Polski serial internetowy z prestiżową nagrodą!

Brief.pl / Inspiracje

Firma Trend Micro wraz z polską agencją kreatywną Black Rabbit odebrały nagrodę Grand Prix za serial internetowy pt. „2020”, na World Media Festival w Hamburgu. Była to najlepsza produkcja spośród 700 nadesłanych.

-

Po raz pierwszy w 14 letniej historii festiwalu, Grand Prix zostało przyznane za serial internetowy wyprodukowany w Polsce.

Cykl dziewięciu odcinków przedstawia scenariusze wydarzeń opisanych w raporcie „Projekt 2020”.

Celem serialu było rozpowszechnienie treści raportu, w przystępnym języku i ciekawej formie, do szerokiego odbiorcy. 

Dzięki współpracy Trend Micro i Black Rabbit, powstała nadzwyczajna produkcja ukazująca fikcyjny kraj,Republikę South Sylvanii, u progu pierwszych wyborów online. Spektakularny rozwój technologiczny sprawia, że South Sylvania staje się ofiarą ataku cyberprzestępców. Fabuła serialu pokazuje jak zaawansowane technologicznie społeczeństwo radzi sobie z największym w historii atakiem hakerskim na infrastrukturę wirtualną jak i realną oraz jakie konsekwencje taki atak może za sobą pociągać. 

Zwycięski serial był kręcony w Warszawie w 2013 roku, widzowie mogą w nim rozpoznać Pasaż Wiecha, Stadion Narodowy i Fabrykę Wódek Koneser. 

Więcej na temat serialu można znaleźć na stronie 2020.trendmicro.com.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.