10 lat odpowiedzialnego raportowania PKN Orlen

10 lat odpowiedzialnego raportowania PKN Orlen

Brief.pl / CSR

Firma PKN Orlen po raz dziesiąty opublikowała raport odpowiedzialnego biznesu. Tegoroczna publikacja prezentuje aspekty raportowania zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa, które zostały zdefiniowane 11 lutego 2014 roku. Raport został przygotowany zgodnie z wytycznymi standardu raportowania Global Reporting Initiative w wersji G4.

-

Pracę nad tegoroczną publikacją poprzedziły konsultacje z interesariuszami dotyczące ich oczekiwań wobec tego dokumentu. Efektem było m.in. poddanie dokumentu ocenie audytora. W najnowszym raporcie firma PKN Orlen prezentuje swoje działania na rzecz społeczeństwa, rynku, środowiska, pracowników oraz bezpieczeństwa. 

PKN Orlen CSR

W opublikowanym dokumencie przedsiębiorstwo rozlicza się również z ubiegłorocznych zobowiązań. Zgodnie z danymi, wszystkie z założeń firmy dotyczące działalności na rzecz odpowiedzialnego biznesu zostały spełnione lub są w trakcie realizacji. W 2013 roku PKN Orlen między innymi zorganizowała Dzień Bezpieczeństwa Pracy, a co więcej, przez cały rok nie zanotowano wypadków śmiertelnych, ciężkich i zbiorowych wśród pracowników firmy. Przedsiębiorstwo podejmowało systematyczne działania na rzecz fundacji Orlen - Dar serca, m.in. poprzez inaugurację programu stypendialnego dla wychowanków RDD wykazujących uzdolnienia i zainteresowania sportowe czy zbudowanie i uruchomienie portalu „Strefa RDD” służącego prowadzącym RDD jako miejsce wzajemnych kontaktów oraz źródło przydatnych informacji, porad eksperckich z dziedziny wychowania, prawa i pedagogiki. Firma kontynuowała również działania na rzecz odbudowy populacji sokoła wędrownego we współpracy ze Stowarzyszeniem na Rzecz Dzikich Zwierząt „Sokół".

Pobierz pełen raport

Tagi:

PKN Orlen CSR

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.