Fotolia dostępna na iPada!

Fotolia dostępna na iPada!

Brief.pl / Aktualności

Agencja zdjęć stockowych Fotolia uruchomiła nową aplikację na iPada, która pozwala użytkownikom na wyszukiwanie, pobieranie i udostępnianie plików kreatywnych z ponad 28-milionowej bazy Fotolii za pomocą jednego kliknięcia.

-

Nowa aplikacja Fotolia na iPada, stworzona z myślą o profesjonalistach w komunikacji oraz grafice komputerowej, poprawia ergonomię użytkowania dzięki 4 prostym krokom: 1) odkrywanie, 2) wybór, 3) udostępnianie, 4) kupowanie. Funkcjonalny interfejs pozwala użytkownikom wyszukiwać zdjęcia i pliki royalty-free z internetowej bazy serwisu Fotolia, w której znaleźć można ponad 28 miliów plików.

Wyniki wyszukiwania wyświetlane są na stronie w formie mozaiki. Jedno kliknięcie powoduje, że użytkownikom wyświetla się plik w wysokiej rozdzielczości w trybie pełnego ekranu, a wyniki wyszukiwania można przewinąć do następnego ekranu za pomocą palca. Zakładka "Informacje o obrazie" pozwala użytkownikom zobaczyć więcej zdjęć tego typu, tego samego autora lub opisanych tymi samymi słowami kluczowymi. Tam też użytkownik może wpisać inne słowa kluczowe, aby rozpocząć nowe wyszukiwanie.

fotolia wyniki wyszukiwania mozaika iPad

Aplikacja pozwala również filtrować wyniki wyszukiwania według ceny, typu pliku (zdjęcia, ilustracje, grafiki wektorowe), kolekcji (Kolekcja Standardowa, Kolekcja Instant), a także opcjonalnie włączyć obrazy panoramiczne. Użytkownik może również wybrać dowolną ilość zdjęć i zachować je na przyszłość w osobistych galeriach, dzielić się nimi za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter), a nawet pobrać je bezpośrednio na swojego iPada lub konto Dropbox.

– Najlepsze aplikacje to takie, które są przyjemne w użyciu – mówi prezes i współzałożyciel Fotolia LLC Oleg Tscheltzoff. – Uważamy, że najważniejsze jest zapewnienie niezawodnej obsługi, tak aby nasi klienci wiedzieli, że mogą zaufać bankowi zdjęć Fotolia w zamianie swoich pomysłów na obrazy, zawsze i wszędzie! Dzięki intuicyjnemu oraz nowoczesnemu designowi, aplikacja jest zarówno przyjemna w użyciu, jak i przydatna – kontynuuje. 

::

Mobilna Fotolia

::

Odpowiedź na rosnące potrzeby branży 

Aplikacja na iPada jest kluczowym elementem obecnej strategii rozwoju banku zdjęć Fotolia, która skupia się wokół aplikacji dla urządzeń mobilnych, takich jak iPhone i iPad. Uruchomiona pod koniec 2013 r. i przeznaczona na smartfony aplikacja Instant, liczy obecnie ponad 30 000 użytkowników. 

– Nasze aplikacje mobilne zostały opracowane w całości przez wewnętrzny zespół ekspertów ds. badań i rozwoju Fotolia we Francji – wyjaśnia Morgan David de Lossy, Dyrektor ds. strategii mobilnej Fotolia. – W zeszłym roku zatrudniliśmy 6 deweloperów, w celu skoncentrowania się na naszej strategii mobilnej. Ta kwestia jest kluczowa dla naszego, liczącego już 20 osób, zespołu.

Aplikacja Fotolia dla iPada jest kompatybilna z systemem iOS 7 i można ją pobrać za darmo w App Store. Firma przygotowuje również wersję na Androida.

Zobacz inne polecane artykuły

Okazje warte milion(y)

Brief.pl / Aktualności

Okazje warte milion(y)
Okazje warte milion(y)

Ile razy zdarzyło Ci się z żalem odrzucić atrakcyjną promocję, bo była to „oferta dla dwojga”, albo należało „podzielić się nią z przyjaciółmi”? Marcinowi i Adrianowi, dwóm studentom z Gniezna także przytrafiło się to nie raz i dlatego założyli serwis NaSpółę.pl. Młody, funkcjonujący od kilku miesięcy startup docenili inwestorzy, zasilając go okrągłym milionem złotych.

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?