Urodziny Geek Girls Carrots w Łodzi

Urodziny Geek Girls Carrots w Łodzi

Brief.pl / Aktualności

20 maja w Łodzi odbędzie się dwunaste spotkanie Geek Girls Carrots. Dziewczyny kochające nowe technologie świętować będą rok działania społeczności w ich mieście. Celem spotkań jest między innymi zachęcenie jak największej liczby kobiet do pracy w IT, dziedzinie wciąż zdominowanej przez mężczyzn.

-

Ideą Geek Girls Carrots jest zbudowanie społeczności kobiet, które łączy zamiłowanie do nowych technologii. Warsztaty prowadzą przedsiębiorcze kobiety, które osiągnęły już sukces w branży lub zajmują się tematem hobbystycznie. Za cel postawiły sobie zmotywowanie innych pań do rozwoju i tworzenia swoich własnych projektów. Spotkania Geek Girls Carrots odbywają się w 13 polskich miastach, a także w Berlinie i Seattle. Z reguły są to cykliczne comiesięczne eventy .

::

Zobacz więcej na ten temat!

Bezpłatne warsztaty programowania

::

 Pierwsze spotkanie kreatywnych kobiet z Łodzi odbyło się 16 maja ubiegłego roku. Podczas ostatnich dwunastu miesięcy Geek Girls Carrots zorganizowało w tym mieście jedenaście inspirujących spotkań i jedne duże warsztaty. Najbliższe wydarzenie odbędzie się w klubokawiarni 6 Dzielnica, przy ulicy Piotrkowskiej 102, o godzinie 19.

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.