wp - grudzien 2016

Castorama z youtuberami

Castorama z youtuberami

Brief.pl / Inspiracje

Castorama Polska z okazji swoich 17 urodzin podjęła współpracę ze znanymi polskimi youtuberami. Na oficjalnym kanale firmy na Youtubie powstały trzy nowe formaty. Lekko stronniczy będą prezentować najdziwniejsze budynki, znajdujące się w Polsce, a SciFun zagłębi się w świat fizyki i chemii w architekturze. Dzięki Design Your Life będziemy mogli zobaczyć stylizację DIY do zrealizowania w mieszkaniu. LifeTube zajął się koncepcją, strategią i realizacją kanału.

-

Youtuberzy wiedzą, co dobre, złe i pomysłowe

Na kanale Castorama Polska, dzięki youtuberom, będzie się można dowiedzieć co jest złe, co pomysłowe, a co dobre w architekturze,wystroju wnętrz i budownictwie. Duet Lekko Stronniczy raz w miesiącu będzie komentował i prezentował zły design w polskim budownictwie. SciFun opowie o ciekawostkach naukowych związanych z tematami majsterkowania czy architektury. Natomiast Design Your Life w formacie Wiemy, co dobre opowie o trendach w designie i urządzaniu wnętrz. Specjalny format dla Castoramy tworzą również twórcy z 5 sposobów na. Kilka razy w miesiącu youtuberzy publikują dedykowane odcinki w ramach serii 5 sposobów na... majsterkowanie. Całość ma unikatową formułę, to z inspiracji widzów i klientów Castoramy powstają kolejne odcinki poszczególnych serii.

W pierwszym odcinku Wiemy, co dobre Alina Moskwa prezentuje sposoby DIY na wiosenne odświeżenie mieszkania. W Wiemy, co pomysłowe Darek Hoffmann udowadnia, że budynki mają konstrukcję zbliżoną do ludzkiego organizmu. Lekko Stronniczy w pierwszym odcinku Upiory architektury prezentują najdziwniejsze budynki, znajdujące się na terenie Małopolski.

 ::

Zobacz też

Polscy blogerzy dla Costa Coffee

::

Castorama i youtuberzy

Castorama Polska, z okazji 17. urodzin sieci sklepów w Polsce, zdecydowała się na szeroką i długotrwałą współpracę z youtuberami. W ramach akcji urodzinowej zostali zaangażowani twórcy zrzeszeni w ramach sieci Lifetube – Lekko Stronniczy, Sci Fun oraz Design Your Life. Dodatkowo z Castoramą współpracuje 5 sposobów na. Polski Youtube cały czas rośnie w siłę, dlatego też rozwijamy nasz oficjalny kanał Castorama Polska. Zależy nam na tym, aby było to miejsce w sieci, w którym widz może znaleźć nie tylko informacje produktowe, ale również porady i ciekawostki dotyczące architektury i budownictwa. Zdecydowaliśmy się na zaangażowanie popularnych i lubianych youtuberów, których kanały pasują tematycznie do Castoramy i naszej grupy docelowej. – tłumaczy Filip Drążkiewicz, Dyrektor ds. Relacji z Klientami.

Cieszymy się, że Castorama powierzyła nam koncepcję, strategię i realizację kanału. Wierzymy, że zaangażowanie naszych twórców pozwoli na to, aby content był jeszcze ciekawszy i bardziej dopasowany do widza.– mówi Barbara Sołtysińska, prezes LifeTube Group.

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.