywny w Grey FCB w Polsce i Moskwie, JWT oraz Euro RSCG. Jest absolwentem Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

::

Michał Kreczmer

Michał Kreczmar, managing director iProspect Polska (Dentsu Aegis Network)

Absolwent Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego. W IDG Poland pracował 14 lat. Zaczynał od pracy dziennikarza Computerworld. Był redaktorem naczelnym Cybera, kierował działem internetowym wydawnictwa. Zarządzał kilkunastoma redakcjami, działami sprzedaży i marketingu, community & audience managementu, webdevelopmetu i webmasteringu, kategoryzacji oraz administracji infrastrukturą. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na szeroko pojętym rynku IT. Wiceprezes rady nadzorczej IAB Polska (z ramienia IDG). W latach 2008-2012 pracował w Agorze jako dyrektor wydawniczy ds. serwisów biznesowych i technologicznych Gazeta.pl, dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing oraz dyrektor do spraw rozwoju produktu reklamowego. Obecnie Managing Director iProspect Polska, agencji marketingu efektywnościowego grupy AEGIS.

::

Magdalena Szmidt

Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca MOSQI.TO

Od 2001 związana z działem marketingu mBanku, od 2004 w zespole e-commerce CentralWings. Od 2005 w MOSQI.TO. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe zdobywała za granicą: w Portugalii (Jeronimo Martins) oraz w Brazylii (SPR Administradora). Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego oraz podyplomowych studiów w SGH.

Podobnie jak cały zespół MOSQI.TO więcej robi niż mówi. Sternik jachtowy. Ma za sobą kilka wypraw morskich oraz lądowych. Najcieplej wspomina tę po oceanie Arktycznym i Morzu Barentsa. Prywatnie unika nadmiernego usieciowienia.

::

Mikołaj Nowak Fakty TVN

Mikołaj Nowak, Fakty TVN

Autor zawodowo związany ze społecznościami w Polsce od początku ich istnienia. Pracę zaczynał w Grono.net - pierwszym polskim serwisie społecznościowym, następnie współtworzył i koordynował komunikację poprzez projekty specjalne w Biurze Reklamy Onetu dla najbardziej wymagających klientów. Aktualnie związany z "Faktami" TVN, gdzie odpowiada za strategię komunikacji marki z wykorzystaniem internetu współtworząc unikatowy pomost między newsroomem a mediami społecznościowymi.

 

::

Kiedy: 3 czerwca 2014 godz. 9.00

Gdzie: Multikino Złote Tarasy, Warszawa, sala numer 5

Koszt: 150 zł netto (każdy kto dokona zakupu wejściówki otrzyma bezpłatną, 6 miesięczną prenumeratę magazynu "Brief")

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.