wp - grudzien 2016

pracuj.pl z blogerami

pracuj.pl z blogerami

Brief.pl / Aktualności

Portal pracuj.pl w marcu rozpoczął współpracę z polskimi blogerami. Dołączyli oni do projektów „Zarobi bez tabu” oraz „Pracodawcy stają na głowie”. Kampanie mają na celu uświadamianie jak wygląda polski rynek pracy.

-

W marcu na portalu pracuj.pl pojawiło się nowe narzędzie, dzięki któremu pracownicy są w stanie porównać zarobki Polaków na podobnym do swojego stanowisku, a co za tym idzie możliwości negocjacji swojej pensji.

Jak wynika z raportu „Polacy mówią o płacy” przeprowadzonego w marcu 2014, 64 proc. pytanych wykazało chęć wiedzy na temat wysokości zarobków innych pracujących osób, które znajdują się w tej samej branży i zajmują podobne stanowisko pracy. 56 proc. respondentów w wieku od 18 do 29 lat sądzi, iż taka wiedza pomogłaby im w negocjowaniu swojej pensji.

Promocja strony zarobki.pracuj.pl ruszyła 24 marca. Na portalu umieszczona jest krótka ankieta, po której wykonaniu otrzymujemy analizę dotyczącą sprawdzanego stanowiska. Oprócz informacji o zarobkach, dostajemy wiadomość o premiach otrzymywanych w tym zawodzie, jakie są równice w wynagrodzeniu jeżeli chodzi o płeć oraz czy na przykład pracownik w innej firmie posiada służbowy telefon bądź samochód. Całość mieści się pod szyldem kampanii „Zarobki bez tabu”, do której udziału zaproszono takie blogi jak Antyweb Spider's Web, AK47, Mediafun, Zuch pisze, Mam wątpliwość oraz Jak oszczędzać pieniądze, dzięki czemu do dyskusji na temat zarobków dołączyło wiele branż. Do współpracy dołaczyli również Lekko stronniczy, którzy przygotowali film "Rozmowy o zarobkach".

::

Obejrzyj wywiad z Michałem Szafrańskim - autorem bloga Jak oszczędzać pieniądze

::

Kolejnym projektem pracuj.pl była kampania promująca Dni Pracy – „Pracodawcy stają na głowie”, która odbyła się w dniach 7 – 11 kwietnia. Hasło odwołuje do tego, że pracodawcy również mają problem ze znalezieniem dobrych pracowników.

Do tej akcji również dołączyli blogerzy, którzy poprzez hasztagi #dogórynogami nawiązywali do kampanii, w tym Jest kultura, Epizody z bezrobocia, Pijaru Koksu, Zombie Samurai, Czas Gentelmanów i Głosy w mojej głowie.

Odwiedzając stronę dnipracodawców.pl można między innymi odbyć czat z architektami kariery czy wziąć udział w seminarium online.

 

źródło: pracuj.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Brief.pl / Inspiracje

Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016
Nie tylko Allegro i H&M. Zobaczcie nasz subiektywny wybór najlepszych reklam na święta 2016

Wzruszają, bawią i wprowadzają nas w świąteczną atmosferę. Marki, przygotowując swoje przedświąteczne kampanie, prześcigają się w pomysłach na oryginalne, ale utrzymane w grudniowym klimacie kampanie. Postanowiliśmy sprawdzić, które z nich w tym roku najlepiej poradziły sobie z tym zadaniem.

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

Brief.pl / Aktualności

Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube
Polski YouTube ma już 25 „milionerów”. Podsumowanie roku na YouTube

YouTube ogłasza coroczne podsumowanie najchętniej oglądanych filmów i teledysków – Rewind 2016. „Dzieciaki prosto z więzienia! Zobacz kontrowersyjny występ! [Mam Talent]” to najchętniej oglądane wideo w Polsce. Na liście nie zabrakło również polskich gwiazd YouTube: Abstrachuje.tv z filmami „Czego nie mówią: policjanci” oraz „Najlepszy film motywacyjny na świecie”, a także wideo „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana (feat. Czwarta Fala). W rankingu znalazł się też film Twardowsky 2.0., jeden z materiałów wchodzących w skład niestandardowego projektu Legendy polskie stworzonego przez Allegro. Jeśli chodzi o zestawienie muzyczne, Polacy najchętniej oglądali klip Sylwii Grzeszczak „Tamta dziewczyna”.