10 lat odpowiedzialnego raportowania PKN Orlen

10 lat odpowiedzialnego raportowania PKN Orlen

Brief.pl / CSR

Firma PKN Orlen po raz dziesiąty opublikowała raport odpowiedzialnego biznesu. Tegoroczna publikacja prezentuje aspekty raportowania zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa, które zostały zdefiniowane 11 lutego 2014 roku. Raport został przygotowany zgodnie z wytycznymi standardu raportowania Global Reporting Initiative w wersji G4.

-

Pracę nad tegoroczną publikacją poprzedziły konsultacje z interesariuszami dotyczące ich oczekiwań wobec tego dokumentu. Efektem było m.in. poddanie dokumentu ocenie audytora. W najnowszym raporcie firma PKN Orlen prezentuje swoje działania na rzecz społeczeństwa, rynku, środowiska, pracowników oraz bezpieczeństwa. 

PKN Orlen CSR

W opublikowanym dokumencie przedsiębiorstwo rozlicza się również z ubiegłorocznych zobowiązań. Zgodnie z danymi, wszystkie z założeń firmy dotyczące działalności na rzecz odpowiedzialnego biznesu zostały spełnione lub są w trakcie realizacji. W 2013 roku PKN Orlen między innymi zorganizowała Dzień Bezpieczeństwa Pracy, a co więcej, przez cały rok nie zanotowano wypadków śmiertelnych, ciężkich i zbiorowych wśród pracowników firmy. Przedsiębiorstwo podejmowało systematyczne działania na rzecz fundacji Orlen - Dar serca, m.in. poprzez inaugurację programu stypendialnego dla wychowanków RDD wykazujących uzdolnienia i zainteresowania sportowe czy zbudowanie i uruchomienie portalu „Strefa RDD” służącego prowadzącym RDD jako miejsce wzajemnych kontaktów oraz źródło przydatnych informacji, porad eksperckich z dziedziny wychowania, prawa i pedagogiki. Firma kontynuowała również działania na rzecz odbudowy populacji sokoła wędrownego we współpracy ze Stowarzyszeniem na Rzecz Dzikich Zwierząt „Sokół".

Pobierz pełen raport

Tagi:

PKN Orlen CSR

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.