Operatorzy wirtualni przyszłością dla światowej komunikacji

Operatorzy wirtualni przyszłością dla światowej komunikacji

Brief.pl / Wiedza

Komunikacja międzyludzka wchodzi przez cały czas na kolejne, bardziej zaawansowane poziomy. Jeszcze kilkanaście lat temu niewielu z nas posiadało komórki. Dziś coraz częściej w naszych rękach znajdują się smartfony. Operatorzy telefonii komórkowej muszą zaś rozpocząć aktywną konkurencję z operatorami wirtualnymi, którzy są uznawani za przyszłość światowej komunikacji. Na czym polega ich oferta?

-

Jak działa operator wirtualny?

Operator wirtualny, określany z języka angielskiego skrótem MVNO, czyli Mobile Virtual Network Operator, oferuje klientom możliwość korzystania z tanich usług telekomunikacyjnych w wymiarze międzynarodowym. W momencie, kiedy emigracja zarobkowa jest coraz bardziej powszechna w Polsce, a niemal każdy ma kogoś ze znajomych lub rodziny poza granicami kraju, tanie rozmowy zagraniczne są bardzo przydatne. W tym przede wszystkim tkwi wyższość operatorów wirtualnych.

Operator MVNO korzysta w swojej działalności z istniejącej infrastruktury telekomunikacyjnej, czyli z wież transmisyjnych innych operatorów. W Polsce rynek operatorów wirtualnych jak do tej pory nie był zbyt rozwinięty. Jednak dzięki kolejnym promocjom, ogłaszanym przez zagranicznych operatorów wchodzących do Polski, może się to zmienić.

Grosze za minutę zagranicznej rozmowy

Wielu z nas, będąc za granicą, nie dzwoni do bliskich w obawie przed wysokimi kosztami. Podobnie jest z telefonowaniem z polski na numery zagraniczne. Operatorzy wirtualni znoszą granice telekomunikacyjne – Lebara Mobilepozwala na przykład na wykonywanie połączeń głosowych krajowych i zagranicznych nawet za 8 groszy za minutę. Nie trzeba przy tym wykupywać abonamentu i podpisywać kilkuletniej umowy z operatorem komórkowym. Można nabyć za darmo kartę SIM i w momencie, kiedy będziemy tego potrzebowali, wykupić odpowiedni pakiet rozmów i smsów, pakiet internetowy lub też doładowanie do dowolnego wykorzystania. Darmową kartę można kupić w wielu punktach handlowych.

Korzystając z oferty operatora telekomunikacyjnego MVNO można uzyskać dostęp do tanich międzynarodowych połączeń komórkowych. System ten jest już doskonale znany m.in. w Holandii, Danii, Hiszpanii, Szwajcarii czy w Wielkiej Brytanii, Australii i w Niemczech.

Oferta operatorów wirtualnych będzie również korzystna dla przedstawicieli świata biznesu, prowadzących interesy również z zagranicznymi kontrahentami. Mogą pozostawać oni w stałym kontakcie z przedsiębiorcami poza granicami kraju, korzystając z usług operatora wirtualnego. Nie muszą umawiać się z partnerami zagranicznymi na rozmowę za pośrednictwem komunikatora internetowego wideo - Skype czy Google Hangouts. W każdej chwili mogą wykonać połączenie głosowe, nie martwiąc się o koszty.

::

Korzystacie z usług wirtualnych operatorów?

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.