Konkurs „Kreator miejsc pracy 2014“

Konkurs „Kreator miejsc pracy 2014“

Brief.pl / Patronaty

Do 30 maja można wysyłać zgłoszenia na przygotowany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej konkurs – „Kreator miejsc pracy 2014“. Udział w nim mogą wziąć wszyscy Ci, którzy w 2013 zatrudniali nowych pracowników.

-

Celem konkursu jest wyróżnienie pracodawców, którzy tworzą nowe miejsca pracy oraz zatrudnili najwięcej pracowników w 2013 r. Nagrody, m.in. tytuł „Kreatora miejsc pracy 2014“ przyznane będą w trzech kategoriach: mała, średnia oraz duża firma.

- Wbrew opinii, że sytuacja na rynku pracy nie sprzyja zatrudnieniu, chcemy pokazać, że wiele firm, zarówno małych, jak i dużych, zwiększa zatrudnienie i inwestuje w pracowników – mówi Władysław Kosiniak-Kamysz, minister pracy i polityki społecznej.

Jakie będą kryteria oceny? Kluczowy jest wzrost zatrudnienia w firmie. Dodatkowe punkty można zdobyć za przyjęcie do pracy młodych pracowników do 30. roku życia, z grupy 50+ oraz osób niepełnosprawnych. Oceniana będzie także rzetelność pracodawców – m.in. to, czy zatrudniają pracowników na umowę o pracę.

Nagrody pracodawcom wręczy, podczas uroczystej gali w czerwcu, minister pracy i polityki społecznej Władysław Kosiniak-Kamysz. Zwycięzcy konkursu otrzymają m.in. prawo posługiwania się tytułem „Kreator miejsc pracy” i logiem konkursu przez rok.

::

Zgłoszenia do konkursu można przesyłać drogą elektroniczną (konkurs@mpips.gov.pl), pocztą lub składać osobiście w siedzibie Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej (ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa z dopiskiem KONKURS) w okresie od 5 do 30 maja.  Formularz konkursowy można pobrać ze strony ministerstwa (www.mpips.gov.pl/konkurs).

Do kapituły konkursu zastali zaproszeni przedstawiciele związków zawodowych i organizacji pracodawcy.

 

Patroni Medialni

Gazeta Wyborcza, Gazetapraca.pl, BRIEF, Radio PIN oraz portal Marka pracodawcy.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.