Polskie wzornictwo w Ameryce

Polskie wzornictwo w Ameryce

Brief for Poland / Inspiracje

16 maja podczas WantedDesign odbędzie się, jak dotąd największa, polska prezentacja polskiej architektury i wzornictwa w Stanach Zjednoczonych. Podczas wystawy będzie można zobaczyć bryły mebli, zabawek czy naczyń wykonanych przez polskich designerów.

-

Podczas „NASZ”, której kuratorami są Gosia Rygalik i Tomek Rygalik, prezentowana będzie kolekcja, w której zestaw wchodzą krzesła, fotele, stoły, obiekty na stół, zabawki i tkaniny. Ta kameralna wystawa to przekrojowa kolekcja współczesnego wzornictwa, na którą składają się przedmioty zaprojektowane i wyprodukowane w Polsce.

design Jakub Sobiepanek fot. Ernest Winczyk

 

Do współpracy zaprosili uznanych projektantów produktu, grafiki użytkowej, ilustracji, typografii oraz multimediów, studentów wzornictwa, a także producentów i rzemieślników. Poprzez eksperymentowanie z procesami przemysłowymi, kwestionowanie materialnych właściwości i struktury obiektów, stworzyli projekty unikalne, dedykowane kolekcji. Jedne z nich stanowią modyfikację istniejących na rynku produktów, inne powstały specjalnie na tę okazję.

design Agata Hoffa fot. Ernest Winczyk

 

design Wojciech Tomaszewski fot. Ernest Winczyk

 

 NASZ Studio Rygalik fot. Ernest Winczyk

 

NASZ Studio Rygalik fot. Ernest Winczyk

Projektanci „NASZ”: Wojciech Bajor, Antoni Bielawski, Stefan Bieńkowski, Marek Cecuła, Fontarte, Agata Hoffa, Paweł Jasiewicz, Jakub Jezierski, Piotr Kuchciński, Agata Nowicka, Małgorzata Pepłowska, Gosia Rygalik, Tomek Rygalik, Jakub Sobiepanek, Wojtek Tomaszewski i Julia Wilman.

::

Wystawa "NASZ" jest częścią programu promocji polskiego designu organizowanego przez Culture.pl.

(Wystawa „NASZ”, WantedDesign, 269 11th Avenue, Nowy Jork.)

 

źródło: studiorygalik.com

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.