Slingshot - konkurencja dla Snapchata?

Slingshot - konkurencja dla Snapchata?

Brief.pl / Aktualności

Po nieudanej próbie zakupu aplikacji Snapchat w listopadzie ubiegłego roku, Facebook traktuje dziś tego konkurenta bardzo poważnie. Z raportu opublikowanego przez Financial Times wynika, że Mark Zuckerberg osobiście nadzoruje działania zespołu, zajmującego się tworzeniem własnej aplikacji służącej do przesyłania "efemerycznych" wiadomości wideo.

-

 Zgodnie z danymi opublikowanymi przez Financial Times, pracownicy firmy z Menlo Park od kilku miesiący pracują nad stworzeniem aplikacji działającej na podobnej zasadzie jak Snapchat. Chociaż szczegóły dotyczące nowego oprogramowania są nieznane, wiadomo jednak, że Slingshot będzie służył użytkownikom do wysyłania krótkich wiadomości wideo, znikających z ekranu po jednokrotnym obejrzeniu.

Nowa aplikacja będzie prawdopodobnie samodzielnym tworem, niezależnym od głównej aplikacji mobilnej Facebooka. Twórcy Slingshota, wewnętrzny zespół firmy Zuckerberga - Creative Labs, są również odpowiedzialni za zaprojektowanie aplikacji Facebook Paper. 

::

Facebook: Top 6 wpisów

::

Pracownicy przedsiębiorstwa z Menlo Park nie po raz pierwszy starają się stworzyć aplikację, która mogłaby konkurować ze Snapchatem. Po nieudanej próbie zakupu firmy Evana Spiegla, Facebook w grudniu ubiegłego roku wypuścił Poke, oprogramowanie kopiujące formułę działania rywala. Użytkownicy aplikacji mogli przesyłać sobie zdjęcia i krótkie filmy, które znikały z ekranu po 10 sekundach. Niestety, popularność Poke'a była na tyle mała, że Facebook zdecydował się usunąć aplikację z AppStore. 

Niewykluczone, że nowe oprogramowanie będzie dostępne jeszcze w tym miesiącu. Ciężko jednak stwierdzić, czy Slingshot ma szansę konkurować ze Snapchatem, szczególnie biorąc pod uwagę nieustanne starania zespołu Evana Spiegla, mające na celu ulepszenie aplikacji oraz dużą popularność oprogramowania wśród nastolatków. 

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.