ĄĘ nagrodzone na SABRE EMEA Awards

Brief.pl / Inspiracje

Kapituła SABRE uznała kampanię „Język polski jest Ą-Ę” za najlepszą w kategorii regionalnej "Baltic". Ogilvy PR Warsaw (twórca kampanii) otrzymała także "Certificate of Excellence" w kategorii "Generated content - earned".

-

SABRE Awards to największy i najbardziej ceniony konkurs dedykowany branży Public Relations na świecie, wyróżniający kampanie PR, które wykazują najwyższy poziom kreatywności, rzetelności i skuteczności.

Zapraszamy do zapoznania się z wideo omawiającym kampanię.

Koszt kampanii: 10 tys. PLN

Zasięg: 23,66 mln Polaków

Wartość wszystkich publikacji: 1,94 mln PLN

::

Jak Wam podobała się kampania na rzecz używania polskich znaków diakrytycznych?

 

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.