Konferencja: E-komunikacja 2014

Konferencja: E-komunikacja 2014

Brief.pl / Eventy

Już 3 czerwca odbędzie się druga edycja konferencji organizowanej przez magazyn "Brief". Wydarzenie jest skierowane do marketerów, którzy chcą poznać nowe trendy w komunikacji z klientami. Zapraszamy do zapoznania się programem i oczywiście zachęcamy do rejestrowania się.

-

Podczas całego dnia wystąpień ekspertów ds. marketingu i reklamy poruszymy takie tematy jak:

- media społecznościowe

- mobile marketing

- działania efektywnościowe w internecie (performance marketing)

- content marketing

::

Celem magazynu Brief jak i strony Brief.pl jest inspirowanie i pokazywanie najnowszych rozwiązań w branży reklamowej oraz marketingowej. Dlatego też poruszymy dwa bardzo aktualne tematy jakimi niewątpliwie są performance marketing oraz content marketing. Jako prelegentów zapraszamy wyłącznie osoby z odpowiednimi kwalifikacjami i dośwadczeniem.

::

Program:

9.00 - 9.45 - Rejestracja i powitalna kawa
9.45 - 10.00 - Przywitanie gości

Część pierwsza – Social media
10.00 - 10.30 - "Nie warto prowadzić profilu na Facebooku!", Magdalena Szmidt, MOSQI.TO
10.30 - 11.00 - "Efektywna komunikacja marki na LinkedIn", Ewa Betkier dyr. sprzedaży w BAN

Część druga - Mobile (wearable)
11.00 - 11.30 - "iTaxi – innowacja w przejazdach taksówkami" Norbert Cieślikowski, iTaxi
11.30 - 12.00 - "Mobile to nie trend, mobile to stan umysłu.  Dlatego: Keep Calm and Go Mobile!" Wincenty Kokot, Business Development Manager / Mobile Department w GoldenSubmarine


12.00 - 12.30 - Przerwa kawowa i networking

Część trzecia - Performance marketing
12.30 - 13.00 - "Linki, lajki, kliki – co generuje sprzedaż? Efektywne strategie budowania ekosystemów sprzedaży online", Michał Kreczmar, iProspect
13.00 - 13.30 - "Groupon - zakupy grupowe czy skuteczne narzędzie performance marketingu?" Ilona Peszko-Biskupska, editorial & strategy director Groupon
13.30 - 14.00 - “Skuteczne wykorzystanie narzędzi marketingowych Facebooka na podstawie case studies z Polski i ze świata” Weronika Sobolak, Facebook EMEA

14.00 - 14.40 - Przerwa obiadowa i networking

Część czwarta - Content marketing

14.40 -15.00  - "Jak uzyskać zwrot z inwestycji w  content marketing?" Maciej Woźniak, partner zarządzający agencja Whites


15.00 - 16.30 - Debata ekspercka

 

Udział w debacie wezmą:

Włas Chorowiec, CEO Lead Bullet

Tomasz Pudlis, CEO Business Ad Network

Maciek Nowicki - Managing Creative Director, Isobar

Mikołaj Nowak, Fakty TVN

Maciej Woźniak, Agencja Whites



16.30 -17.00 - Losowanie nagród i zakończenie konferencji

::

Kiedy: 3 czerwca 2014 godz. 9.00

Gdzie: Multikino Złote Tarasy, Warszawa, sala numer 5

Koszt: 150 zł netto (każdy kto dokona zakupu wejściówki otrzyma bezpłatną, 6 miesięczną prenumeratę magazynu "Brief")

::

Zarejestruj się! Liczba miejsc ograniczona.

::

Partnerzy E-komunikacja 2014

 

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Warszawski car sharing dla osób prywatnych

Brief.pl / Aktualności

Warszawski car sharing dla osób prywatnych
Warszawski car sharing dla osób prywatnych

4Mobility, po uruchomieniu usługi car sharingu, czyli auta na minuty dla klientów biznesowych, rozszerza swoją ofertę na użytkowników prywatnych, a tym samym sprawia, że Warszawa dołącza do grona miast z car sharingiem dostępnym dla każdego. Od teraz osoby zainteresowane skorzystaniem z usługi mogą w prosty sposób zarezerwować wybrany pojazd. Samochód można odebrać w jednej z 20 baz na terenie miasta, otwierając go smartfonem.