Bariery bankowych aplikacji mobilnych - raport

Bariery bankowych aplikacji mobilnych - raport

Brief.pl / Wiedza

Obecnie większość banków oferuje swoim klientom aplikacje mobilne. Nie oznacza to, że wszyscy klienci z nich korzystają. Symetria sprawdziła, dlaczego część użytkowników nie zainstalowało jeszcze aplikacji mobilnej swojego banku i w jaki sposób można ich do tego zachęcić.

-

Punktem wyjścia do powstania raportu „Mobilne Aplikacje Bankowe: Bariery” była seria 10 wywiadów pogłębionych (IDI), wspomaganych badaniami dzienniczkowymi. Przeprowadzone zostały w grupie zaawansowanych użytkowników smartfonów, korzystających regularnie z bankowości online, jednak nigdy wcześniej nie instalujących i nie korzystających z aplikacji mobilnej banku.

bariery aplikacji mobilnych

W raporcie wskazane zostały najbardziej istotne bariery w korzystaniu z aplikacji bankowych i konkretne rekomendacje, jak można je przełamać. Opisane zostały trudności dla użytkowników, a także praktyczne porady dla menadżerów produktów bankowych, jak skutecznie promować aplikacje mobilną.

Publikacja Symetrii jest pierwszym raportem w Polsce, poświęconym wyłącznie barierom w korzystaniu z aplikacji bankowych. Zwięzła forma (20 stron) pozwala na szybkie i łatwe zapoznanie się z wynikami badań.

bariery moilne w aplikacjach

„Tworząc raport Mobilne Aplikacje Bankowe: Bariery chcieliśmy przede wszystkim odpowiedzieć na pytanie, które bariery w korzystaniu z bankowości mobilnej są najistotniejsze" - mówi Marcin Woźniczko, koordynator badania.

"W trakcie naszych badań okazało się, że większość barier odnosi się bezpośrednio do problemów związanych z User Experience a także kwestii komunikacji i wizerunku bankowości mobilnej.” – dodaje Woźniczko.

Zapraszamy do lektury raportu.

Aby ściągnąć bezpłatnie raport Symetrii, kliknij w poniższy link:

MOBILNE APLIKACJE BANKOWE: BARIERY

Tagi:

mobile raport

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.