wp - grudzien 2016

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

W minionym tygodniu najchętniej zaglądaliście na stronę z informacjami na temat naszej konferencji. Poza tym Waszą uwagę przyciągnęła wiadomość o sprzedaży Google Glass w USA oraz wpis o marketingu treści.

-

Google Glass w sprzedaży

Google Glass przestało być produktem dedykowanym wąskiej, elitarnej grupie. W Stanach Zjednoczonych są już powszechnie dostępne, a jedyną przeszkodą w zakupie gadżetu może być dość wysoka cena. Wiadomość ta zbiegła się w czasie z ogłoszeniem zmiany na stanowisku dyrektora działu odpowiedzialnego za Google Glass. Miejsce to zajęła specjalistka do spraw marketingu Ivy Ross.

::

Marketing treści: co to takiego?

Standardowe hasła reklamowe działają coraz słabiej na konsumentów, którzy stali się o wiele bardziej wymagający. Dzięki internetowi poszukują informacji, docierają do nowych produktów, są chętni do podejmowania dyskusji z markami. Jak skutecznie sprzedawać w takich warunkach? Odpowiedzią, której szukamy jest content marketing nazywany również marketingiem treści.

::

Rewolucja w odzieżowych sklepach internetowych?

Osoby kupujące ubrania w sieci nierzadko narzekają na brak możliwości ich przymierzenia, a sklepy internetowe handlujące odzieżą często ponoszą znaczne koszty spowodowane zwrotami niedopasowanych produktów. UnityStars to projekt realizowany przez grupę pasjonatów, których celem jest znalezienie rozwiązania na wspomniane problemy.

::

Google najcenniejszą marką świata

Lider badań rynku i opinii Millward Brown opracował ranking 100 najcenniejszych marek świata. Co ważne, raport nie jest oparty jedynie na wartości finansowej spółek. W wyliczeniach została uwzględniona także wartość konsumencka. W tym roku Google udało się wyprzedzić Apple, które utrzymywało pozycję lidera przez 3 lata.

::

Konferencja: E-komunikacja 2014

Już 3 czerwca odbędzie się druga edycja konferencji organizowanej przez magazyn "Brief". Wydarzenie jest skierowane do marketerów, którzy chcą poznać nowe trendy w komunikacji z klientami. Zapraszamy do zapoznania się programem i oczywiście zachęcamy do rejestrowania się.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.