Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

W minionym tygodniu najchętniej zaglądaliście na stronę z informacjami na temat naszej konferencji. Poza tym Waszą uwagę przyciągnęła wiadomość o sprzedaży Google Glass w USA oraz wpis o marketingu treści.

-

Google Glass w sprzedaży

Google Glass przestało być produktem dedykowanym wąskiej, elitarnej grupie. W Stanach Zjednoczonych są już powszechnie dostępne, a jedyną przeszkodą w zakupie gadżetu może być dość wysoka cena. Wiadomość ta zbiegła się w czasie z ogłoszeniem zmiany na stanowisku dyrektora działu odpowiedzialnego za Google Glass. Miejsce to zajęła specjalistka do spraw marketingu Ivy Ross.

::

Marketing treści: co to takiego?

Standardowe hasła reklamowe działają coraz słabiej na konsumentów, którzy stali się o wiele bardziej wymagający. Dzięki internetowi poszukują informacji, docierają do nowych produktów, są chętni do podejmowania dyskusji z markami. Jak skutecznie sprzedawać w takich warunkach? Odpowiedzią, której szukamy jest content marketing nazywany również marketingiem treści.

::

Rewolucja w odzieżowych sklepach internetowych?

Osoby kupujące ubrania w sieci nierzadko narzekają na brak możliwości ich przymierzenia, a sklepy internetowe handlujące odzieżą często ponoszą znaczne koszty spowodowane zwrotami niedopasowanych produktów. UnityStars to projekt realizowany przez grupę pasjonatów, których celem jest znalezienie rozwiązania na wspomniane problemy.

::

Google najcenniejszą marką świata

Lider badań rynku i opinii Millward Brown opracował ranking 100 najcenniejszych marek świata. Co ważne, raport nie jest oparty jedynie na wartości finansowej spółek. W wyliczeniach została uwzględniona także wartość konsumencka. W tym roku Google udało się wyprzedzić Apple, które utrzymywało pozycję lidera przez 3 lata.

::

Konferencja: E-komunikacja 2014

Już 3 czerwca odbędzie się druga edycja konferencji organizowanej przez magazyn "Brief". Wydarzenie jest skierowane do marketerów, którzy chcą poznać nowe trendy w komunikacji z klientami. Zapraszamy do zapoznania się programem i oczywiście zachęcamy do rejestrowania się.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.