Google Glass w sprzedaży

Brief.pl / Aktualności

Google Glass przestało być produktem dedykowanym wąskiej, elitarnej grupie. W Stanach Zjednoczonych są już powszechnie dostępne, a jedyną przeszkodą w zakupie gadżetu może być dość wysoka cena. Wiadomość ta zbiegła się w czasie z ogłoszeniem zmiany na stanowisku dyrektora działu odpowiedzialnego za Google Glass. Miejsce to zajęła specjalistka do spraw marketingu Ivy Ross.

-

15 kwietnia Google Glass miały swoją premierę w USA. Były dostępne jedną dobę, a ich koszt wynosił 1500 dolarów. Cena wprowadzonej do sprzedaży wersji okularów Explorer Edition pozostała bez zmian. Google informuje jednak, że narzędzie jest wciąż udoskonalane i na ostateczną wersję będziemy musieli poczekać. Nie wiadomo jeszcze jak poprawki wpłyną na cenę okularów.

Jak w przypadku większości gadżetów producenci oferują klientom możliwość spersonalizowania produktu. Obecnie możemy wybierać spośród pięciu wersji kolorystycznych. Od nas też zależy, jaki kształt będą miały oprawki. Na wyglądem Google Glass będzie z pewnością czuwać Ivy Ross, która ma duże doświadczenie w zakresie mody i designu, nabyte podczas współpracy z takimi markami jak Calvin Klein, Gap czy Swatch.

 

:: 

Zobacz również

Google Glasses zmienią świat reklamy

Czy przyszłość SEM to Google Glasses

::

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.