Łódź pozdrawia – nowa seria spotów TV

Brief for Poland / Inspiracje

Agencja MOSQI.TO stworzyła kampanię promocyjną „Łódź pozdrawia”, która obejmuje outdoor oraz spoty telewizyjne.

-

Cztery odsłony kampanii

Cała kampania „Łódź pozdrawia” będzie promować cztery inicjatywy: Łódź na weekend, Łódź gospodarcza, Łódź kreatywna i Młodzi w Łodzi. W maju rusza odsłona weekendowa, a wraz z nią 3 pierwsze wersje spotu, kampania billboardowa, na dniach wystartuje też aplikacja na Facebooka, dzięki której będzie można wygenerować własny plakat w konwencji „Łódź pozdrawia”.

– Od początku zależało nam na prawdzie. Nie chcieliśmy ani cukierkowej Łodzi, ani włókienniczej. Chcieliśmy wszystkiego po trochu w dobrych proporcjach. Już na etapie konkursu zakładaliśmy, że w spocie zagrają łodzianie, a całość zostanie zrealizowana przez łódzkich artystów. Tak się stało. Do współpracy zaprosiliśmy reżysera Piotra Szczepańskiego oraz zespół L.Stadt, odpowiedzialny za ścieżkę dźwiękową – podkreśla Magdalena Szmidt z MOSQI.TO. – I były to dwa strzały w dziesiątkę – dodaje. Z Piotrkiem zrozumieliśmy się od razu, on też zaproponował utwór „Ciggies” z albumu EL.P do spotu weekendowego.

– MOSQI.TO postanowiło wykorzystać społeczny potencjał oraz zaangażowanie łodzian, a to jest właśnie to czego miastu potrzeba. Łódź jest odważnym miastem, które podchodzi do swojego marketingu jak do marketingu marki. Ta kampania jest na to dowodem. Mam nadzieję, że wyznaczamy nową jakość komunikacji nie tylko dla samorządów – podkreśla Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi,  odpowiedzialny za całość kampanii.

 Łódź pozdrawia

Marketing miejsca po łódzku

Outdoor „Łódź pozdrawia” to wariantywne billboardy, które zawisną w miastach dobrze z Łodzią skomunikowanych. W każdym z nich pojawi się inny billboard, którego przekaz skierowany jest do mieszkańców. Pomysł MOSQI.TO, opiera się na haśle i geście pozdrawiania i tak w Krakowie „Fani Aerosmith pozdrawiają hejnalistów z Wieży Mariackiej”, a w Poznaniu publiczność Malty.

– Nie tylko atmosfera spotu jest niezobowiązująca, także cała kampania opiera się na swobodzie. Wierzymy, że dzięki niej widz poczuje się dobrze, polubi bohaterów spotu, polubi Łódź i będzie chciał zobaczyć, co zmieniło się w mieście fabrykantów – mówi Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca MOSQI.TO.

 Łódź pozdrawia

Spoty

Scenariusz: MOSQI.TO

Reżyseria: Piotr Szczepański

Muzyka: L.Stadt

Produkcja: Anagram Film

 

Tagi:

Łódź

Zobacz inne polecane artykuły

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

Brief.pl / Aktualności

Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie
Ruszyły zgłoszenia do 7. edycji rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie

7 lat, blisko 300 firm i ponad 400 laureatów. Ranking 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to najstarsza, bo trwająca już 7. rok inicjatywa, która pomaga budować i promować segment innowacyjnego oraz kreatywnego biznesu w Polsce. Jej celem jest porządkowanie rynku oraz otwieranie przed przedsiębiorcami możliwości networkingowych i biznesowych. W tym roku, przy okazji 7. urodzin, ranking doczekał się kilku zmian...

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Brief.pl / Aktualności

Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia
Już ponad 3000 osób pobrało aplikację Quertes. Łączy ich miłość do domowego jedzenia

Na czym polega aplikacja Quertes? To zupełnie nowe spojrzenie na dzielenie się. Przypadki AirBnB czy Ubera pokazują, że ekonomia współdzielenia staje się coraz bardziej popularna. Odchodzimy od sztywnych reguł, a ludzie chcą wykorzystywać i monetyzować swoje umiejętności. Na tej zasadzie powstała aplikacja Quertes, miejsce które łączy ludzi gotujących prywatnie tymi, którzy chcą przełamać rutynę i zjeść coś nowego, pysznego i domowego. Pobierając darmową aplikację ludzie gotujący prywatnie w domach mogą sprzedać to, co przygotują, a Foodies mają możliwość kupienia domowego jedzenia.

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Magazyn / Aktualności

Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?
Czym jest marketing afiliacyjny i dlaczego warto go poznać?

Marketing afiliacyjny, jako rodzaj działań marketingowych online, powinna znać każda duża i średnia firma, prowadząca aktywną sprzedaż w sieci. Stwarza on optymalne warunki do promocji produktów i usług, zapewniając jednocześnie dodatkowe korzyści, wynikające ze współpracy z siecią afiliacyjną. Choć zainteresowanie nim stale wzrasta, wciąż nie wszyscy mają świadomość istnienia tego rozwiązania i nie dla wszystkich jest ono zrozumiałe. Czym zatem jest afiliacja i kto powinien z niej skorzystać?