Kozina i Kowalik w Isobar Poland

Kozina i Kowalik w Isobar Poland

Brief.pl / Aktualności

Team kreatywny – Maciek Kozina i Wojtek Kowalik, stojący za kampanią „Bardzo dobre maniery” dołączają do zespołu agencji Isobar Poland.

-

Maciek Kozina i Wojtek Kowalik tworzą czwarty team kreatywny w ramach agencji Isobar Poland. Znają się od urodzenia, a wspólną pracę zaczęli rok temu w Cheil Poland. Wcześniej Maciek pracował w Draft FCB+Ad Fabrika (Effie za kampanię “100 Placów Zabaw na 100 Lat Nivea”) i w Change Integrated. Wojtek z kolei dla VCCP, DigitasLbi, Naked Communications, Karmarama oraz Saatchi&Saatchi/Interactive Solutions (nagroda KTR za kampanię “Wine Ink” dla Casa Mariol i za kampanię “The Most Family Christmas Wishes” dla Saatchi&Saatchi/Interactive Solutions). Wojtek i Maciek są też jedynym polskim teamem wyróżnionym na festiwalu D&AD uchodzącym za jeden z najbardziej wymagających konkursów na świecie.

O swoim stylu pracy mówią: - Lubimy pracę na styku strategii i kreacji. W niektórych agencjach tacy ludzie mają na wizytówkach wypisane „creative strategist”, ale my wolimy mówić o sobie „team konceptualny”. Jesteśmy podekscytowani początkiem naszej przygody z Isobar, jedną z nielicznych polskich agencji, która nie działa w oparciu o przestarzały podział na ATL, BTL i digital. Takie agencje mają szansę robić skuteczne kampanie podnoszące poziom polskiej reklamy. 

Warto dodać, że w kwietniu do zespołu Isobar Poland dołączył na stanowisku senior art director Rafał Ryś, jeden z najczęściej nagradzanych na światowych festiwalach polskich art dyrektorów (jego prace zdobyły 28 nagród, w tym Grand Prix za kampanię "Co człowiek przegapi znajdzie maszyna" na Golden Drum i trzy nagrody Cannes Lions). Rafał jest również autorem kampanii ‘’Kartkówka’’, która zdobyła 6 nagród na zakończonym właśnie festiwalu KTR.

W tegorocznych konkursach Media Trendy i KTR agencja Isobar Poland zdobyła 5 nagród, 1 wyróżnienie oraz 4 nominacje:

- nagroda Media Trendy dla projektu ,,Soul OS: The Soul Operating System’’, przygotowanego dla Instytutu Jana Pawła II – http://goo.gl/jOCNd6

- wyróżnienie Media Trendy i nagroda KTR dla projektu ,,Uśmiechnięte Pomniki’’ dla marki blend-a-med od Procter&Gamble – http://goo.gl/8mGA7H

- dwie nagrody KTR dla ,,Isobar Explorer’’ – innowacyjny projekt rekrutacyjny z wykorzystaniem łazika – http://goo.gl/M4RGlq

- nagroda KTR dla ,,Soundtrack to Your Life’’, projektu przygotowanego we współpracy z Polskim Radiem na 17 Piknik Naukowy - http://goo.gl/YeXnvH

Gdyby zsumować osiągnięcia obecnego, powiększonego zespołu kreatywnego Isobar, to tylko na ostatnich konkursach Media Trendy oraz KTR, zdobył on łącznie aż 19 nagród.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.