wp - grudzien 2016

Łódź pozdrawia – nowa seria spotów TV

Brief for Poland / Inspiracje

Agencja MOSQI.TO stworzyła kampanię promocyjną „Łódź pozdrawia”, która obejmuje outdoor oraz spoty telewizyjne.

-

Cztery odsłony kampanii

Cała kampania „Łódź pozdrawia” będzie promować cztery inicjatywy: Łódź na weekend, Łódź gospodarcza, Łódź kreatywna i Młodzi w Łodzi. W maju rusza odsłona weekendowa, a wraz z nią 3 pierwsze wersje spotu, kampania billboardowa, na dniach wystartuje też aplikacja na Facebooka, dzięki której będzie można wygenerować własny plakat w konwencji „Łódź pozdrawia”.

– Od początku zależało nam na prawdzie. Nie chcieliśmy ani cukierkowej Łodzi, ani włókienniczej. Chcieliśmy wszystkiego po trochu w dobrych proporcjach. Już na etapie konkursu zakładaliśmy, że w spocie zagrają łodzianie, a całość zostanie zrealizowana przez łódzkich artystów. Tak się stało. Do współpracy zaprosiliśmy reżysera Piotra Szczepańskiego oraz zespół L.Stadt, odpowiedzialny za ścieżkę dźwiękową – podkreśla Magdalena Szmidt z MOSQI.TO. – I były to dwa strzały w dziesiątkę – dodaje. Z Piotrkiem zrozumieliśmy się od razu, on też zaproponował utwór „Ciggies” z albumu EL.P do spotu weekendowego.

– MOSQI.TO postanowiło wykorzystać społeczny potencjał oraz zaangażowanie łodzian, a to jest właśnie to czego miastu potrzeba. Łódź jest odważnym miastem, które podchodzi do swojego marketingu jak do marketingu marki. Ta kampania jest na to dowodem. Mam nadzieję, że wyznaczamy nową jakość komunikacji nie tylko dla samorządów – podkreśla Bartłomiej Wojdak, dyrektor Biura Promocji, Turystyki i Współpracy z Zagranicą Urzędu Miasta Łodzi,  odpowiedzialny za całość kampanii.

 Łódź pozdrawia

Marketing miejsca po łódzku

Outdoor „Łódź pozdrawia” to wariantywne billboardy, które zawisną w miastach dobrze z Łodzią skomunikowanych. W każdym z nich pojawi się inny billboard, którego przekaz skierowany jest do mieszkańców. Pomysł MOSQI.TO, opiera się na haśle i geście pozdrawiania i tak w Krakowie „Fani Aerosmith pozdrawiają hejnalistów z Wieży Mariackiej”, a w Poznaniu publiczność Malty.

– Nie tylko atmosfera spotu jest niezobowiązująca, także cała kampania opiera się na swobodzie. Wierzymy, że dzięki niej widz poczuje się dobrze, polubi bohaterów spotu, polubi Łódź i będzie chciał zobaczyć, co zmieniło się w mieście fabrykantów – mówi Magdalena Szmidt, dyrektor zarządzająca MOSQI.TO.

 Łódź pozdrawia

Spoty

Scenariusz: MOSQI.TO

Reżyseria: Piotr Szczepański

Muzyka: L.Stadt

Produkcja: Anagram Film

 

Tagi:

Łódź

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.