Słupsk wygrywa

Słupsk wygrywa

Brief for Poland / Aktualności

Słupsk został laureatem Nagrody Głównej Rady Europy 2014. Przyznawana jest ona przez Zgromadzenie Parlamentarne Rady Europy miastom, które wyróżniają się swoją działalnością we współpracy z zagranicą.

-

Nagroda została przyznana za prowadzenie działalności na rzecz budowania europejskiej solidarności, za wymianę międzynarodową oraz aktywność w organizacjach międzynarodowych. Słupsk jest czwartym polskim miastem, które otrzymało przyznawaną od niemalże 60 lat Nagrodę Główną Rady Europy. Wcześniej otrzymały ją również Częstochowa, Gdynia i Katowice.

Aby móc ubiegać się o nagrodę Słupsk musiał zdobyć także „Dyplom Honorowy Rady Europy (1993 r.), „Flagę Honorową Rady Europy” (1994 r.) i „ Tablicę Honorową Rady Europy” (1997 r.).

 ::

Rada Europy doceniła Słupsk za:

- projekt Trójporozumienia Carlisle – Flensburg – Słupsk

- współpracę młodzieży i placówek oświatowych z partnerami zagranicznymi

-mnogość projektów kulturalnych realizowanych przy współpracy z podmiotami zagranicznymi

- współpracę z 10 miastami partnerskimi z Europy i Azji

- aktywność Macieja Kobylińskiego, Prezydenta Miasta Słupska w komitecie Regionów Unii Europejskiej

- aktywność Słupska w Nowej Hanzie

- działalność Młodzieżowej Rady Miasta Słupska na arenie międzynarodowej

- prowadzenie punktu Europe Direct

- organizację Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie „Gwiezdny Krąg”

 

Źródło: portalsamorządowy.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Brief.pl / Aktualności

YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster
YouTube'm rządzą Cyber Marian, DonGURALesko i Red Lipstick Monster

Z każdym rokiem rośnie rola treści wideo, co przekłada się na wzrost popularności YouTuberów. Potencjał ten dostrzegają firmy, stawiając na współpracę z Vlogerami. Których z nich ma największy potencjał reklamowy? W analizie przygotowanej przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” podsumowano obecność medialną 100 najpopularniejszych pod względem liczby subskrybentów polskich YouTuberów. Raport dotyczy 2016 roku.