(Tele)komunikacja w social mediach

(Tele)komunikacja w social mediach

Brief.pl / Wiedza

Telekomunikacja od kilku lat jest jedną z najprężniej działających branż w nowych mediach. Przedstawiamy raport przygotowany przez Outbox i IRCenter.com.

-

Jak wynika z raportu "(Tele)komunikacja w mediach społecznościowych" większość osób wskazuje reklamy internetowe jako najatrakcyjniejsze spośród telewizyjnych, zewnętrznych czy umieszczanych w prasie. Z taką reklamą najczęściej utożsamiany jest Facebook. Aż jedna czwarta internautów deklaruje, że świadomie należy do przynajmniej jednego fan page'a telekomunikacyjnego w Polsce. Jednak to opinie innych osób, najczęściej znajomych, przeważają o tym jaką sieć komórkową wybieramy.

W Polsce największym reklamodawcą jest Orange. Wygrywa zarówno na Facebooku i YouTube za pośrednictwem brandu Serce i Rozum.

Jeżeli chodzi o najbardziej angażujące kampanie telekomunikacyjne, to najbardziej widoczne są projekty Nju Mobile i moment, w którym Mumio przeszło do Play’a.

 

::

Pobierz raport: http://go.outbox.pl/l/35462/2014-05-12/g7hk

źródło:

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.