Konferencja: E-komunikacja 2014

Konferencja: E-komunikacja 2014

Brief.pl / Eventy

Już 3 czerwca odbędzie się druga edycja konferencji organizowanej przez magazyn "Brief". Wydarzenie jest skierowane do marketerów, którzy chcą poznać nowe trendy w komunikacji z klientami. Zapraszamy do zapoznania się programem i oczywiście zachęcamy do rejestrowania się.

-

Podczas całego dnia wystąpień ekspertów ds. marketingu i reklamy poruszymy takie tematy jak:

- media społecznościowe

- mobile marketing

- działania efektywnościowe w internecie (performance marketing)

- content marketing

::

Celem magazynu Brief jak i strony Brief.pl jest inspirowanie i pokazywanie najnowszych rozwiązań w branży reklamowej oraz marketingowej. Dlatego też poruszymy dwa bardzo aktualne tematy jakimi niewątpliwie są performance marketing oraz content marketing. Jako prelegentów zapraszamy wyłącznie osoby z odpowiednimi kwalifikacjami i dośwadczeniem.

::

Program:

9.00 - 9.45 - Rejestracja i powitalna kawa
9.45 - 10.00 - Przywitanie gości

Część pierwsza – Social media
10.00 - 10.30 - "Nie warto prowadzić profilu na Facebooku!", Magdalena Szmidt, MOSQI.TO
10.30 - 11.00 - "Efektywna komunikacja marki na LinkedIn", Ewa Betkier dyr. sprzedaży w BAN

Część druga - Mobile (wearable)
11.00 - 11.30 - "iTaxi – innowacja w przejazdach taksówkami" Norbert Cieślikowski, iTaxi
11.30 - 12.00 - "Mobile to nie trend, mobile to stan umysłu.  Dlatego: Keep Calm and Go Mobile!" Wincenty Kokot, Business Development Manager / Mobile Department w GoldenSubmarine


12.00 - 12.30 - Przerwa kawowa i networking

Część trzecia - Performance marketing
12.30 - 13.00 - "Linki, lajki, kliki – co generuje sprzedaż? Efektywne strategie budowania ekosystemów sprzedaży online", Michał Kreczmar, iProspect
13.00 - 13.30 - "Groupon - zakupy grupowe czy skuteczne narzędzie performance marketingu?" Ilona Peszko-Biskupska, editorial & strategy director Groupon
13.30 - 14.00 - “Skuteczne wykorzystanie narzędzi marketingowych Facebooka na podstawie case studies z Polski i ze świata” Weronika Sobolak, Facebook EMEA

14.00 - 14.40 - Przerwa obiadowa i networking

Część czwarta - Content marketing

14.40 -15.00  - "Jak uzyskać zwrot z inwestycji w  content marketing?" Maciej Woźniak, partner zarządzający agencja Whites


15.00 - 16.30 - Debata ekspercka

 

Udział w debacie wezmą:

Włas Chorowiec, CEO Lead Bullet

Tomasz Pudlis, CEO Business Ad Network

Maciek Nowicki - Managing Creative Director, Isobar

Mikołaj Nowak, Fakty TVN

Maciej Woźniak, Agencja Whites



16.30 -17.00 - Losowanie nagród i zakończenie konferencji

::

Kiedy: 3 czerwca 2014 godz. 9.00

Gdzie: Multikino Złote Tarasy, Warszawa, sala numer 5

Koszt: 150 zł netto (każdy kto dokona zakupu wejściówki otrzyma bezpłatną, 6 miesięczną prenumeratę magazynu "Brief")

::

Zarejestruj się! Liczba miejsc ograniczona.

::

Partnerzy E-komunikacja 2014

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.