Michał Imbierowicz w Havas Worldwide Warsaw

Michał Imbierowicz w Havas Worldwide Warsaw

Brief.pl / Ludzie

Michał Imbierowicz na stanowisku executive creative directora będzie zarządzał zintegrowaną kreacją w Havas Worldwide Warsaw.

-

Imbierowicz ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Przed przejściem do Havas Worldwide Warsaw przez cztery lata pracował w agencji Saatchi & Saatchi. Wcześniej był związany także m.in. G7, DDB oraz w Ogilvy One i Young & Rubicam Brands gdzie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego.

Nowy executive creative director Havas Worldwide Warsaw ma na swoim koncie liczne nagrody i wyróżnienia w międzynarodowych oraz ogólnopolskich konkursach branżowych, zdobywając m.in. statuetki Effie, Epica, Golden Drum, Golden Arrow czy KTR.

Dotychczas pracował dla takich klientów jak m.in.: Toyota, Heyah (launch), Bank BPH, T-Mobile, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Procter & Gamble, Cyfra+, Carlsberg, BPN Paribas, Wedel, Microsoft, Era, Kredyt Bank, Chevrolet, Królewskie, BMW, Samsung, Creditsuisse Danone, Danone Waters (Żywiec Zdrój), Xerox, Polkomtel (iPlus, Plus dla biznesu, Plus.pl), Colgate, Ministerstwo Środowiska, Polska The Times, Kamis, Herbapol, Bahlsen, Development of Eastern Poland, Nokia, Disney, Citi Bank i innych.

Michał Imbierowicz przejął kompetencje Wojciecha Dagiela, który odchodzi z agencji z końcem maja.

Tagi:

Havas

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.