Można inaczej z gwiazdami Youtube

Można inaczej z gwiazdami Youtube

Brief.pl / Aktualności

Największe gwiazdy polskiego Youtube łączą siły. Dzięki ich współpracy powstanie internetowy talent show "Można inaczej". Celem akcji jest znalezienie osoby, która wniesie powiew świeżości do serwisu i stanie u boku takich znanych youtuberów, jak Abstrachuje, czy Niekryty Krytyk. W przedsięwzięcie, prócz wymienionych, zaangażowani są m.in. SA Wardęga, 20m2 Łukasza, Adbuster i Red Lipstic Monster. Za organizację akcji odpowiada Hoop Cola, polska sieć MCN LifeTube oraz AccessPro.

-

Cały czas zwiększa się liczba nowych użytkowników Youtube’a, a oglądalność materiałów video stale rośnie. Internetowi widzowie szukają nowych formatów i świeżej tematyki. Gwiazdy w Internecie rodzą się szybciej niż w telewizji, mają też większą swobodę w tworzeniu zamieszczanych treści.  Hoop Cola, razem z LifeTube i AccessPro, zorganizowała pierwszy internetowy talent show, w którym zostanie wyłoniona nowa gwiazda Youtube.  Finalistów akcji wybierze pięcioosobowe jury w składzie: 20m2 Łukasza, Abstrachuje, Polimaty, Adbuster oraz Red Lipstick Monster. W maju i czerwcu odbędą się cztery castingi – w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu oraz Poznaniu. W roli prowadzącej wystąpi Paulina Mikuła z Mówiąc Inaczej. Zwycięzcę Można Inaczej wybiorą internauci poprzez głosowanie na wybrane video, publikowane na oficjalnym kanale Hoop Coli. Finał akcji jest zaplanowany na 11 lipca – tego dnia laureat, wraz z zaangażowanymi youtuberami, weźmie udział w Sonisphere Festival na Stadionie Narodowym w Warszawie. Nagroda główna to sprzęt i infrastruktura do nagrania pierwszej serii filmów na nowy kanał YT wraz z opieką techniczną i managerską ze strony LifeTube.

 

::

Zobacz też inne akcje blogerów i youtuberów we współpracy z markami!

Polscy blogerzy dla Costa Coffee

Castorama z youtuberami

Pizzaportal.pl i Fly.pl z blogerami

::

 

Aby wziąć udział w castingu, należy wypełnić formularz oraz dodać zdjęcie na stronie www.hoopcola.pl. Zgłoszenia są przyjmowane do 05.06.2014. Pierwszy casting odbędzie się w Warszawie 17-18.05. Kolejne miasta to Kraków: 24-25.05, Wrocław: 31.05-1.06 oraz Poznań: 07.06-8.06.

 

Na potrzeby akcji powstały teasery, stworzone przez youtuberów zaangażowanych w projekt:

 

Teaser Red Lipstick Monster

Teaser Niekrytego Krytyka

Teaser Radka Kotarskiego

Teaser 20m2 Łukasza

Teaser Adbustera

 

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.