Nowy Managing Director w The Digitals

Nowy Managing Director w The Digitals

Brief.pl / Ludzie

Agata Szybilska, dotychczasowa dyrektor Client Service, objęła stanowisko dyrektora zarządzającego agencji The Digitals. Decyzja ma wpłynąć pozytywnie na tworzenia efektywnych i innowacyjnych rozwiązań interaktywnych. Agata Szybilska będzie kierowała działaniami firmy w zakresie strategii user experience, designu, kreacji, e-commerce i social media. Wcześniej pracowała w Arc Worldwide, FireFly Creation i EVO.

-

-Na rynku znajduje się wiele narzędzi oraz rozwiązań online. Za kluczowe stawiamy sobie optymalny i skuteczny ich dobór, zapewniając maksymalne dotarcie z ciekawym przekazem przy zachowaniu minimalnych kosztów. Stawiamy na cel i za niego chcemy brać odpowiedzialność- mówi Agata Szybilska, Managing Director The Digitals

Szybilska od 8 lat pracuje w branży na stanowiskach managerskich w Arc Worldwide, FireFly Creation czy EVO, a ostatecznie The Digitals, dla takich marek jak: Nike, Sony, Lenovo, Logitech, Millennium, AXA Ubezpieczenia oraz AXA Polska, PKN Orlen, Nestle Polska S.A., Kraft Foods Polska, Unilever i innych.

Przez ostatnie 5 lat od podstaw tworzyła zasady pracy działu Client Service, standardy obsługi klienta oraz rozwiązania finansowo-prawne w The Digitals. Współtworzyła procesy prowadzenia projektów oraz organizacji firmy.

-Współpracuję z Agatą od 7 lat. Wspólnie zrealizowaliśmy wiele projektów, a każdy kolejny wzmacnia nasze doświadczenie oraz wzajemne zaufanie i zrozumienie. Agata doskonale zna wyzwania i cele naszej agencji oraz jest w pełni świadoma potrzeb, oczekiwań oraz pól do rozwoju naszych Klientów. Gratuluję awansu, życzę spełnienia ambitnych planów i realizacji budżetu- komentuje zmiany Artur Karczykowski, CEO The Digitals

W związku ze zmianą, pozycję Client Service Director obejmuje Anna Tuzek, od wielu lat koordynująca obsługę kluczowych klientów The Digitals.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.