Nowy Managing Director w The Digitals

Nowy Managing Director w The Digitals

Brief.pl / Ludzie

Agata Szybilska, dotychczasowa dyrektor Client Service, objęła stanowisko dyrektora zarządzającego agencji The Digitals. Decyzja ma wpłynąć pozytywnie na tworzenia efektywnych i innowacyjnych rozwiązań interaktywnych. Agata Szybilska będzie kierowała działaniami firmy w zakresie strategii user experience, designu, kreacji, e-commerce i social media. Wcześniej pracowała w Arc Worldwide, FireFly Creation i EVO.

-

-Na rynku znajduje się wiele narzędzi oraz rozwiązań online. Za kluczowe stawiamy sobie optymalny i skuteczny ich dobór, zapewniając maksymalne dotarcie z ciekawym przekazem przy zachowaniu minimalnych kosztów. Stawiamy na cel i za niego chcemy brać odpowiedzialność- mówi Agata Szybilska, Managing Director The Digitals

Szybilska od 8 lat pracuje w branży na stanowiskach managerskich w Arc Worldwide, FireFly Creation czy EVO, a ostatecznie The Digitals, dla takich marek jak: Nike, Sony, Lenovo, Logitech, Millennium, AXA Ubezpieczenia oraz AXA Polska, PKN Orlen, Nestle Polska S.A., Kraft Foods Polska, Unilever i innych.

Przez ostatnie 5 lat od podstaw tworzyła zasady pracy działu Client Service, standardy obsługi klienta oraz rozwiązania finansowo-prawne w The Digitals. Współtworzyła procesy prowadzenia projektów oraz organizacji firmy.

-Współpracuję z Agatą od 7 lat. Wspólnie zrealizowaliśmy wiele projektów, a każdy kolejny wzmacnia nasze doświadczenie oraz wzajemne zaufanie i zrozumienie. Agata doskonale zna wyzwania i cele naszej agencji oraz jest w pełni świadoma potrzeb, oczekiwań oraz pól do rozwoju naszych Klientów. Gratuluję awansu, życzę spełnienia ambitnych planów i realizacji budżetu- komentuje zmiany Artur Karczykowski, CEO The Digitals

W związku ze zmianą, pozycję Client Service Director obejmuje Anna Tuzek, od wielu lat koordynująca obsługę kluczowych klientów The Digitals.

Zobacz inne polecane artykuły

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Magazyn / Aktualności

Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup
Skanska zainwestuje w Business Link. Największa inwestycja globalnej korporacji w polski startup

Business Link i Skanska będą współtworzyć innowacyjny ekosystem w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) dla startupów, małych i średnich firm oraz sektora usług biznesowych. Deweloper zainwestował w Business Link, największą sieć coworkingu i prywatnych biur na wynajem w Polsce. Dzięki planowanej ekspansji Business Link stanie się największą tego typu siecią w Europie i drugą na świecie, a Skanska stworzy najbardziej kompleksową ofertę biurową dla różnorodnych podmiotów na rynku CEE.

Przedsiębiorczy Poznań

Brief.pl / Aktualności

Przedsiębiorczy Poznań
Przedsiębiorczy Poznań

Jednym z pięciu priorytetów, zawartych w przyjętej w tym roku przez Radę Miasta Strategii Rozwoju Miasta Poznania 2020+, jest nowoczesna przedsiębiorczość. Oznacza to, że w Poznaniu ma rozwijać się zróżnicowana, nowoczesna i silna gospodarka. Lokalne, niewielkie firmy mają uzyskać wsparcie w działaniach innowacyjnych. Wspierana ma być też współpraca biznesu i nauki, pomoc uzyskać mają lokalne startupy. Miasto ma również działać na rzecz zwiększenia poziomu umiędzynarodowienia poznańskiej przedsiębiorczości. I nie są to puste deklaracje.