pracuj.pl z blogerami

pracuj.pl z blogerami

Brief.pl / Aktualności

Portal pracuj.pl w marcu rozpoczął współpracę z polskimi blogerami. Dołączyli oni do projektów „Zarobi bez tabu” oraz „Pracodawcy stają na głowie”. Kampanie mają na celu uświadamianie jak wygląda polski rynek pracy.

-

W marcu na portalu pracuj.pl pojawiło się nowe narzędzie, dzięki któremu pracownicy są w stanie porównać zarobki Polaków na podobnym do swojego stanowisku, a co za tym idzie możliwości negocjacji swojej pensji.

Jak wynika z raportu „Polacy mówią o płacy” przeprowadzonego w marcu 2014, 64 proc. pytanych wykazało chęć wiedzy na temat wysokości zarobków innych pracujących osób, które znajdują się w tej samej branży i zajmują podobne stanowisko pracy. 56 proc. respondentów w wieku od 18 do 29 lat sądzi, iż taka wiedza pomogłaby im w negocjowaniu swojej pensji.

Promocja strony zarobki.pracuj.pl ruszyła 24 marca. Na portalu umieszczona jest krótka ankieta, po której wykonaniu otrzymujemy analizę dotyczącą sprawdzanego stanowiska. Oprócz informacji o zarobkach, dostajemy wiadomość o premiach otrzymywanych w tym zawodzie, jakie są równice w wynagrodzeniu jeżeli chodzi o płeć oraz czy na przykład pracownik w innej firmie posiada służbowy telefon bądź samochód. Całość mieści się pod szyldem kampanii „Zarobki bez tabu”, do której udziału zaproszono takie blogi jak Antyweb Spider's Web, AK47, Mediafun, Zuch pisze, Mam wątpliwość oraz Jak oszczędzać pieniądze, dzięki czemu do dyskusji na temat zarobków dołączyło wiele branż. Do współpracy dołaczyli również Lekko stronniczy, którzy przygotowali film "Rozmowy o zarobkach".

::

Obejrzyj wywiad z Michałem Szafrańskim - autorem bloga Jak oszczędzać pieniądze

::

Kolejnym projektem pracuj.pl była kampania promująca Dni Pracy – „Pracodawcy stają na głowie”, która odbyła się w dniach 7 – 11 kwietnia. Hasło odwołuje do tego, że pracodawcy również mają problem ze znalezieniem dobrych pracowników.

Do tej akcji również dołączyli blogerzy, którzy poprzez hasztagi #dogórynogami nawiązywali do kampanii, w tym Jest kultura, Epizody z bezrobocia, Pijaru Koksu, Zombie Samurai, Czas Gentelmanów i Głosy w mojej głowie.

Odwiedzając stronę dnipracodawców.pl można między innymi odbyć czat z architektami kariery czy wziąć udział w seminarium online.

 

źródło: pracuj.pl

Zobacz inne polecane artykuły

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Brief.pl / Ludzie

Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production
Branded content, czyli content w służbie markom. Rozmowa z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production

Czym jest branded content? Którym markom czy branżom działania branded contentowe przynieść mogą szczególną korzyść? O stosunkowo młodym trendzie, który w najbliższym czasie może zrewolucjonizować komunikację marketingową marek rozmawiamy z Tomaszem Dławichowskim z Timecode Film Production.

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Brief.pl / Ludzie

Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland
Kapituła 50 Kreatywnych: Rozmowa z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland

Czy istnieje dobry moment na odpalenie własnego biznesu? Jak w kontekście wszechobecnych startupów rysuje się przyszłość korporacji? Jaka jest świadomość siły małych i średnich przedsiębiorców w Polsce? W ramach cyklu wywiadów przedstawiającego Kapitułę 7. edycji 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie rozmawiamy z Dariuszem Żukiem, CEO Business Link Poland.