Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Top 5 najlepszych wpisów tygodnia

Brief.pl / Aktualności

W minionym tygodniu najchętniej zaglądaliście do wywiadów z Łukaszem Jakóbiakiem i Własem Chorowcem. Byliście również ciekawi, który polski serial internetowy wygrał prestiżową nagrodę na World Media Festival.

-

Łukasz Jakóbiak: Teraz podążam w stronę coachingu

Skąd wziął się pomysł na prowadzenie własnego internetowego talk-show nagrywanego w kawalerce o powierzchni 20 mkw w Warszawie? Skąd pasja do coachingu? Jak przełożyć hobby na codzienne utrzymanie? Na nasze pytania odpowiada Łukasz Jakóbiak.

::

LeadBullet podbija Wschód

Z Własem Chorowcem rozmawialiśmy o wyzwaniach jakie stoją przed przedsiębiorcami, którzy chcą działać w Rosji i na Ukrainie oraz o przyszłości content marketingu (marketingu treści).

::

Polski serial internetowy z prestiżową nagrodą!

Firma Trend Micro wraz z polską agencją kreatywną Black Rabbit odebrały nagrodę Grand Prix za serial internetowy pt. „2020”, na World Media Festival w Hamburgu. Była to najlepsza produkcja spośród 700 nadesłanych.

::

Znamy wyniki Polskiego Konkursu Reklamy KTR

Znam już zwycięzców tegorocznej edycji Polskiego Konkursu Reklamy KTR. Uroczysta gala odbyła się 8 maja, a jury wybrało laureatów spośród 756 zgłoszeń. 74 brązowe, 42 srebrne i 28 złotych statuetek KTR trafiło do zwycięzców. Kampania Kulturyzator Frugo otrzymała nagrodę Grand Prix. Tytuł agencji roku przypadł DDB Warszawa. Reklamodawcą roku został Grupa Maspex Wadowice.

::

Zapraszamy też serdecznie na czerwcową konferencję!

Konferencja: E-komunikacja 2014

Już 3 czerwca odbędzie się druga edycja konferencji organizowanej przez magazyn "Brief". Wydarzenie jest skierowane do marketerów, którzy chcą poznać nowe trendy w komunikacji z klientami. Zapraszamy do zapoznania się programem i oczywiście zachęcamy do rejestrowania się.

Zarejestruj się! (półroczna prenumerata magazynu "Brief" gratis)

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.