Rewolucja w odzieżowych sklepach internetowych?

Brief.pl / Inspiracje

Osoby kupujące ubrania w sieci nierzadko narzekają na brak możliwości ich przymierzenia, a sklepy internetowe handlujące odzieżą często ponoszą znaczne koszty spowodowane zwrotami niedopasowanych produktów. UnityStars to projekt realizowany przez grupę pasjonatów, których celem jest znalezienie rozwiązania na wspomniane problemy.

-

Aplikacja UnityStars pozwala użytkownikom na stworzenie awatara 3D, który w satysfakcjonujący sposób będzie odzwierciedlał ich rzeczywiste wymiary, nawet tak szczegółowe jak obwód palca wskazującego. Wgrywając do aplikacji zdjęcia twarzy, użytkownicy zmienią awatara w swojego wirtualnego, trójwymiarowego sobowtóra. Producenci współpracujący z UnityStars będą mieli możliwość przeniesienia swoich ubrań do formatu 3D, tak by ich realne wymiary były odzwierciedlone w formacie digitalnym. Dzięki temu internauci korzystający z aplikacji będą mogli przymierzać ubrania bez wychodzenia z domu.

UnityStars przymierzalnia

Twórcy aplikacji planują zaprezentować ją na polskim i amerykańskim rynku jeszcze w grudniu tego roku. By było to możliwe konieczne jest pozyskanie dodatkowych funduszy. W tym celu uruchomiona została kampania na portalu crowdfundingowym Indiegogo. - Liczymy na to, że ludzie zarażą się naszą nowoczesną wizją zakupów internetowych, co przełoży się na wsparcie projektu. Ma on potencjał i może odegrać istotną rolę w rozwoju branży e-commerce - twierdzi Marcin Lasa, specjalista ds. marketingu w projekcie UnityStars. Pozyskane środki będą w większości przeznaczone na cele produkcyjne i promocyjne. Posłużą też na sfinansowanie kosztów prawnych, koniecznych przy wprowadzaniu innowacyjnych produktów na zagraniczne rynki.

Zobacz inne polecane artykuły

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.