pracuj.pl z blogerami

pracuj.pl z blogerami

Brief.pl / Aktualności

Portal pracuj.pl w marcu rozpoczął współpracę z polskimi blogerami. Dołączyli oni do projektów „Zarobi bez tabu” oraz „Pracodawcy stają na głowie”. Kampanie mają na celu uświadamianie jak wygląda polski rynek pracy.

-

W marcu na portalu pracuj.pl pojawiło się nowe narzędzie, dzięki któremu pracownicy są w stanie porównać zarobki Polaków na podobnym do swojego stanowisku, a co za tym idzie możliwości negocjacji swojej pensji.

Jak wynika z raportu „Polacy mówią o płacy” przeprowadzonego w marcu 2014, 64 proc. pytanych wykazało chęć wiedzy na temat wysokości zarobków innych pracujących osób, które znajdują się w tej samej branży i zajmują podobne stanowisko pracy. 56 proc. respondentów w wieku od 18 do 29 lat sądzi, iż taka wiedza pomogłaby im w negocjowaniu swojej pensji.

Promocja strony zarobki.pracuj.pl ruszyła 24 marca. Na portalu umieszczona jest krótka ankieta, po której wykonaniu otrzymujemy analizę dotyczącą sprawdzanego stanowiska. Oprócz informacji o zarobkach, dostajemy wiadomość o premiach otrzymywanych w tym zawodzie, jakie są równice w wynagrodzeniu jeżeli chodzi o płeć oraz czy na przykład pracownik w innej firmie posiada służbowy telefon bądź samochód. Całość mieści się pod szyldem kampanii „Zarobki bez tabu”, do której udziału zaproszono takie blogi jak Antyweb Spider's Web, AK47, Mediafun, Zuch pisze, Mam wątpliwość oraz Jak oszczędzać pieniądze, dzięki czemu do dyskusji na temat zarobków dołączyło wiele branż. Do współpracy dołaczyli również Lekko stronniczy, którzy przygotowali film "Rozmowy o zarobkach".

::

Obejrzyj wywiad z Michałem Szafrańskim - autorem bloga Jak oszczędzać pieniądze

::

Kolejnym projektem pracuj.pl była kampania promująca Dni Pracy – „Pracodawcy stają na głowie”, która odbyła się w dniach 7 – 11 kwietnia. Hasło odwołuje do tego, że pracodawcy również mają problem ze znalezieniem dobrych pracowników.

Do tej akcji również dołączyli blogerzy, którzy poprzez hasztagi #dogórynogami nawiązywali do kampanii, w tym Jest kultura, Epizody z bezrobocia, Pijaru Koksu, Zombie Samurai, Czas Gentelmanów i Głosy w mojej głowie.

Odwiedzając stronę dnipracodawców.pl można między innymi odbyć czat z architektami kariery czy wziąć udział w seminarium online.

 

źródło: pracuj.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.