Rewolucja w odzieżowych sklepach internetowych?

Brief.pl / Inspiracje

Osoby kupujące ubrania w sieci nierzadko narzekają na brak możliwości ich przymierzenia, a sklepy internetowe handlujące odzieżą często ponoszą znaczne koszty spowodowane zwrotami niedopasowanych produktów. UnityStars to projekt realizowany przez grupę pasjonatów, których celem jest znalezienie rozwiązania na wspomniane problemy.

-

Aplikacja UnityStars pozwala użytkownikom na stworzenie awatara 3D, który w satysfakcjonujący sposób będzie odzwierciedlał ich rzeczywiste wymiary, nawet tak szczegółowe jak obwód palca wskazującego. Wgrywając do aplikacji zdjęcia twarzy, użytkownicy zmienią awatara w swojego wirtualnego, trójwymiarowego sobowtóra. Producenci współpracujący z UnityStars będą mieli możliwość przeniesienia swoich ubrań do formatu 3D, tak by ich realne wymiary były odzwierciedlone w formacie digitalnym. Dzięki temu internauci korzystający z aplikacji będą mogli przymierzać ubrania bez wychodzenia z domu.

UnityStars przymierzalnia

Twórcy aplikacji planują zaprezentować ją na polskim i amerykańskim rynku jeszcze w grudniu tego roku. By było to możliwe konieczne jest pozyskanie dodatkowych funduszy. W tym celu uruchomiona została kampania na portalu crowdfundingowym Indiegogo. - Liczymy na to, że ludzie zarażą się naszą nowoczesną wizją zakupów internetowych, co przełoży się na wsparcie projektu. Ma on potencjał i może odegrać istotną rolę w rozwoju branży e-commerce - twierdzi Marcin Lasa, specjalista ds. marketingu w projekcie UnityStars. Pozyskane środki będą w większości przeznaczone na cele produkcyjne i promocyjne. Posłużą też na sfinansowanie kosztów prawnych, koniecznych przy wprowadzaniu innowacyjnych produktów na zagraniczne rynki.

Zobacz inne polecane artykuły

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.