10 lat odpowiedzialnego raportowania PKN Orlen

10 lat odpowiedzialnego raportowania PKN Orlen

Brief.pl / CSR

Firma PKN Orlen po raz dziesiąty opublikowała raport odpowiedzialnego biznesu. Tegoroczna publikacja prezentuje aspekty raportowania zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa, które zostały zdefiniowane 11 lutego 2014 roku. Raport został przygotowany zgodnie z wytycznymi standardu raportowania Global Reporting Initiative w wersji G4.

-

Pracę nad tegoroczną publikacją poprzedziły konsultacje z interesariuszami dotyczące ich oczekiwań wobec tego dokumentu. Efektem było m.in. poddanie dokumentu ocenie audytora. W najnowszym raporcie firma PKN Orlen prezentuje swoje działania na rzecz społeczeństwa, rynku, środowiska, pracowników oraz bezpieczeństwa. 

PKN Orlen CSR

W opublikowanym dokumencie przedsiębiorstwo rozlicza się również z ubiegłorocznych zobowiązań. Zgodnie z danymi, wszystkie z założeń firmy dotyczące działalności na rzecz odpowiedzialnego biznesu zostały spełnione lub są w trakcie realizacji. W 2013 roku PKN Orlen między innymi zorganizowała Dzień Bezpieczeństwa Pracy, a co więcej, przez cały rok nie zanotowano wypadków śmiertelnych, ciężkich i zbiorowych wśród pracowników firmy. Przedsiębiorstwo podejmowało systematyczne działania na rzecz fundacji Orlen - Dar serca, m.in. poprzez inaugurację programu stypendialnego dla wychowanków RDD wykazujących uzdolnienia i zainteresowania sportowe czy zbudowanie i uruchomienie portalu „Strefa RDD” służącego prowadzącym RDD jako miejsce wzajemnych kontaktów oraz źródło przydatnych informacji, porad eksperckich z dziedziny wychowania, prawa i pedagogiki. Firma kontynuowała również działania na rzecz odbudowy populacji sokoła wędrownego we współpracy ze Stowarzyszeniem na Rzecz Dzikich Zwierząt „Sokół".

Pobierz pełen raport

Tagi:

PKN Orlen CSR

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.