wp - grudzien 2016

(Tele)komunikacja w social mediach

(Tele)komunikacja w social mediach

Brief.pl / Wiedza

Telekomunikacja od kilku lat jest jedną z najprężniej działających branż w nowych mediach. Przedstawiamy raport przygotowany przez Outbox i IRCenter.com.

-

Jak wynika z raportu "(Tele)komunikacja w mediach społecznościowych" większość osób wskazuje reklamy internetowe jako najatrakcyjniejsze spośród telewizyjnych, zewnętrznych czy umieszczanych w prasie. Z taką reklamą najczęściej utożsamiany jest Facebook. Aż jedna czwarta internautów deklaruje, że świadomie należy do przynajmniej jednego fan page'a telekomunikacyjnego w Polsce. Jednak to opinie innych osób, najczęściej znajomych, przeważają o tym jaką sieć komórkową wybieramy.

W Polsce największym reklamodawcą jest Orange. Wygrywa zarówno na Facebooku i YouTube za pośrednictwem brandu Serce i Rozum.

Jeżeli chodzi o najbardziej angażujące kampanie telekomunikacyjne, to najbardziej widoczne są projekty Nju Mobile i moment, w którym Mumio przeszło do Play’a.

 

::

Pobierz raport: http://go.outbox.pl/l/35462/2014-05-12/g7hk

źródło:

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.