Onkoplast umacnia swój zagraniczny wizerunek

Onkoplast umacnia swój zagraniczny wizerunek

Brief for Poland / Aktualności

W roku 2014 Oknoplast obchodzi 20-lecie działalności. Rok wcześniej po raz kolejny zdobywa wyróżnienie w konkursie „Polska Firma – Międzynarodowy Champion”. Firma jest również sponsorem trzech słynnych światowych drużyn piłkarskich: Interu Mediolan, Borussi Dortmund oraz Olympique Lyon.

-

Plany grupy Oknoplast na 2014 rok to zwiększenie obrotu o 50 mln złotych w stosunku do 2013 roku, a sprzedaży eksportowej do 70 proc.

By to osiągnąć musimy być lepsi niż lokalna konkurencja, gdyż dla przeciętnego Czecha czy Niemca "made in Poland" nie oznacza dobrej jakości. Wiele firm polskich, które są tam obecne choć generują sprzedaż – nie budują marki, a jedynie tworzą pozory jej budowania. Kupujący nie zdają sobie nawet sprawy, gdzie zostały wykonana produkty. Nam zawsze chodziło o budowanie marki. Za reklamą musi iść więc doskonały jakościowo produkt – uważa Prezes Oknoplast Mikołaj Placek.

Działalność zagraniczna na szeroką skalę i dłuższą metę nie jest jednak możliwa bez rozwiniętej sieci sprzedaży. Oknoplast posiada już 1800 salonów sprzedaży w Europie. Nie byłoby to możliwe bez inwestycji w działania marketingowe.

Ważnym krokiem w budowaniu silnej pozycji firmy w Europie była konieczność rozwoju sieci dystrybucji. Pod koniec 2011 firma podjęła odważną decyzję – dołączyła do grona Top Sponsorów jednej z najlepszych światowych drużyn piłkarskich – Interu Mediolan. To był bezprecedensowy, historyczny ruch polskiej firmy. Od roku 2013 natomiast stała się także sponsorem Partnera Borussii Dortmund i Major Sponsor Olympique Lyon. Od sezonu 2009/2010 roku jest również głównym sponsorem pierwszoligowej drużyny Puszcza Niepołomice. Oknoplast wspiera Akademię AS Progres, pod patronatem Jerzego Dudka, organizującą zajęcia sportowe dla dzieci. Działania marketingowe firmy zostały docenione w prestiżowych konkursach m.in. Dyrektor Marketingu Roku, Impactor, czy The Champs Awards.

Końcem 2013 roku Oknoplast po raz kolejny zdobył rówież wyróżnienie w konkursie „Polska Firma – Międzynarodowy Czempion”. Spółka została doceniona za konsekwentną działalność na rynkach zagranicznych. Ostatnio logo OKNOPLAST, które od sierpnia 2013 widnieje na strojach piłkarzy czołowej francuskiej drużyny z Ligue 1 - Olympique Lyon, pojawiło się w grze komputerowej FIFA, uznawanej za najpopularniejszą na świecie w swoim gatunku. Dzięki temu markę Oknoplast poznają już nie tylko kibice piłkarscy, ale i miliony miłośników gier komputerowych. A to tylko jedne z pierwszych efektów najnowszych kontraktów firmy Oknoplast, które mają pomóc umocnić się firmie za granicą.

 

 

 

Zobacz inne polecane artykuły

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Brief.pl / Aktualności

Jakie gadżety firmowe lubią klienci?
Jakie gadżety firmowe lubią klienci?

Gadżety reklamowe podbijają rynek. Jakie produkty są najczęściej wybierane przez firmy jako upominki dla klientów? Które z nich cieszą obdarowanych, a które są wyrzucane niemal od razu po otrzymaniu? I wreszcie - jakie cechy powinien mieć trafiony gadżet?

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

Brief.pl / Aktualności

Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?
Strategia promocji czy strategia jakości? W co warto inwestować?

W dzisiejszych czasach bardzo popularna jest strategia promocji, wchodząc do sklepu jesteśmy z każdej półki atakowani promocjami cenowymi. Okazuje się jednak, że promocje w dłuższej perspektywie przynoszą pyrrusowe zwycięstwa. W co zatem warto zainwestować, co jest driverem zakupowym, którym kieruje się coraz więcej klientów?

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Brief.pl / Aktualności

Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków
Telekomunikacja stoi na progu kolejnej rewolucji, która zmieni życie Polaków

Rozwój technologiczny, który z roku na rok nabiera tempa, coraz bardziej wpływa na życie każdego z nas. Zgodnie z tegorocznym raportem firmy doradczej Deloitte „TMT Predictions” na progu kolejnej rewolucji stoi telekomunikacja, której napędem będą m.in. sieć piątej generacji (5G), beacony oraz technologie biometryczne. Polska w tych aspektach już dziś nie ustępuje rynkom światowym. Jak wynika z badania Deloitte aż 57 proc. dorosłych użytkowników telefonów komórkowych w Polsce korzysta już z 4G/LTE, a 31 proc. nieposiadających takiej usługi w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy chce z niej skorzystać. Beneficjentem kolejnej fali zmian w telekomunikacji będą też polskie firmy technologiczne, specjalizujące się w świadczeniu obsługi IT-as-a-service i działające na rynku beaconów.