Konferencja: E-komunikacja 2014

Konferencja: E-komunikacja 2014

Brief.pl / Eventy

Już 3 czerwca odbędzie się druga edycja konferencji organizowanej przez magazyn "Brief". Wydarzenie jest skierowane do marketerów, którzy chcą poznać nowe trendy w komunikacji z klientami. Zapraszamy do zapoznania się programem i oczywiście zachęcamy do rejestrowania się.

-

Podczas całego dnia wystąpień ekspertów ds. marketingu i reklamy poruszymy takie tematy jak:

- media społecznościowe

- mobile marketing

- działania efektywnościowe w internecie (performance marketing)

- content marketing

::

Celem magazynu Brief jak i strony Brief.pl jest inspirowanie i pokazywanie najnowszych rozwiązań w branży reklamowej oraz marketingowej. Dlatego też poruszymy dwa bardzo aktualne tematy jakimi niewątpliwie są performance marketing oraz content marketing. Jako prelegentów zapraszamy wyłącznie osoby z odpowiednimi kwalifikacjami i dośwadczeniem.

::

Program:

9.00 - 9.45 - Rejestracja i powitalna kawa
9.45 - 10.00 - Przywitanie gości

Część pierwsza – Social media
10.00 - 10.30 - "Nie warto prowadzić profilu na Facebooku!", Magdalena Szmidt, MOSQI.TO
10.30 - 11.00 - "Efektywna komunikacja marki na LinkedIn", Ewa Betkier dyr. sprzedaży w BAN

Część druga - Mobile (wearable)
11.00 - 11.30 - "iTaxi – innowacja w przejazdach taksówkami" Norbert Cieślikowski, iTaxi
11.30 - 12.00 - "Mobile to nie trend, mobile to stan umysłu.  Dlatego: Keep Calm and Go Mobile!" Wincenty Kokot, Business Development Manager / Mobile Department w GoldenSubmarine


12.00 - 12.30 - Przerwa kawowa i networking

Część trzecia - Performance marketing
12.30 - 13.00 - "Linki, lajki, kliki – co generuje sprzedaż? Efektywne strategie budowania ekosystemów sprzedaży online", Michał Kreczmar, iProspect
13.00 - 13.30 - "Groupon - zakupy grupowe czy skuteczne narzędzie performance marketingu?" Ilona Peszko-Biskupska, editorial & strategy director Groupon
13.30 - 14.00 - “Skuteczne wykorzystanie narzędzi marketingowych Facebooka na podstawie case studies z Polski i ze świata” Weronika Sobolak, Facebook EMEA

14.00 - 14.40 - Przerwa obiadowa i networking

Część czwarta - Content marketing

14.40 -15.00  - "Jak uzyskać zwrot z inwestycji w  content marketing?" Maciej Woźniak, partner zarządzający agencja Whites


15.00 - 16.30 - Debata ekspercka

 

Udział w debacie wezmą:

Włas Chorowiec, CEO Lead Bullet

Tomasz Pudlis, CEO Business Ad Network

Maciek Nowicki - Managing Creative Director, Isobar

Mikołaj Nowak, Fakty TVN

Maciej Woźniak, Agencja Whites



16.30 -17.00 - Losowanie nagród i zakończenie konferencji

::

Kiedy: 3 czerwca 2014 godz. 9.00

Gdzie: Multikino Złote Tarasy, Warszawa, sala numer 5

Koszt: 150 zł netto (każdy kto dokona zakupu wejściówki otrzyma bezpłatną, 6 miesięczną prenumeratę magazynu "Brief")

::

Zarejestruj się! Liczba miejsc ograniczona.

::

Partnerzy E-komunikacja 2014

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.