10 lat odpowiedzialnego raportowania PKN Orlen

10 lat odpowiedzialnego raportowania PKN Orlen

Brief.pl / CSR

Firma PKN Orlen po raz dziesiąty opublikowała raport odpowiedzialnego biznesu. Tegoroczna publikacja prezentuje aspekty raportowania zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa, które zostały zdefiniowane 11 lutego 2014 roku. Raport został przygotowany zgodnie z wytycznymi standardu raportowania Global Reporting Initiative w wersji G4.

-

Pracę nad tegoroczną publikacją poprzedziły konsultacje z interesariuszami dotyczące ich oczekiwań wobec tego dokumentu. Efektem było m.in. poddanie dokumentu ocenie audytora. W najnowszym raporcie firma PKN Orlen prezentuje swoje działania na rzecz społeczeństwa, rynku, środowiska, pracowników oraz bezpieczeństwa. 

PKN Orlen CSR

W opublikowanym dokumencie przedsiębiorstwo rozlicza się również z ubiegłorocznych zobowiązań. Zgodnie z danymi, wszystkie z założeń firmy dotyczące działalności na rzecz odpowiedzialnego biznesu zostały spełnione lub są w trakcie realizacji. W 2013 roku PKN Orlen między innymi zorganizowała Dzień Bezpieczeństwa Pracy, a co więcej, przez cały rok nie zanotowano wypadków śmiertelnych, ciężkich i zbiorowych wśród pracowników firmy. Przedsiębiorstwo podejmowało systematyczne działania na rzecz fundacji Orlen - Dar serca, m.in. poprzez inaugurację programu stypendialnego dla wychowanków RDD wykazujących uzdolnienia i zainteresowania sportowe czy zbudowanie i uruchomienie portalu „Strefa RDD” służącego prowadzącym RDD jako miejsce wzajemnych kontaktów oraz źródło przydatnych informacji, porad eksperckich z dziedziny wychowania, prawa i pedagogiki. Firma kontynuowała również działania na rzecz odbudowy populacji sokoła wędrownego we współpracy ze Stowarzyszeniem na Rzecz Dzikich Zwierząt „Sokół".

Pobierz pełen raport

Tagi:

PKN Orlen CSR

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.