Konkurs „Kreator miejsc pracy 2014“

Konkurs „Kreator miejsc pracy 2014“

Brief.pl / Patronaty

Do 30 maja można wysyłać zgłoszenia na przygotowany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej konkurs – „Kreator miejsc pracy 2014“. Udział w nim mogą wziąć wszyscy Ci, którzy w 2013 zatrudniali nowych pracowników.

-

Celem konkursu jest wyróżnienie pracodawców, którzy tworzą nowe miejsca pracy oraz zatrudnili najwięcej pracowników w 2013 r. Nagrody, m.in. tytuł „Kreatora miejsc pracy 2014“ przyznane będą w trzech kategoriach: mała, średnia oraz duża firma.

- Wbrew opinii, że sytuacja na rynku pracy nie sprzyja zatrudnieniu, chcemy pokazać, że wiele firm, zarówno małych, jak i dużych, zwiększa zatrudnienie i inwestuje w pracowników – mówi Władysław Kosiniak-Kamysz, minister pracy i polityki społecznej.

Jakie będą kryteria oceny? Kluczowy jest wzrost zatrudnienia w firmie. Dodatkowe punkty można zdobyć za przyjęcie do pracy młodych pracowników do 30. roku życia, z grupy 50+ oraz osób niepełnosprawnych. Oceniana będzie także rzetelność pracodawców – m.in. to, czy zatrudniają pracowników na umowę o pracę.

Nagrody pracodawcom wręczy, podczas uroczystej gali w czerwcu, minister pracy i polityki społecznej Władysław Kosiniak-Kamysz. Zwycięzcy konkursu otrzymają m.in. prawo posługiwania się tytułem „Kreator miejsc pracy” i logiem konkursu przez rok.

::

Zgłoszenia do konkursu można przesyłać drogą elektroniczną (konkurs@mpips.gov.pl), pocztą lub składać osobiście w siedzibie Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej (ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa z dopiskiem KONKURS) w okresie od 5 do 30 maja.  Formularz konkursowy można pobrać ze strony ministerstwa (www.mpips.gov.pl/konkurs).

Do kapituły konkursu zastali zaproszeni przedstawiciele związków zawodowych i organizacji pracodawcy.

 

Patroni Medialni

Gazeta Wyborcza, Gazetapraca.pl, BRIEF, Radio PIN oraz portal Marka pracodawcy.

Zobacz inne polecane artykuły

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

Brief.pl / Aktualności

Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery
Efektywność sponsoringu TV na przykładzie e-commerce. Wywiad z Jackiem Szymczykiem, Discovery

W jaki sposób sponsoring telewizyjny przekłada się na sprzedaż e-commerce? Czy pogłoski o śmierci telewizji są przesadzone? O tych i innych aspektach telewizji XXI wieku podczas tegorocznej konferencji tvday rozmawialiśmy z Jackiem Szymczykiem, ad sales director Discovery w Polsce.

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Brief.pl / Aktualności

5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości
5 wskazówek, jak nadać newsletterom wiosenny powiew świeżości

Długie, mroźne miesiące zimy dają się nam we znaki, rozbudzając tym samym pragnienie zmiany, zieleni i kolorów. Tak też powinny wyglądać newslettery – świeżo i słonecznie. Marketerzy, jako ci, którzy zawsze podążają nie tylko za panującymi w branży trendami, ale także za potrzebami odbiorców, powinni włączyć do komunikacji te elementy, których odbiorcy w tym okresie szczególnie łakną.