MTV, Durex i bezpieczny seks

Brief.pl / Inspiracje

MTV International i Durex rozszerzą współpracę w ramach kampanii „Someone Like Me” propagującej bezpieczny i świadomy seks.

-

Na stronie www.someonelikeme.com twórcy kampanii zachęcają do pisania o seksie i zadawania pytań za pomocą #someonelikeme. W chwili obecnej hashtag został użyty ponad 20 mln razy na różnych platformach społecznościowych. Co więcej MTV i Durex zobowiązali się do rozdania 10 mln prezerwatyw w akcji "1 condom 1 share", czyli za każdym razem gdy ktoś udostępni promocyjne wideo albo użyje hashtaga. Jak widać cel został osiągnięty w 200 proc.

Kampania „Someone Like Me” w Europie stanie się oficjalnym partnerem wybranych programów MTV dotyczących takich tematów jak randki i relacje w związkach. Patronatem zostaną objęte m.in. programy „Ex na plaży” czy „Deadline na miłość”. Kampania będzie towarzyszyć również letniemu festiwalowi „Isle of MTV”, który odbędzie się pod koniec czerwca na Malcie. Momentem kulminacyjnym współpracy będzie patronat kampanii nad galą MTV EMA 2014, na której co roku wręczane są nagrody dla najlepszych artystów muzycznych. W tym roku statuetki zostaną wręczone 9 listopada w Glasgow.

Współpraca dotycząca programingu stacji MTV jest częścią szeroko zakrojonych działań prowadzonych na wielu platformach: w telewizji, mediach społecznościowych oraz podczas wydarzeń organizowanych przez MTV. Dzięki partnerstwu z MTV o kampanii „Someone Like Me” dowiedzą się miliony młodych ludzi w całej Europie.

Zapowiedziane działania są kolejnym elementem globalnej kampanii „Someone Like Me”, którą Durex wraz z fundacją MTV Staying Alive prowadzi od 2013 roku. Celem projektu, zainicjowanego 1 grudnia (Światowy Dzień Walki z AIDS), jest zachęcenie młodych ludzi do szczerych rozmów na tematy intymne, a w rezultacie większa świadomość dotycząca bezpiecznego i świadomego seksu oraz zagrożeń związanych z wirusem HIV.

Fundacja MTV Staying Alive to międzynarodowa organizacja prowadząca kampanie informacyjne związane z rozprzestrzenianiem się wirusa HIV wśród młodych ludzi oraz przyznająca granty projektowe. Do dziś projekty fundacji MTV Staying Alive dotarły do wszystkich z 50 krajów najbardziej dotkniętych epidemią HIV. Fundacja sfinansowała już 488 grantów o wartości 4,5 mln dolarów na projekty przeprowadzone w 67 krajach i związane z ochroną przeciw wirusowi HIV.

Zobacz inne polecane artykuły

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Brief.pl / Aktualności

Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing
Rekordowe wyjście inwestycyjne Venture Capital. Synerise zainwestuje 20 mln zł w rozwój sztucznej inteligencji i autonomicznego marketing

Krakowska spółka po raz drugi w ciągu ostatniego roku z sukcesem zakończyła prywatną emisję akcji. W drodze transakcji o wartości 45 mln zł Synerise uzyskał dostęp do kapitału, którego sporą część przeznaczy na badania i rozwój. 29-krotną stopę zwrotu uzyskał Satus Venture, który za kwotę 25 mln zł sprzedał część swoich akcji w spółce.

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Brief.pl / Ludzie

Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce
Perfekcyjna egzekucja podstawą innowacji. Rozmowa z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce

Po 3 latach od momentu wejścia na polski rynek Uberowi udało się zgromadzić ponad milion zadowolonych użytkowników. Jak się okazuje, z aplikacji w Polsce najchętniej korzysta pokolenie millenialsów. Teraz firma zdecydowała się umocnić swój marketing - tak, by z aplikacją dotrzeć do szerszego grona odbiorców, w różnym wieku. O nowej strategii marketingowej, zjawisku uberyzacji i premierach kolejnych usług Ubera rozmawiamy z Kacprem Winiarczykiem, general managerem Ubera w Polsce.