Castorama z youtuberami

Castorama z youtuberami

Brief.pl / Inspiracje

Castorama Polska z okazji swoich 17 urodzin podjęła współpracę ze znanymi polskimi youtuberami. Na oficjalnym kanale firmy na Youtubie powstały trzy nowe formaty. Lekko stronniczy będą prezentować najdziwniejsze budynki, znajdujące się w Polsce, a SciFun zagłębi się w świat fizyki i chemii w architekturze. Dzięki Design Your Life będziemy mogli zobaczyć stylizację DIY do zrealizowania w mieszkaniu. LifeTube zajął się koncepcją, strategią i realizacją kanału.

-

Youtuberzy wiedzą, co dobre, złe i pomysłowe

Na kanale Castorama Polska, dzięki youtuberom, będzie się można dowiedzieć co jest złe, co pomysłowe, a co dobre w architekturze,wystroju wnętrz i budownictwie. Duet Lekko Stronniczy raz w miesiącu będzie komentował i prezentował zły design w polskim budownictwie. SciFun opowie o ciekawostkach naukowych związanych z tematami majsterkowania czy architektury. Natomiast Design Your Life w formacie Wiemy, co dobre opowie o trendach w designie i urządzaniu wnętrz. Specjalny format dla Castoramy tworzą również twórcy z 5 sposobów na. Kilka razy w miesiącu youtuberzy publikują dedykowane odcinki w ramach serii 5 sposobów na... majsterkowanie. Całość ma unikatową formułę, to z inspiracji widzów i klientów Castoramy powstają kolejne odcinki poszczególnych serii.

W pierwszym odcinku Wiemy, co dobre Alina Moskwa prezentuje sposoby DIY na wiosenne odświeżenie mieszkania. W Wiemy, co pomysłowe Darek Hoffmann udowadnia, że budynki mają konstrukcję zbliżoną do ludzkiego organizmu. Lekko Stronniczy w pierwszym odcinku Upiory architektury prezentują najdziwniejsze budynki, znajdujące się na terenie Małopolski.

 ::

Zobacz też

Polscy blogerzy dla Costa Coffee

::

Castorama i youtuberzy

Castorama Polska, z okazji 17. urodzin sieci sklepów w Polsce, zdecydowała się na szeroką i długotrwałą współpracę z youtuberami. W ramach akcji urodzinowej zostali zaangażowani twórcy zrzeszeni w ramach sieci Lifetube – Lekko Stronniczy, Sci Fun oraz Design Your Life. Dodatkowo z Castoramą współpracuje 5 sposobów na. Polski Youtube cały czas rośnie w siłę, dlatego też rozwijamy nasz oficjalny kanał Castorama Polska. Zależy nam na tym, aby było to miejsce w sieci, w którym widz może znaleźć nie tylko informacje produktowe, ale również porady i ciekawostki dotyczące architektury i budownictwa. Zdecydowaliśmy się na zaangażowanie popularnych i lubianych youtuberów, których kanały pasują tematycznie do Castoramy i naszej grupy docelowej. – tłumaczy Filip Drążkiewicz, Dyrektor ds. Relacji z Klientami.

Cieszymy się, że Castorama powierzyła nam koncepcję, strategię i realizację kanału. Wierzymy, że zaangażowanie naszych twórców pozwoli na to, aby content był jeszcze ciekawszy i bardziej dopasowany do widza.– mówi Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube Group.

Zobacz inne polecane artykuły

Oddaj pracownikom władzę

Magazyn / Inspiracje

Oddaj pracownikom władzę
Oddaj pracownikom władzę

Czy można prowadzić firmę, nie podejmując żadnej decyzji? Czy dobrym pomysłem jest ujawnienie wysokości pensji wszystkich pracowników, a co więcej, danie im możliwości samodzielnego przyznawania sobie wynagrodzenia? Czy firma bez siedziby głównej i biura ma szansę przetrwać na rynku? Chociaż może się wydawać, że każdy prezes na powyższe pytania bez zastanowienia odpowiedziałby przecząco, przykłady takich firm, jak Semco czy Xtech.pl, pokazują, że byłyby to odpowiedzi nieuzasadnione.

Jak używać hashtagów?

Brief.pl / Aktualności

Jak używać hashtagów?
Jak używać hashtagów?

Hashtagi królują zarówno na Instagramie jak i na Twitterze. Niby każdy wie o co z nimi chodzi, ale czy każdy z nas używa ich poprawnie? Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak je wykorzystać w swoich działaniach w social media aby zwiększyć zasięg publikowanych treści.

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

Brief.pl / Aktualności

YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube
YouTube Ads Leaderboard 2016 - roczne zestawienie najpopularniejszych reklam na YouTube

YouTube ogłasza listę reklam, które w 2016 r. zdobyły największą popularność wśród użytkowników z Polski, jak i całej Europy. 10 filmów tylko z polskiego zestawienia zanotowało ponad 100 lat łącznego czasu oglądania. Niekwestionowanym zwycięzcą rodzimego rankingu jest Allegro - zajęło wszystkie trzy miejsca na podium z wideo: Czego szukasz w Święta? | English for beginners, które znalazło się również w europejskim podsumowaniu, Legendy Polskie. Film TWARDOWSKY 2.0. Allegro oraz Legendy Polskie. Film Operacja Bazyliszek. Allegro. Na listę trafiła także kolejna część sagi o polskich legendach, czyli Legendy Polskie. Film Jaga. Allegro, plasując się na piątej pozycji.