Rewolucja w odzieżowych sklepach internetowych?

Brief.pl / Inspiracje

Osoby kupujące ubrania w sieci nierzadko narzekają na brak możliwości ich przymierzenia, a sklepy internetowe handlujące odzieżą często ponoszą znaczne koszty spowodowane zwrotami niedopasowanych produktów. UnityStars to projekt realizowany przez grupę pasjonatów, których celem jest znalezienie rozwiązania na wspomniane problemy.

-

Aplikacja UnityStars pozwala użytkownikom na stworzenie awatara 3D, który w satysfakcjonujący sposób będzie odzwierciedlał ich rzeczywiste wymiary, nawet tak szczegółowe jak obwód palca wskazującego. Wgrywając do aplikacji zdjęcia twarzy, użytkownicy zmienią awatara w swojego wirtualnego, trójwymiarowego sobowtóra. Producenci współpracujący z UnityStars będą mieli możliwość przeniesienia swoich ubrań do formatu 3D, tak by ich realne wymiary były odzwierciedlone w formacie digitalnym. Dzięki temu internauci korzystający z aplikacji będą mogli przymierzać ubrania bez wychodzenia z domu.

UnityStars przymierzalnia

Twórcy aplikacji planują zaprezentować ją na polskim i amerykańskim rynku jeszcze w grudniu tego roku. By było to możliwe konieczne jest pozyskanie dodatkowych funduszy. W tym celu uruchomiona została kampania na portalu crowdfundingowym Indiegogo. - Liczymy na to, że ludzie zarażą się naszą nowoczesną wizją zakupów internetowych, co przełoży się na wsparcie projektu. Ma on potencjał i może odegrać istotną rolę w rozwoju branży e-commerce - twierdzi Marcin Lasa, specjalista ds. marketingu w projekcie UnityStars. Pozyskane środki będą w większości przeznaczone na cele produkcyjne i promocyjne. Posłużą też na sfinansowanie kosztów prawnych, koniecznych przy wprowadzaniu innowacyjnych produktów na zagraniczne rynki.

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

Brief.pl / Aktualności

Pierwszy rok Netfliksa w Polsce
Pierwszy rok Netfliksa w Polsce

W styczniu 2016 roku stronę internetową Netfliksa odwiedziło 338 tys. polskich użytkowników sieci (PC). Jednak przez kolejnych siedem miesięcy zainteresowanie serwisem było znacznie mniejsze. Z analizy firmy Gemius wynika, że na Netflix.com nieco chętniej zaglądały kobiety (52,9 proc. użytkowników), a najliczniejsza grupa użytkowników pochodziła z miast powyżej 500 tys. mieszkańców.