Konkurs „Kreator miejsc pracy 2014“

Konkurs „Kreator miejsc pracy 2014“

Brief.pl / Patronaty

Do 30 maja można wysyłać zgłoszenia na przygotowany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej konkurs – „Kreator miejsc pracy 2014“. Udział w nim mogą wziąć wszyscy Ci, którzy w 2013 zatrudniali nowych pracowników.

-

Celem konkursu jest wyróżnienie pracodawców, którzy tworzą nowe miejsca pracy oraz zatrudnili najwięcej pracowników w 2013 r. Nagrody, m.in. tytuł „Kreatora miejsc pracy 2014“ przyznane będą w trzech kategoriach: mała, średnia oraz duża firma.

- Wbrew opinii, że sytuacja na rynku pracy nie sprzyja zatrudnieniu, chcemy pokazać, że wiele firm, zarówno małych, jak i dużych, zwiększa zatrudnienie i inwestuje w pracowników – mówi Władysław Kosiniak-Kamysz, minister pracy i polityki społecznej.

Jakie będą kryteria oceny? Kluczowy jest wzrost zatrudnienia w firmie. Dodatkowe punkty można zdobyć za przyjęcie do pracy młodych pracowników do 30. roku życia, z grupy 50+ oraz osób niepełnosprawnych. Oceniana będzie także rzetelność pracodawców – m.in. to, czy zatrudniają pracowników na umowę o pracę.

Nagrody pracodawcom wręczy, podczas uroczystej gali w czerwcu, minister pracy i polityki społecznej Władysław Kosiniak-Kamysz. Zwycięzcy konkursu otrzymają m.in. prawo posługiwania się tytułem „Kreator miejsc pracy” i logiem konkursu przez rok.

::

Zgłoszenia do konkursu można przesyłać drogą elektroniczną (konkurs@mpips.gov.pl), pocztą lub składać osobiście w siedzibie Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej (ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa z dopiskiem KONKURS) w okresie od 5 do 30 maja.  Formularz konkursowy można pobrać ze strony ministerstwa (www.mpips.gov.pl/konkurs).

Do kapituły konkursu zastali zaproszeni przedstawiciele związków zawodowych i organizacji pracodawcy.

 

Patroni Medialni

Gazeta Wyborcza, Gazetapraca.pl, BRIEF, Radio PIN oraz portal Marka pracodawcy.

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Brief.pl / Wiedza

5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku
5 działań SEO, które nie sprawdzą się w tym roku

Algorytmy wyszukiwarki Google aktualizowane są nawet kilkaset razy w ciągu roku. Nic więc dziwnego, że nadążenie za zmianami bywa trudne, nawet dla dobrego specjalisty SEO, a to, co sprawdzało się jeszcze pół roku temu, obecnie może być traktowane co najwyżej jako mit. Przekonaj się, jakie działania pozycjonujące mają sens na dziś, a które lepiej odpuścić.

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Brief.pl / Aktualności

Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar
Gromadzą dane o internautach w 187 państwach. Na liście brakuje tylko słynnego San Escobar

Zbierają dane o użytkownikach sieci w 187 państwach, a ich autorska platforma DMP – OnAudience.com - przetwarza już ponad 3 mld profili internautów. Pokornie przyznają, że nie monitorują jeszcze aktywności sieciowej mieszkańców San Escobar, ale i tu obiecują rychłą poprawę. Warszawska spółka Cloud Technologies swój biznes zaczynała jako start-up w garażu, dziś po 6 latach działalności ma pozycję polskiego lidera analityki Big Data, posiadającego największą hurtownię danych w Europie. W tym roku spółka planuje opuścić NewConnect na rzecz głównego parkietu GPW.