Polski serial internetowy z prestiżową nagrodą!

Brief.pl / Inspiracje

Firma Trend Micro wraz z polską agencją kreatywną Black Rabbit odebrały nagrodę Grand Prix za serial internetowy pt. „2020”, na World Media Festival w Hamburgu. Była to najlepsza produkcja spośród 700 nadesłanych.

-

Po raz pierwszy w 14 letniej historii festiwalu, Grand Prix zostało przyznane za serial internetowy wyprodukowany w Polsce.

Cykl dziewięciu odcinków przedstawia scenariusze wydarzeń opisanych w raporcie „Projekt 2020”.

Celem serialu było rozpowszechnienie treści raportu, w przystępnym języku i ciekawej formie, do szerokiego odbiorcy. 

Dzięki współpracy Trend Micro i Black Rabbit, powstała nadzwyczajna produkcja ukazująca fikcyjny kraj,Republikę South Sylvanii, u progu pierwszych wyborów online. Spektakularny rozwój technologiczny sprawia, że South Sylvania staje się ofiarą ataku cyberprzestępców. Fabuła serialu pokazuje jak zaawansowane technologicznie społeczeństwo radzi sobie z największym w historii atakiem hakerskim na infrastrukturę wirtualną jak i realną oraz jakie konsekwencje taki atak może za sobą pociągać. 

Zwycięski serial był kręcony w Warszawie w 2013 roku, widzowie mogą w nim rozpoznać Pasaż Wiecha, Stadion Narodowy i Fabrykę Wódek Koneser. 

Więcej na temat serialu można znaleźć na stronie 2020.trendmicro.com.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.