Facebook wprowadza statystyki dla wideo

Facebook wprowadza statystyki dla wideo

Brief.pl / Aktualności

Dzięki nowym statystykom możemy zobaczyć nie tylko ile osób obejrzało nasz film, ale również jak dużo poświęcili mu czasu. Czy dzięki temu marketerzy będą chętniej wykorzystywali wideo na Facebooku?

-

Facebook za obejrzany film uznaje ten, nad którym widz spędził przynajmniej 3 sekundy.

Serwis dostarcza informacje ilu widzów obejrzało 25 proc., 50 proc., 75 proc., 95 proc. lub 100 proc. wideo. Oprócz tego Facebook będzie podawał wyniki "Cost per Video View" gdy zdecydujemy się promować nasz film za pomocą reklam.

Facebook wideo insights

Źródło: fbrep.com/guides/

::

Przeczytaj też:

Zapytaj na Facebooku

Tagi:

Facebook video

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.