wp - grudzien 2016

Kozina i Kowalik w Isobar Poland

Kozina i Kowalik w Isobar Poland

Brief.pl / Aktualności

Team kreatywny – Maciek Kozina i Wojtek Kowalik, stojący za kampanią „Bardzo dobre maniery” dołączają do zespołu agencji Isobar Poland.

-

Maciek Kozina i Wojtek Kowalik tworzą czwarty team kreatywny w ramach agencji Isobar Poland. Znają się od urodzenia, a wspólną pracę zaczęli rok temu w Cheil Poland. Wcześniej Maciek pracował w Draft FCB+Ad Fabrika (Effie za kampanię “100 Placów Zabaw na 100 Lat Nivea”) i w Change Integrated. Wojtek z kolei dla VCCP, DigitasLbi, Naked Communications, Karmarama oraz Saatchi&Saatchi/Interactive Solutions (nagroda KTR za kampanię “Wine Ink” dla Casa Mariol i za kampanię “The Most Family Christmas Wishes” dla Saatchi&Saatchi/Interactive Solutions). Wojtek i Maciek są też jedynym polskim teamem wyróżnionym na festiwalu D&AD uchodzącym za jeden z najbardziej wymagających konkursów na świecie.

O swoim stylu pracy mówią: - Lubimy pracę na styku strategii i kreacji. W niektórych agencjach tacy ludzie mają na wizytówkach wypisane „creative strategist”, ale my wolimy mówić o sobie „team konceptualny”. Jesteśmy podekscytowani początkiem naszej przygody z Isobar, jedną z nielicznych polskich agencji, która nie działa w oparciu o przestarzały podział na ATL, BTL i digital. Takie agencje mają szansę robić skuteczne kampanie podnoszące poziom polskiej reklamy. 

Warto dodać, że w kwietniu do zespołu Isobar Poland dołączył na stanowisku senior art director Rafał Ryś, jeden z najczęściej nagradzanych na światowych festiwalach polskich art dyrektorów (jego prace zdobyły 28 nagród, w tym Grand Prix za kampanię "Co człowiek przegapi znajdzie maszyna" na Golden Drum i trzy nagrody Cannes Lions). Rafał jest również autorem kampanii ‘’Kartkówka’’, która zdobyła 6 nagród na zakończonym właśnie festiwalu KTR.

W tegorocznych konkursach Media Trendy i KTR agencja Isobar Poland zdobyła 5 nagród, 1 wyróżnienie oraz 4 nominacje:

- nagroda Media Trendy dla projektu ,,Soul OS: The Soul Operating System’’, przygotowanego dla Instytutu Jana Pawła II – http://goo.gl/jOCNd6

- wyróżnienie Media Trendy i nagroda KTR dla projektu ,,Uśmiechnięte Pomniki’’ dla marki blend-a-med od Procter&Gamble – http://goo.gl/8mGA7H

- dwie nagrody KTR dla ,,Isobar Explorer’’ – innowacyjny projekt rekrutacyjny z wykorzystaniem łazika – http://goo.gl/M4RGlq

- nagroda KTR dla ,,Soundtrack to Your Life’’, projektu przygotowanego we współpracy z Polskim Radiem na 17 Piknik Naukowy - http://goo.gl/YeXnvH

Gdyby zsumować osiągnięcia obecnego, powiększonego zespołu kreatywnego Isobar, to tylko na ostatnich konkursach Media Trendy oraz KTR, zdobył on łącznie aż 19 nagród.

Zobacz inne polecane artykuły

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Magazyn / Ludzie

Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność
Od zera do miliardera: Satya Nadella. Człowiek, który redefiniuje produktywność

Gdy mowa o najbardziej nowatorskich firmach technologicznych na świecie, na myśl zazwyczaj jako pierwsze przychodzą takie spółki, jak Apple, Google czy Facebook. Microsoft w gronie wymienionych jest zaś traktowany raczej jako starszy brat, który może i kiedyś napędzał rozwój technologii, ale dziś na tyle przyzwyczaił się do stosowanych przez lata rozwiązań, że daleko mu do miana najważniejszego innowatora. Stojący od przeszło dwóch lat na czele założonej przez Billa Gatesa firmy Satya Nadella robi jednak wszystko, by ów wizerunek zmienić... a niedawny zakup LinkedIna to tylko jeden z przykładów jego starań.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.