Można inaczej z gwiazdami Youtube

Można inaczej z gwiazdami Youtube

Brief.pl / Aktualności

Największe gwiazdy polskiego Youtube łączą siły. Dzięki ich współpracy powstanie internetowy talent show "Można inaczej". Celem akcji jest znalezienie osoby, która wniesie powiew świeżości do serwisu i stanie u boku takich znanych youtuberów, jak Abstrachuje, czy Niekryty Krytyk. W przedsięwzięcie, prócz wymienionych, zaangażowani są m.in. SA Wardęga, 20m2 Łukasza, Adbuster i Red Lipstic Monster. Za organizację akcji odpowiada Hoop Cola, polska sieć MCN LifeTube oraz AccessPro.

-

Cały czas zwiększa się liczba nowych użytkowników Youtube’a, a oglądalność materiałów video stale rośnie. Internetowi widzowie szukają nowych formatów i świeżej tematyki. Gwiazdy w Internecie rodzą się szybciej niż w telewizji, mają też większą swobodę w tworzeniu zamieszczanych treści.  Hoop Cola, razem z LifeTube i AccessPro, zorganizowała pierwszy internetowy talent show, w którym zostanie wyłoniona nowa gwiazda Youtube.  Finalistów akcji wybierze pięcioosobowe jury w składzie: 20m2 Łukasza, Abstrachuje, Polimaty, Adbuster oraz Red Lipstick Monster. W maju i czerwcu odbędą się cztery castingi – w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu oraz Poznaniu. W roli prowadzącej wystąpi Paulina Mikuła z Mówiąc Inaczej. Zwycięzcę Można Inaczej wybiorą internauci poprzez głosowanie na wybrane video, publikowane na oficjalnym kanale Hoop Coli. Finał akcji jest zaplanowany na 11 lipca – tego dnia laureat, wraz z zaangażowanymi youtuberami, weźmie udział w Sonisphere Festival na Stadionie Narodowym w Warszawie. Nagroda główna to sprzęt i infrastruktura do nagrania pierwszej serii filmów na nowy kanał YT wraz z opieką techniczną i managerską ze strony LifeTube.

 

::

Zobacz też inne akcje blogerów i youtuberów we współpracy z markami!

Polscy blogerzy dla Costa Coffee

Castorama z youtuberami

Pizzaportal.pl i Fly.pl z blogerami

::

 

Aby wziąć udział w castingu, należy wypełnić formularz oraz dodać zdjęcie na stronie www.hoopcola.pl. Zgłoszenia są przyjmowane do 05.06.2014. Pierwszy casting odbędzie się w Warszawie 17-18.05. Kolejne miasta to Kraków: 24-25.05, Wrocław: 31.05-1.06 oraz Poznań: 07.06-8.06.

 

Na potrzeby akcji powstały teasery, stworzone przez youtuberów zaangażowanych w projekt:

 

Teaser Red Lipstick Monster

Teaser Niekrytego Krytyka

Teaser Radka Kotarskiego

Teaser 20m2 Łukasza

Teaser Adbustera

 

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.