Słupsk wygrywa

Słupsk wygrywa

Brief for Poland / Aktualności

Słupsk został laureatem Nagrody Głównej Rady Europy 2014. Przyznawana jest ona przez Zgromadzenie Parlamentarne Rady Europy miastom, które wyróżniają się swoją działalnością we współpracy z zagranicą.

-

Nagroda została przyznana za prowadzenie działalności na rzecz budowania europejskiej solidarności, za wymianę międzynarodową oraz aktywność w organizacjach międzynarodowych. Słupsk jest czwartym polskim miastem, które otrzymało przyznawaną od niemalże 60 lat Nagrodę Główną Rady Europy. Wcześniej otrzymały ją również Częstochowa, Gdynia i Katowice.

Aby móc ubiegać się o nagrodę Słupsk musiał zdobyć także „Dyplom Honorowy Rady Europy (1993 r.), „Flagę Honorową Rady Europy” (1994 r.) i „ Tablicę Honorową Rady Europy” (1997 r.).

 ::

Rada Europy doceniła Słupsk za:

- projekt Trójporozumienia Carlisle – Flensburg – Słupsk

- współpracę młodzieży i placówek oświatowych z partnerami zagranicznymi

-mnogość projektów kulturalnych realizowanych przy współpracy z podmiotami zagranicznymi

- współpracę z 10 miastami partnerskimi z Europy i Azji

- aktywność Macieja Kobylińskiego, Prezydenta Miasta Słupska w komitecie Regionów Unii Europejskiej

- aktywność Słupska w Nowej Hanzie

- działalność Młodzieżowej Rady Miasta Słupska na arenie międzynarodowej

- prowadzenie punktu Europe Direct

- organizację Olimpiady Wiedzy o Społeczeństwie „Gwiezdny Krąg”

 

Źródło: portalsamorządowy.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.