Startup Toruń 2014

Startup Toruń 2014

Brief.pl / Aktualności

26 czerwca w Toruńskim Parku Technologicznym odbędzie się konferencja Startup Toruń 2014, która towarzyszy otwarciu inkubatora Smart Space.

-

Smart Space jest inkubatorem nowych technologii marki Exea. Założeniem twórców jest stworzenie toruńskiej przestrzeni startupów. W praktyce będzie to 1000 m2 nowocześnie zaprojektowanej i kompleksowo wyposażonej przestrzeni, dostępnej 24/7 oraz z pełnym programem wspracia merytorycznego. Każdy startup, freelancer czy młoda firma znajdzie tu wszystko, czego potrzebuje do twórczej pracy: coworking, biura, sale spotkań, przestrzeń do networkingu i relaksu. Najciekwasze projekty tworozne przez startupy ze Smart Space otrzymają także dostęp do zaplecza technologicznego nowoczesnego centrum przetwarzania danych Exea oraz inwestycje finansową od 50 tys. do 100 tys. zł.

Toruń Smart Exea

Podczas konferencji Startup Toruń 2014 wystąpią znani specjaliści, reprezentanci branży startupów i nowych technologii jak Paweł Tkaczyk, Natalia Hatalska, Marcin Szeląg czy Jakub Probola. Partnerami wydarzenia są Google for Entrepreneurs, Innovation Nest oraz hub:raum.

Smart Space zaczyna działalność od lipca tego roku w Toruniu. Więcej informacji o możliwości aplikacji do inkubatora oraz samej konferencji otwarcia na stronie www.smart.exea.pl oraz w kanałach społecznościowych – Facebooku i Twitterze.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.