Można inaczej z gwiazdami Youtube

Można inaczej z gwiazdami Youtube

Brief.pl / Aktualności

Największe gwiazdy polskiego Youtube łączą siły. Dzięki ich współpracy powstanie internetowy talent show "Można inaczej". Celem akcji jest znalezienie osoby, która wniesie powiew świeżości do serwisu i stanie u boku takich znanych youtuberów, jak Abstrachuje, czy Niekryty Krytyk. W przedsięwzięcie, prócz wymienionych, zaangażowani są m.in. SA Wardęga, 20m2 Łukasza, Adbuster i Red Lipstic Monster. Za organizację akcji odpowiada Hoop Cola, polska sieć MCN LifeTube oraz AccessPro.

-

Cały czas zwiększa się liczba nowych użytkowników Youtube’a, a oglądalność materiałów video stale rośnie. Internetowi widzowie szukają nowych formatów i świeżej tematyki. Gwiazdy w Internecie rodzą się szybciej niż w telewizji, mają też większą swobodę w tworzeniu zamieszczanych treści.  Hoop Cola, razem z LifeTube i AccessPro, zorganizowała pierwszy internetowy talent show, w którym zostanie wyłoniona nowa gwiazda Youtube.  Finalistów akcji wybierze pięcioosobowe jury w składzie: 20m2 Łukasza, Abstrachuje, Polimaty, Adbuster oraz Red Lipstick Monster. W maju i czerwcu odbędą się cztery castingi – w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu oraz Poznaniu. W roli prowadzącej wystąpi Paulina Mikuła z Mówiąc Inaczej. Zwycięzcę Można Inaczej wybiorą internauci poprzez głosowanie na wybrane video, publikowane na oficjalnym kanale Hoop Coli. Finał akcji jest zaplanowany na 11 lipca – tego dnia laureat, wraz z zaangażowanymi youtuberami, weźmie udział w Sonisphere Festival na Stadionie Narodowym w Warszawie. Nagroda główna to sprzęt i infrastruktura do nagrania pierwszej serii filmów na nowy kanał YT wraz z opieką techniczną i managerską ze strony LifeTube.

 

::

Zobacz też inne akcje blogerów i youtuberów we współpracy z markami!

Polscy blogerzy dla Costa Coffee

Castorama z youtuberami

Pizzaportal.pl i Fly.pl z blogerami

::

 

Aby wziąć udział w castingu, należy wypełnić formularz oraz dodać zdjęcie na stronie www.hoopcola.pl. Zgłoszenia są przyjmowane do 05.06.2014. Pierwszy casting odbędzie się w Warszawie 17-18.05. Kolejne miasta to Kraków: 24-25.05, Wrocław: 31.05-1.06 oraz Poznań: 07.06-8.06.

 

Na potrzeby akcji powstały teasery, stworzone przez youtuberów zaangażowanych w projekt:

 

Teaser Red Lipstick Monster

Teaser Niekrytego Krytyka

Teaser Radka Kotarskiego

Teaser 20m2 Łukasza

Teaser Adbustera

 

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.