Facebook wprowadza statystyki dla wideo

Facebook wprowadza statystyki dla wideo

Brief.pl / Aktualności

Dzięki nowym statystykom możemy zobaczyć nie tylko ile osób obejrzało nasz film, ale również jak dużo poświęcili mu czasu. Czy dzięki temu marketerzy będą chętniej wykorzystywali wideo na Facebooku?

-

Facebook za obejrzany film uznaje ten, nad którym widz spędził przynajmniej 3 sekundy.

Serwis dostarcza informacje ilu widzów obejrzało 25 proc., 50 proc., 75 proc., 95 proc. lub 100 proc. wideo. Oprócz tego Facebook będzie podawał wyniki "Cost per Video View" gdy zdecydujemy się promować nasz film za pomocą reklam.

Facebook wideo insights

Źródło: fbrep.com/guides/

::

Przeczytaj też:

Zapytaj na Facebooku

Tagi:

Facebook video

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.