10 lat odpowiedzialnego raportowania PKN Orlen

10 lat odpowiedzialnego raportowania PKN Orlen

Brief.pl / CSR

Firma PKN Orlen po raz dziesiąty opublikowała raport odpowiedzialnego biznesu. Tegoroczna publikacja prezentuje aspekty raportowania zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa, które zostały zdefiniowane 11 lutego 2014 roku. Raport został przygotowany zgodnie z wytycznymi standardu raportowania Global Reporting Initiative w wersji G4.

-

Pracę nad tegoroczną publikacją poprzedziły konsultacje z interesariuszami dotyczące ich oczekiwań wobec tego dokumentu. Efektem było m.in. poddanie dokumentu ocenie audytora. W najnowszym raporcie firma PKN Orlen prezentuje swoje działania na rzecz społeczeństwa, rynku, środowiska, pracowników oraz bezpieczeństwa. 

PKN Orlen CSR

W opublikowanym dokumencie przedsiębiorstwo rozlicza się również z ubiegłorocznych zobowiązań. Zgodnie z danymi, wszystkie z założeń firmy dotyczące działalności na rzecz odpowiedzialnego biznesu zostały spełnione lub są w trakcie realizacji. W 2013 roku PKN Orlen między innymi zorganizowała Dzień Bezpieczeństwa Pracy, a co więcej, przez cały rok nie zanotowano wypadków śmiertelnych, ciężkich i zbiorowych wśród pracowników firmy. Przedsiębiorstwo podejmowało systematyczne działania na rzecz fundacji Orlen - Dar serca, m.in. poprzez inaugurację programu stypendialnego dla wychowanków RDD wykazujących uzdolnienia i zainteresowania sportowe czy zbudowanie i uruchomienie portalu „Strefa RDD” służącego prowadzącym RDD jako miejsce wzajemnych kontaktów oraz źródło przydatnych informacji, porad eksperckich z dziedziny wychowania, prawa i pedagogiki. Firma kontynuowała również działania na rzecz odbudowy populacji sokoła wędrownego we współpracy ze Stowarzyszeniem na Rzecz Dzikich Zwierząt „Sokół".

Pobierz pełen raport

Tagi:

PKN Orlen CSR

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?