Startup Toruń 2014

Startup Toruń 2014

Brief.pl / Aktualności

26 czerwca w Toruńskim Parku Technologicznym odbędzie się konferencja Startup Toruń 2014, która towarzyszy otwarciu inkubatora Smart Space.

-

Smart Space jest inkubatorem nowych technologii marki Exea. Założeniem twórców jest stworzenie toruńskiej przestrzeni startupów. W praktyce będzie to 1000 m2 nowocześnie zaprojektowanej i kompleksowo wyposażonej przestrzeni, dostępnej 24/7 oraz z pełnym programem wspracia merytorycznego. Każdy startup, freelancer czy młoda firma znajdzie tu wszystko, czego potrzebuje do twórczej pracy: coworking, biura, sale spotkań, przestrzeń do networkingu i relaksu. Najciekwasze projekty tworozne przez startupy ze Smart Space otrzymają także dostęp do zaplecza technologicznego nowoczesnego centrum przetwarzania danych Exea oraz inwestycje finansową od 50 tys. do 100 tys. zł.

Toruń Smart Exea

Podczas konferencji Startup Toruń 2014 wystąpią znani specjaliści, reprezentanci branży startupów i nowych technologii jak Paweł Tkaczyk, Natalia Hatalska, Marcin Szeląg czy Jakub Probola. Partnerami wydarzenia są Google for Entrepreneurs, Innovation Nest oraz hub:raum.

Smart Space zaczyna działalność od lipca tego roku w Toruniu. Więcej informacji o możliwości aplikacji do inkubatora oraz samej konferencji otwarcia na stronie www.smart.exea.pl oraz w kanałach społecznościowych – Facebooku i Twitterze.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.