Uporządkować e-bookowy bałagan

Brief TV / Inspiracje

Zdaniem Marcina Łukiańczyka, twórcy serwisu Upolujebooka.pl, na rynku e-booków w Polsce panuje pewnego rodzaju bałagan. Blisko 30 tys. e-booków jest rozrzuconych po kilkunastu księgarniach, dodatkowo każda księgarnia stosuje inny system kategoryzacji książek.

-

Wiele nowych, niskobudżetowych księgarń w głównej mierze konkuruje ceną, co potrafi odbić się na ich rzetelności i dbałości o jakość oferowanej usługi. Jak to zmienić? Łukiańczyk twierdzi, że znalazł na to sposób.

Rozmawia: Paweł Luty

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.