Polskie ślimaki we Włoszech

Polskie ślimaki we Włoszech

Brief for Poland / Aktualności

Okazuje się, że naszym dobrem narodowym są… ślimaki! Powstała dwadzieścia lat temu firma Snails Garden przekonuje, że ze ślimaków można zrobić praktycznie wszystko – od kawioru po kosmetyki.

-

Jak mówi prezes Snails Garden, Grzegorz Skalmowski – ślimaki w puszcze stały się najbardziej ekskluzywnymi produktami, które są eksportowane przeważnie do Włoch.

Ale na tym nie koniec, oprócz wyjątkowych przysmaków w postaci ślimaków czy kawioru produkowane są kremy ze ślimaczego śluzu, a nawet lekarstwa.

Z obliczeń podkrakowskiego Instytutu Zootechniki przeprowadzonych w 2013 roku wynika, że polskie fermy produkują do 700 ton rocznie ślimaków. Z tego 90 proc. jest przeznaczana na eksport.

::

Czy znacie inne nietypowe polskie produkty eksportowane za granicę?

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

Wychowaj sobie konsumenta

Magazyn / Aktualności

Wychowaj sobie konsumenta
Wychowaj sobie konsumenta

Jak zbudować pozycję eksperta w umysłach konsumentów? Jak uskutecznić proces generowania leadów i wzbudzić zainteresowanie marką? W strategii content marketingowej warto znaleźć miejsce na white paper, czyli...? Mowa o użytecznej treści z górnej półki.