(Tele)komunikacja w social mediach

(Tele)komunikacja w social mediach

Brief.pl / Wiedza

Telekomunikacja od kilku lat jest jedną z najprężniej działających branż w nowych mediach. Przedstawiamy raport przygotowany przez Outbox i IRCenter.com.

-

Jak wynika z raportu "(Tele)komunikacja w mediach społecznościowych" większość osób wskazuje reklamy internetowe jako najatrakcyjniejsze spośród telewizyjnych, zewnętrznych czy umieszczanych w prasie. Z taką reklamą najczęściej utożsamiany jest Facebook. Aż jedna czwarta internautów deklaruje, że świadomie należy do przynajmniej jednego fan page'a telekomunikacyjnego w Polsce. Jednak to opinie innych osób, najczęściej znajomych, przeważają o tym jaką sieć komórkową wybieramy.

W Polsce największym reklamodawcą jest Orange. Wygrywa zarówno na Facebooku i YouTube za pośrednictwem brandu Serce i Rozum.

Jeżeli chodzi o najbardziej angażujące kampanie telekomunikacyjne, to najbardziej widoczne są projekty Nju Mobile i moment, w którym Mumio przeszło do Play’a.

 

::

Pobierz raport: http://go.outbox.pl/l/35462/2014-05-12/g7hk

źródło:

Zobacz inne polecane artykuły

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Brief.pl / Aktualności

GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!
GRA O SUKCES / GRA O BIZNES. Transmisja LIVE z wydarzenia dostępna również na Facebooku!

Już w ten czwartek o godzinie 14.30 na Facebooku Business in Brief rusza transmisja live z wyjątkowego wydarzenia, jakie przygotowaliśmy dla Was wspólnie z partnerami. Jeśli spodziewacie się nudnych prezentacji, przydługich paneli, straconego czasu... pozwólcie, że Was zaskoczymy.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.