Michał Imbierowicz w Havas Worldwide Warsaw

Michał Imbierowicz w Havas Worldwide Warsaw

Brief.pl / Ludzie

Michał Imbierowicz na stanowisku executive creative directora będzie zarządzał zintegrowaną kreacją w Havas Worldwide Warsaw.

-

Imbierowicz ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży. Przed przejściem do Havas Worldwide Warsaw przez cztery lata pracował w agencji Saatchi & Saatchi. Wcześniej był związany także m.in. G7, DDB oraz w Ogilvy One i Young & Rubicam Brands gdzie pełnił funkcję dyrektora kreatywnego.

Nowy executive creative director Havas Worldwide Warsaw ma na swoim koncie liczne nagrody i wyróżnienia w międzynarodowych oraz ogólnopolskich konkursach branżowych, zdobywając m.in. statuetki Effie, Epica, Golden Drum, Golden Arrow czy KTR.

Dotychczas pracował dla takich klientów jak m.in.: Toyota, Heyah (launch), Bank BPH, T-Mobile, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Procter & Gamble, Cyfra+, Carlsberg, BPN Paribas, Wedel, Microsoft, Era, Kredyt Bank, Chevrolet, Królewskie, BMW, Samsung, Creditsuisse Danone, Danone Waters (Żywiec Zdrój), Xerox, Polkomtel (iPlus, Plus dla biznesu, Plus.pl), Colgate, Ministerstwo Środowiska, Polska The Times, Kamis, Herbapol, Bahlsen, Development of Eastern Poland, Nokia, Disney, Citi Bank i innych.

Michał Imbierowicz przejął kompetencje Wojciecha Dagiela, który odchodzi z agencji z końcem maja.

Tagi:

Havas

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.