Kozina i Kowalik w Isobar Poland

Kozina i Kowalik w Isobar Poland

Brief.pl / Aktualności

Team kreatywny – Maciek Kozina i Wojtek Kowalik, stojący za kampanią „Bardzo dobre maniery” dołączają do zespołu agencji Isobar Poland.

-

Maciek Kozina i Wojtek Kowalik tworzą czwarty team kreatywny w ramach agencji Isobar Poland. Znają się od urodzenia, a wspólną pracę zaczęli rok temu w Cheil Poland. Wcześniej Maciek pracował w Draft FCB+Ad Fabrika (Effie za kampanię “100 Placów Zabaw na 100 Lat Nivea”) i w Change Integrated. Wojtek z kolei dla VCCP, DigitasLbi, Naked Communications, Karmarama oraz Saatchi&Saatchi/Interactive Solutions (nagroda KTR za kampanię “Wine Ink” dla Casa Mariol i za kampanię “The Most Family Christmas Wishes” dla Saatchi&Saatchi/Interactive Solutions). Wojtek i Maciek są też jedynym polskim teamem wyróżnionym na festiwalu D&AD uchodzącym za jeden z najbardziej wymagających konkursów na świecie.

O swoim stylu pracy mówią: - Lubimy pracę na styku strategii i kreacji. W niektórych agencjach tacy ludzie mają na wizytówkach wypisane „creative strategist”, ale my wolimy mówić o sobie „team konceptualny”. Jesteśmy podekscytowani początkiem naszej przygody z Isobar, jedną z nielicznych polskich agencji, która nie działa w oparciu o przestarzały podział na ATL, BTL i digital. Takie agencje mają szansę robić skuteczne kampanie podnoszące poziom polskiej reklamy. 

Warto dodać, że w kwietniu do zespołu Isobar Poland dołączył na stanowisku senior art director Rafał Ryś, jeden z najczęściej nagradzanych na światowych festiwalach polskich art dyrektorów (jego prace zdobyły 28 nagród, w tym Grand Prix za kampanię "Co człowiek przegapi znajdzie maszyna" na Golden Drum i trzy nagrody Cannes Lions). Rafał jest również autorem kampanii ‘’Kartkówka’’, która zdobyła 6 nagród na zakończonym właśnie festiwalu KTR.

W tegorocznych konkursach Media Trendy i KTR agencja Isobar Poland zdobyła 5 nagród, 1 wyróżnienie oraz 4 nominacje:

- nagroda Media Trendy dla projektu ,,Soul OS: The Soul Operating System’’, przygotowanego dla Instytutu Jana Pawła II – http://goo.gl/jOCNd6

- wyróżnienie Media Trendy i nagroda KTR dla projektu ,,Uśmiechnięte Pomniki’’ dla marki blend-a-med od Procter&Gamble – http://goo.gl/8mGA7H

- dwie nagrody KTR dla ,,Isobar Explorer’’ – innowacyjny projekt rekrutacyjny z wykorzystaniem łazika – http://goo.gl/M4RGlq

- nagroda KTR dla ,,Soundtrack to Your Life’’, projektu przygotowanego we współpracy z Polskim Radiem na 17 Piknik Naukowy - http://goo.gl/YeXnvH

Gdyby zsumować osiągnięcia obecnego, powiększonego zespołu kreatywnego Isobar, to tylko na ostatnich konkursach Media Trendy oraz KTR, zdobył on łącznie aż 19 nagród.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.