Łódź pozdrawia – nowa seria spotów TV

Brief for Poland / Inspiracje

Agencja MOSQI.TO stworzyła kampanię promocyjną „Łódź pozdrawia”, która obejmuje outdoor oraz spoty telewizyjne.

-

Cztery odsłony kampanii

Cała kampania „Łódź pozdrawia” będzie promować cztery inicjatywy: Łódź na weekend, Łódź gospodarcza, Łódź kreatywna i Młodzi w Łodzi. W maju rusza odsłona weekendowa, a wraz z nią 3 pierwsze wersje spotu, kampania billboardowa, na dniach wystartuje też aplikacja na Facebooka, dzięki której będzie można wygenerować własny plakat w konwencji „Łódź pozdrawia”.

– Od początku zależało nam na prawdzie. Nie chcieliśmy ani cukierkowej Łodzi, ani włókienniczej. Chcieliśmy wszystkiego po trochu w dobrych proporcjach. Już na etapie konkursu zakładaliśmy, że w spocie zagrają łodzianie, a całość zostanie zrealizowana przez łódzkich artystów. Tak się stało. Do współpracy zaprosiliśmy reżysera Piotra Szczepańskiego oraz zespół L.Stadt, odpowiedzialny za ścieżkę dźwiękową – podkreśla Magdalena Szmidt z MOSQI.TO. – I były to dwa strzały w dziesiątkę – dodaje. Z Piotrkiem zrozumieliśmy się od razu, on też zaproponował utwór „Ciggies” z albumu EL.P do spotu weekendowego.

– MOSQI.TO postanowiło wykorzystać społeczny potencjał oraz zaangażowanie łodzian, a to jest właśnie to czego miastu potrzeba. Łódź jest odważnym miastem, które podchodzi do swojego marketingu jak do marketingu marki. Ta kampania jest na to dowodem. Mam nadzieję, że wyznaczamy nową jakość komunikacji nie tylko dla samorządów – podkreśla Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi,  odpowiedzialny za całość kampanii.

 Łódź pozdrawia

Marketing miejsca po łódzku

Outdoor „Łódź pozdrawia” to wariantywne billboardy, które zawisną w miastach dobrze z Łodzią skomunikowanych. W każdym z nich pojawi się inny billboard, którego przekaz skierowany jest do mieszkańców. Pomysł MOSQI.TO, opiera się na haśle i geście pozdrawiania i tak w Krakowie „Fani Aerosmith pozdrawiają hejnalistów z Wieży Mariackiej”, a w Poznaniu publiczność Malty.

– Nie tylko atmosfera spotu jest niezobowiązująca, także cała kampania opiera się na swobodzie. Wierzymy, że dzięki niej widz poczuje się dobrze, polubi bohaterów spotu, polubi Łódź i będzie chciał zobaczyć, co zmieniło się w mieście fabrykantów – mówi Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca MOSQI.TO.

 Łódź pozdrawia

Spoty

Scenariusz: MOSQI.TO

Reżyseria: Piotr Szczepański

Muzyka: L.Stadt

Produkcja: Anagram Film

 

Tagi:

Łódź

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.