Fotolia dostępna na iPada!

Fotolia dostępna na iPada!

Brief.pl / Aktualności

Agencja zdjęć stockowych Fotolia uruchomiła nową aplikację na iPada, która pozwala użytkownikom na wyszukiwanie, pobieranie i udostępnianie plików kreatywnych z ponad 28-milionowej bazy Fotolii za pomocą jednego kliknięcia.

-

Nowa aplikacja Fotolia na iPada, stworzona z myślą o profesjonalistach w komunikacji oraz grafice komputerowej, poprawia ergonomię użytkowania dzięki 4 prostym krokom: 1) odkrywanie, 2) wybór, 3) udostępnianie, 4) kupowanie. Funkcjonalny interfejs pozwala użytkownikom wyszukiwać zdjęcia i pliki royalty-free z internetowej bazy serwisu Fotolia, w której znaleźć można ponad 28 miliów plików.

Wyniki wyszukiwania wyświetlane są na stronie w formie mozaiki. Jedno kliknięcie powoduje, że użytkownikom wyświetla się plik w wysokiej rozdzielczości w trybie pełnego ekranu, a wyniki wyszukiwania można przewinąć do następnego ekranu za pomocą palca. Zakładka "Informacje o obrazie" pozwala użytkownikom zobaczyć więcej zdjęć tego typu, tego samego autora lub opisanych tymi samymi słowami kluczowymi. Tam też użytkownik może wpisać inne słowa kluczowe, aby rozpocząć nowe wyszukiwanie.

fotolia wyniki wyszukiwania mozaika iPad

Aplikacja pozwala również filtrować wyniki wyszukiwania według ceny, typu pliku (zdjęcia, ilustracje, grafiki wektorowe), kolekcji (Kolekcja Standardowa, Kolekcja Instant), a także opcjonalnie włączyć obrazy panoramiczne. Użytkownik może również wybrać dowolną ilość zdjęć i zachować je na przyszłość w osobistych galeriach, dzielić się nimi za pośrednictwem poczty elektronicznej lub w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter), a nawet pobrać je bezpośrednio na swojego iPada lub konto Dropbox.

– Najlepsze aplikacje to takie, które są przyjemne w użyciu – mówi prezes i współzałożyciel Fotolia LLC Oleg Tscheltzoff. – Uważamy, że najważniejsze jest zapewnienie niezawodnej obsługi, tak aby nasi klienci wiedzieli, że mogą zaufać bankowi zdjęć Fotolia w zamianie swoich pomysłów na obrazy, zawsze i wszędzie! Dzięki intuicyjnemu oraz nowoczesnemu designowi, aplikacja jest zarówno przyjemna w użyciu, jak i przydatna – kontynuuje. 

::

Mobilna Fotolia

::

Odpowiedź na rosnące potrzeby branży 

Aplikacja na iPada jest kluczowym elementem obecnej strategii rozwoju banku zdjęć Fotolia, która skupia się wokół aplikacji dla urządzeń mobilnych, takich jak iPhone i iPad. Uruchomiona pod koniec 2013 r. i przeznaczona na smartfony aplikacja Instant, liczy obecnie ponad 30 000 użytkowników. 

– Nasze aplikacje mobilne zostały opracowane w całości przez wewnętrzny zespół ekspertów ds. badań i rozwoju Fotolia we Francji – wyjaśnia Morgan David de Lossy, Dyrektor ds. strategii mobilnej Fotolia. – W zeszłym roku zatrudniliśmy 6 deweloperów, w celu skoncentrowania się na naszej strategii mobilnej. Ta kwestia jest kluczowa dla naszego, liczącego już 20 osób, zespołu.

Aplikacja Fotolia dla iPada jest kompatybilna z systemem iOS 7 i można ją pobrać za darmo w App Store. Firma przygotowuje również wersję na Androida.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.