ĄĘ nagrodzone na SABRE EMEA Awards

Brief.pl / Inspiracje

Kapituła SABRE uznała kampanię „Język polski jest Ą-Ę” za najlepszą w kategorii regionalnej "Baltic". Ogilvy PR Warsaw (twórca kampanii) otrzymała także "Certificate of Excellence" w kategorii "Generated content - earned".

-

SABRE Awards to największy i najbardziej ceniony konkurs dedykowany branży Public Relations na świecie, wyróżniający kampanie PR, które wykazują najwyższy poziom kreatywności, rzetelności i skuteczności.

Zapraszamy do zapoznania się z wideo omawiającym kampanię.

Koszt kampanii: 10 tys. PLN

Zasięg: 23,66 mln Polaków

Wartość wszystkich publikacji: 1,94 mln PLN

::

Jak Wam podobała się kampania na rzecz używania polskich znaków diakrytycznych?

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.