Google Glass w sprzedaży

Brief.pl / Aktualności

Google Glass przestało być produktem dedykowanym wąskiej, elitarnej grupie. W Stanach Zjednoczonych są już powszechnie dostępne, a jedyną przeszkodą w zakupie gadżetu może być dość wysoka cena. Wiadomość ta zbiegła się w czasie z ogłoszeniem zmiany na stanowisku dyrektora działu odpowiedzialnego za Google Glass. Miejsce to zajęła specjalistka do spraw marketingu Ivy Ross.

-

15 kwietnia Google Glass miały swoją premierę w USA. Były dostępne jedną dobę, a ich koszt wynosił 1500 dolarów. Cena wprowadzonej do sprzedaży wersji okularów Explorer Edition pozostała bez zmian. Google informuje jednak, że narzędzie jest wciąż udoskonalane i na ostateczną wersję będziemy musieli poczekać. Nie wiadomo jeszcze jak poprawki wpłyną na cenę okularów.

Jak w przypadku większości gadżetów producenci oferują klientom możliwość spersonalizowania produktu. Obecnie możemy wybierać spośród pięciu wersji kolorystycznych. Od nas też zależy, jaki kształt będą miały oprawki. Na wyglądem Google Glass będzie z pewnością czuwać Ivy Ross, która ma duże doświadczenie w zakresie mody i designu, nabyte podczas współpracy z takimi markami jak Calvin Klein, Gap czy Swatch.

 

:: 

Zobacz również

Google Glasses zmienią świat reklamy

Czy przyszłość SEM to Google Glasses

::

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.