Polskie wzornictwo w Ameryce

Polskie wzornictwo w Ameryce

Brief for Poland / Inspiracje

16 maja podczas WantedDesign odbędzie się, jak dotąd największa, polska prezentacja polskiej architektury i wzornictwa w Stanach Zjednoczonych. Podczas wystawy będzie można zobaczyć bryły mebli, zabawek czy naczyń wykonanych przez polskich designerów.

-

Podczas „NASZ”, której kuratorami są Gosia Rygalik i Tomek Rygalik, prezentowana będzie kolekcja, w której zestaw wchodzą krzesła, fotele, stoły, obiekty na stół, zabawki i tkaniny. Ta kameralna wystawa to przekrojowa kolekcja współczesnego wzornictwa, na którą składają się przedmioty zaprojektowane i wyprodukowane w Polsce.

design Jakub Sobiepanek fot. Ernest Winczyk

 

Do współpracy zaprosili uznanych projektantów produktu, grafiki użytkowej, ilustracji, typografii oraz multimediów, studentów wzornictwa, a także producentów i rzemieślników. Poprzez eksperymentowanie z procesami przemysłowymi, kwestionowanie materialnych właściwości i struktury obiektów, stworzyli projekty unikalne, dedykowane kolekcji. Jedne z nich stanowią modyfikację istniejących na rynku produktów, inne powstały specjalnie na tę okazję.

design Agata Hoffa fot. Ernest Winczyk

 

design Wojciech Tomaszewski fot. Ernest Winczyk

 

 NASZ Studio Rygalik fot. Ernest Winczyk

 

NASZ Studio Rygalik fot. Ernest Winczyk

Projektanci „NASZ”: Wojciech Bajor, Antoni Bielawski, Stefan Bieńkowski, Marek Cecuła, Fontarte, Agata Hoffa, Paweł Jasiewicz, Jakub Jezierski, Piotr Kuchciński, Agata Nowicka, Małgorzata Pepłowska, Gosia Rygalik, Tomek Rygalik, Jakub Sobiepanek, Wojtek Tomaszewski i Julia Wilman.

::

Wystawa "NASZ" jest częścią programu promocji polskiego designu organizowanego przez Culture.pl.

(Wystawa „NASZ”, WantedDesign, 269 11th Avenue, Nowy Jork.)

 

źródło: studiorygalik.com

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.