MTV, Durex i bezpieczny seks

Brief.pl / Inspiracje

MTV International i Durex rozszerzą współpracę w ramach kampanii „Someone Like Me” propagującej bezpieczny i świadomy seks.

-

Na stronie www.someonelikeme.com twórcy kampanii zachęcają do pisania o seksie i zadawania pytań za pomocą #someonelikeme. W chwili obecnej hashtag został użyty ponad 20 mln razy na różnych platformach społecznościowych. Co więcej MTV i Durex zobowiązali się do rozdania 10 mln prezerwatyw w akcji "1 condom 1 share", czyli za każdym razem gdy ktoś udostępni promocyjne wideo albo użyje hashtaga. Jak widać cel został osiągnięty w 200 proc.

Kampania „Someone Like Me” w Europie stanie się oficjalnym partnerem wybranych programów MTV dotyczących takich tematów jak randki i relacje w związkach. Patronatem zostaną objęte m.in. programy „Ex na plaży” czy „Deadline na miłość”. Kampania będzie towarzyszyć również letniemu festiwalowi „Isle of MTV”, który odbędzie się pod koniec czerwca na Malcie. Momentem kulminacyjnym współpracy będzie patronat kampanii nad galą MTV EMA 2014, na której co roku wręczane są nagrody dla najlepszych artystów muzycznych. W tym roku statuetki zostaną wręczone 9 listopada w Glasgow.

Współpraca dotycząca programingu stacji MTV jest częścią szeroko zakrojonych działań prowadzonych na wielu platformach: w telewizji, mediach społecznościowych oraz podczas wydarzeń organizowanych przez MTV. Dzięki partnerstwu z MTV o kampanii „Someone Like Me” dowiedzą się miliony młodych ludzi w całej Europie.

Zapowiedziane działania są kolejnym elementem globalnej kampanii „Someone Like Me”, którą Durex wraz z fundacją MTV Staying Alive prowadzi od 2013 roku. Celem projektu, zainicjowanego 1 grudnia (Światowy Dzień Walki z AIDS), jest zachęcenie młodych ludzi do szczerych rozmów na tematy intymne, a w rezultacie większa świadomość dotycząca bezpiecznego i świadomego seksu oraz zagrożeń związanych z wirusem HIV.

Fundacja MTV Staying Alive to międzynarodowa organizacja prowadząca kampanie informacyjne związane z rozprzestrzenianiem się wirusa HIV wśród młodych ludzi oraz przyznająca granty projektowe. Do dziś projekty fundacji MTV Staying Alive dotarły do wszystkich z 50 krajów najbardziej dotkniętych epidemią HIV. Fundacja sfinansowała już 488 grantów o wartości 4,5 mln dolarów na projekty przeprowadzone w 67 krajach i związane z ochroną przeciw wirusowi HIV.

Zobacz inne polecane artykuły

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.